بستن

گام‌های پیوسته جوانان هلال‌احمر به سمت صدر جدول

هفت برکه (گریشنا):با تساوی صفر- صفر تیم فوتبال جوانان هلال احمر در مقابل تیم ایران جوان بوشهر یک امتیاز  این بازی در خانه بوشهری‌ها به هلال‌احمر رسید. هلال احمر با این تساوی ۷ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر: از هفته چهارم و در روزی که همه نگاه‌ها به شهرستان جم و بازی تیم‌های پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم معطوف بود کمی آنطرف‌تر تیم یکدست و بی‌ادعای هلال احمر می‌بایست در بوشهر به مصاف تیم باسابقه ایران‌‌جوان می‌رفت.

گراشی‌ها که از سه بازی گذشته خود صاحب دو برد شیرین مقابل پارس جنوبی و شهرداری بندرعباس و یک شکست ۳ بر۲ مقابل مس رفسنجان شده بودند برای قرار گرفتن در جمع مدعیان به دنبال کسب امتیاز در این دیدار بودند.

آذربادگان، سرمربی جوان و آینده‌دار هلال‌احمر با ترکیب جواد غفاری، داوود عسکری، محسن محمدی، محمد علی غلامی(مهدی مهیایی ۸۰)، محمد علی کرباسی، رضا سوزنده، ابراهیم کامیاب،امیرحسین مظلومی‌پور(مرتضی غیرتمند ۷۲)، حسین خدمتی، محمد آتشی( علی رضا احمدی ۷۰)، حمید‌رضا جواهریان، و به سرپرستی حجت عابدی پا به میدان گذاشتند. گراشی‌ها بازی را خیلی خوب شروع کردند و در همان اوایل مسابقه توسط کامیاب صاحب موقعیت تک به تک شدند که دروازه‌بان ایران جوان مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد.

در ادامه دو تیم بازی پایاپایی از خود را به نمایش گذاشتند ولی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول بدون گل به پایان رسد.

در نیمه دوم آذربادگان با تغییراتی که در تیمش به وجود آورد به دنبال پیروزی در این دیدار بود ولی گلر آماده و شش‌دانگ ایران جوان یک تنه فرصت‌ها را از مهاجمان هلال‌احمر می‌گرفت ضمن این که بهترین فرصت گل‌زنی بوشهری‌ها با تکنیک غفاری دروازه‌بان هلال احمر بی‌اثر ماند تا در روزی که حاضرین در ورزشگاه شاهد یک بازی جذاب و دیدنی از سوی هر دو تیم بودند ولی گلی رد و بدل نشد تا در نهایت بازی صفر برصفر به پایان برسد و امتیازها تقسیم شود.

در پایان بازی و در روزی که بازیکنان هلال‌احمر فراتر از حد انتظار ظاهر شدند، رضا سوزنده و ابراهیم کامیاب که در مرکز زمین روز پرفروغی داشتند از سوی نماینده فدراسیون به عنوان بازیکنان برتر هلال احمر معرفی شدند.

ضمن این که دروازه‌بان خوش‌استیل بوشهری‌ها با خروج‌های به موقع و سیو‌های دیدنی‌انش، بی‌شک چهره برتر میدان بود.از نکات قابل توجه این مسابقه حضور زاهد بحرینی از ناظران باتجربه فدراسیون فوتبال بود که از نزدیک این بازی را تماشا نمود.

بحرینی که پسرش نیز داور این مسابقه بود پس از پایان بازی گفت: «انتظار چنین بازی را نداشتم دو تیم بازی پایاپا و جذابی به نمایش گذاشتند. قبل از بازی فکر می‌کردم که با توجه به گمنام بودن نماینده فارس بازی یک‌طرفه از سوی ایران‌جوان را شاهد خواهیم بود که به عینه دیدم که قضیه کاملا متفاوت است و در تیم هلال‌احمر هم بازیکنان توانمندی وجود داشت که می‌توانند به راحتی در لیگ‌های بالاتر بازی کنند.»

بحرینی، بازی زیبای رضا سوزنده، محسن محمدی را ستود و به کادر فنی هلال احمر به خاطر نمایش بازی زیبا، تبریک گفت.

هلال‌احمری‌ها امیدوار هستند که در دو بازی آینده که طبق قرعه میزبان هستند نهایت استفاده را ببرند و با برد خانگی از حریفان در صدر جدول قرار گیرند. هلال احمر در روز سه شنبه ۷ آذر ماه در گراش میزبان شهید وفایی شیراز خواهد بود.

آذربادگان، سرمربی هلال احمر پس از پایان بازی گفت:«باز هم مثل همیشه از خدای متعال ممنونم که به بنده حقیر فرصتی داده تا در کنار جوانان به ورزش بپردازم.»

وی در خصوص بازی اظهار داشت: «دیگر بازیکنانم به جایی رسیده‌اند که از نام تیم‌های مطرح هراسی ندارند و جلو هر حریفی با جان و دل بازی می‌کنند تا از حیثیت نام شهر و استان پهناور فارس دفاع کنند. من از عملکرد آنان راضی هستم و چه بسا اگر قدر موقعیت‌ها را دانسته بودیم پیروز این دیدار نیز می‌شدیم.»

عابدی، سرپرست هلال احمر ضمن تشکر از عملکرد بازیکنان و کادر فنی از مسولیین خواست تا نگاه بیشتری به نماینده شهرشان داشته باشند.

وی گلایه‌هایش را با بیان این که ،تیم خیلی مظلومانه با کمترین امکانات رفاهی اعزام می‌شود شروع کرد و اظهار داشت:«باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را برد کافی است نگاهی به جدول مسابقات بیاندازیم و وقتی در حضور تیم‌هایی چون پارس جنوبی، ایران جوان، فجرشهید سپاسی، شهرداری بندر، پدیده اصفهان، شهید وفایی شیراز و مس رفسنجان با آن هزینه و سرمایه‌گذاری‌های هنگفت هلال‌احمر بالاتر از آن‌ها قرار گرفته بیشتر به ارزش کار پی می‌بریم. ما بی‌شک نیاز به حمایت مسولین داریم و از هواداران خواهشمندیم که سه‌شنبه با حضور در استادیوم و تشویق نماینده شهرشان مقدمات پیروزی و قرار گرفتن در صدر جدول را فراهم نمایند.»

عابدی در پایان گفت:«چند سال قبل خیلی‌ها آرزو داشتند که فرزندشان در تیم‌های فجر و برق و…توپ بزنند و بنده این نوید را می‌دهم که اگر خدا بخواهد روزی برسد که آرزوی شیرازی‌ها و استان‌های همجوار پوشیدن لباس تیم هلال‌احمر گراش باشد.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. جناب آقای رضا سوزنده
    انتخاب شما بعنوان بازیکن فنی و با استعداد در بازی مقابل تیم پرمهره ایرانجوان بوشهر به خانواده محترمتان، کادر فنی هلال احمر و جامعه فوتبالی شهرستان تبریک عرض می‌نماییم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top