بستن

مردم و مسئولان گراش در راهپیمایی حمایت از نظام

هفت‌برکه (گریشنا): امروز صبح راهپیمایی مردم و مسئولان ولایتمدار گراش در حمایت از رهبر انقلاب و محکومیت اغتشاش‌گران برگزار شد.

به گزارش حجت عابدی، در این راهپیمایی که از مدرسه علمیه چهارده معصوم (ع) تا خیابان آبیاری و بعد به سمت حسینیه اعظم برگزار شد، مسئولین شهر و مردم حضور داشتند. امام جمعه شهر گراش، فرماندار شهرستان، معاون فرماندار، رییس شورای اسلامی شهر گراش، و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش در انتها و در حاشیه‌ی این مراسم به ایراد سخن پرداختند.

امام جمعه: با آگاهی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا شاهچراغ، امام جمعه گراش، در مراسم راهپیمایی مردمی حمایت از نظام اسلامی گفت: دشمنی آمریکا با ما به دلیل ماهیت استکبارستیزی انقلاب اسلامی است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز رفتار‌های خصمانه‌ای همراه با هم پیمانانش از خود نشان دادند.

امام جمعه با اشاره به اینکه دشمن همیشه بیدار و در حال توطئه‌چینی علیه انقلاب اسلامی و تخریب ملت ایران است، اظهار داشت: بصیرت مردم، توطئه دشمنان را برای ایجاد جنگ داخلی خنثی کرد. او ضمن تقدیر از حضور همیشه در صحنه مردم ولایت مدار گراش گفت: باید با آگاهی و بصیرت افزایی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم و همیشه با هوشیاری پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به نظام و انقلاب آسیبی نرسد.

شاهچراغ با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم باید سامان یابد گفت: دولتمران باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی جامعه حل شود و به فکر معیشت جامعه باشند.

فرماندار: برای مردم و مسئولین حمایت از نظام اسلامی یک افتخار است

اصغر فرودی، فرماندار گراش، در حاشیه مراسم راهپیمایی خودجوش مردمی در اعتراض به اغتشاشات اخیر و حمایت مردمی از رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: اعتماد مردم مهمترین سرمایه نظام است و مردم و مسئولین پا به پای یکدیگر از آرمان‌های نظامی اسلامی و انقلاب تمام قد حمایت می‌کنند. اصغر فرودی گفت: حرکت  کسانی که به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم در جهت تخریب جامعه هستند و به دنبال آسیب زدن به مردم، گروه ها، احزاب و جریانات سیاسی کشور هستند قابل پذیرش نیست.

او با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی گفت: برای مردم و مسئولین حمایت از نظام اسلامی یک افتخار است و  مردم همواره در برهه‌های مختلف و شرایط بسیار سخت به میدان آمده‌اند و از حکومت و نظام خودشان حمایت همه جانبه داشته‌اند.

معاون فرماندار: مردم اجازه سوء استفاده دشمن از مشکلات را نمی‌دهند

قاسم فرسوده، معاون فرماندار گراش، با بیان اینکه حرمت‌شکنی و اهانت به مقدسات و رهبری از هیچ کس پذیرفته شدنی نیست، افزود: دشمن همواره برنامه‌ریزی می‌کند تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بدبین کند تا ناکار آمدی نظام اسلامی را نشان دهد و باعث تضعیف نظام و انقلاب شود. او با تاکید بر اینکه مطالبه گری حق مردم است، گفت: مطالبه گری حق مردم است اما باید از بستر قانون وارد شد و نباید کاری کرد که دل دشمنان قسم خورده را شاد و نظام را با چالش روبرو کرد.

فرسوده تاکید کرد: مردم اجازه سوء استفاده دشمن از مشکلات را نمی‌دهند و دولت همواره تلاش کرده است که رفع مشکلات مردم را در اولویت کار دستگاه‌های اجرایی کشور قرار دهد.

رییس شورای شهر: مردم ایران دوستدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند

علی اصغر حسنی، رئیس شورای اسلامی شهر گراش، در حاشیه حماسه حضور مردم در راهپیمایی صبح امروز گفت: خروش ملت آگاه ایران اسلامی پاسخی دندان‌شکن به آمریکا و حماسه حضور مردم در سراسر کشور تجدید میثاق با ولایت و رهبری است. علی اصغر حسنی با اشاره به اینکه دشمنان از مطالبه‌گری مردم ایران برای ضربه زدن به کشور سوء استفاده می کنند افزود: مطالبه‌گری و اعتراض به معیشت و اوضاع  اقتصادی حق یک شهروند است، ولی یک عده هنجار شکن از این موضوع سوءاستفاده کردند و به مقدسات نظام و رهبری که همواره پشتیبان نظام و مردم هستند اهانت کردند که این امر قابل بخشش نیست.

رییس شورا تصریح کرد: مردم ایران دوستدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند و همواره یک صدا و یک پارچه و متحد از آرمان‌های این نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه: دشمن بداند تهدید علیه ملت ایران برایش پشیمانی به بار خواهد آورد.

سرگرد دهقان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش گفت: امروز در پی هنجارشکنی‌ها و بی‌حرمتی‌های عده‌ای کورددل به مقدسات نظام جمهوری اسلامی و تخریب اموال عمومی و بیت المال مردم همیشه در صحنه گراش بار دیگر نشان دادند که همواره از آرمان‌های نظام و انقلاب و رهبری دفاع و حمایت می‌کنند و اجازه خودنمایی به استکبار و ایادی آنها نخواهند داد.

سرگرد دهقان با تاکید بر اینکه مردم اجازه موج سواری به دشمن نمی دهند، افزود: حضور باشکوه مردم گراش در راهپیمایی امروز جواب دندان شکنی به بدخواهان و کسانی است که فکر کردند سوءاستفاده از مسائل و مشکلات داخلی می تواند زمینه ای برای حضور مجدد تفکرات ضدانقلابی و انحرافی باشد. او پشتیبانی مردم از ولایت فقیه را عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطر نشان ساخت: دشمن بداند تهدید علیه ملت ایران برایش پشیمانی به بار خواهد آورد.

گزارش تصویری محمد رستم‌پور را از این مراسم ببینید.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

4 نظر

  1. واقعا اغتشاگر بودن باید اعدامشون کنند
    چرا اغتشاش کردین که بعضی از مسئولین اختلاس(دزدی )میکنند
    چرا اغتشاش کردین که مسئولین چند جاه چند جاه کار میکنند و جوانها بیکار هستن
    چرا اغتشاش کردین بخاطر گرانی هر روزه مواد غذاهی و همه موارد دیگه
    چرا اغتشاش کردین بخاطر مرگ میر بخاطر ماشینهای اشغال گران قیمت
    چرا اغتشاش کردین بخاطر زیر میز گیرها
    چرا اغتشاش کردین بخاطر فقر
    چرااغتشاش کردین بخاطر سردرگمی در ادارها
    چرا اغتشاش مردین بخاطر فساد روز به روز افزایش یافته
    چرا اغتشاش کردین بخاطر جوانهای بیکاری که مواد مصرف میکنند
    چرا اغتشاش کردین بخاطر اینکه زلزله امد مسئولین کشور کاسه گداهی دست گرفتن جلو مردم

    شما رو باید دار بزنند تا دیگه اغتشاش نکنید بدونید حق گرفتنی نیست

  2. سلام قولامن رب رحیم
    ضمن تقدیم احترام وقدردانی مخلصانه محضرمردم بصیر،صبورودشمن شناس که باحضوربموقعِ خود،باردیگرامنیت واتحادکشوررابیمه کردند؛چندتلنگرنیزمتذکرشویم:
    ۱-حکومتی موفق خواهدبودودوام خواهد داشت که ازدومولفه مهم برخوردارباشد:
    اول :مقام ثبوت
    دوم:مقام اثبات
    توضیح اینکه:
    مقام ثبوت آن جایگاه رهبری جمهوری وحکومت اسلامی است که فقط بایدبراساس معیارهای دین تعیین شود(إن الحکم الا لله-إنی جاعل فی الارض خلیفه)وما دراین مقام الحمدلله مشکلی وکمبودی نداریم چراکه براساس قاعده لطف و آیه *انت منذر ولکل قوم هاد*همیشه رهبرقدرتمندی همچون امام خامنه ای دربین مردم وجود داردکه مردم بی رهبرنباشند
    مقام اثبات همان جایگاه مردمی است که به این مقام ثبوت ،کسوت عمل می پوشانندیعنی تازمانیکه مردم موافق نظامی نباشندوبارهبرحکومتی همکاری نکنند،رهبرنمی تواندحکومت دینی رااجراکند بلکه نظام ازهم پاشیده خواهدشدکما اینکه امام علی ع به رغم قدرتمندترین رهبردنیابودن،چونکه مقام اثبات نداشت ومردمش همکاری نکردند۲۵سال خانه نشین شد.
    لذاجمهوری اسلامی قویاًبهراسدازروزی که همین مردم شریف ازنظام ناراضی بشوندکه غیرممکن نیزنیست؛مردم درفشاراقتصادی اندکه همین معضل،خودبتنهایی امکان خروش ونارضایتی مردم درهرزمانی ممکن خواهدکردواین راهپیمایی های بجا،دال بر رضایت تام مردم نیست.
    ماچرابایدعلارغم داشتن اینهمه منابع طبیعی،کشوری فقیرباشیم؟ژاپنی که بازارکارتون انیمیشنش به تنهایی ازبازارنفت ایران بیشتراست مگرچه تفاوتی درمدیریت بامادارند؟
    مسئولین اجرایی !به فکرمعیشت مردم باشید قبل ازآنی که مردم ازراه ناصواب راه چاره رابیابند.
    همیشه موید باشید

  3. چیزى که خیلى قابل تامل هست
    ملت همیشه در صحنه شهرمان
    در سال ٨٨ هم همجاى ایران اگه همه معترض نبود ند حداقل به حمایت احمدى نژاد نیومدن میدان
    ولى بازم ملت همیشه در صحنه ما حماسه اى دیگر افریدن

    هر اتفاقى در پایتخت بیافته یک دقیقه بعدش در گراش عزیز ما بحث میشه

    اخه ما کجاى نقشه هستیم

    مطمئن باشید اگه همه چیز تغییر کنه بازم همین ادمها در صحنه باقى هستند و بر علیه تفکرات قبلى خودشان شعار میدن

    حرف واسه گفتن زیاده ولى حیف …..

  4. جمعش کنید بابا..همه شدن شرمنده زن و بچه شون .ببینید تو عکسها چند نفر جوون هستن..این پیرمردها هم از نظر مالی خیالشون تخته که اومدن ..خدا هیچ مردی رو شرمنده زن و بچه اش نکنه..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top