بستن

۱۱ پروژه عمرانی سهم بخش مرکزی در دهه فجر

هفت‌برکه (گریشنا): عبدالله فضلی، بخشدار مرکزی گراش، از کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از ١١ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ١١ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان در بخش مرکزی شهرستان گراش در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش رخداد گراش، بخشدار مرکزی گراش با عرض تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ایام دهه فجر را فرصتی جهت بیان دست‌آوردهای انقلاب مردم در سال ۵٧ دانست و گفت: «مهمترین وظیفه ما در این روزهای سالگرد پیروزی انقلاب بیان و تشریح خدمات انقلاب و دفاع از آن در برابر دشمنانی است که آگاهانه به دنبال القای این موضوع هستند که انقلاب اسلامی ایران در سی و نهمین سال عمرش قابلیت و کارآمدی خود را از دست داده است.» عبدالله فضلی با اشاره به سخنان بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) شرح خدمات نظام به منظور ناامیدی دشمنان از القای ناکارآمدی نظام را اولویت اصلی مسئولان و دلسوزان نظام دانست و کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ٣۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ٩۵ میلیارد تومان در شهرستان در دهه فجر امسال را نشانه واضحی از این کارآمدی و همدستی و همداستانی مردم و مسئولین برای ارائه خدمات و رفع مشکلات مردم دانست. او افزود: «کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از ١١ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ١١ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان در بخش مرکزی شهرستان از نمونه‌های روشن این کارآمدی است.»

بخشدار مرکزی در معرفی پروژه‌های زیرساختی گفت: «افتتاح پنج کیلومتر از جاده گراش-چک‌چک با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان در حوزه راه اتفاق خواهد افتاد.» در حوزه برق‌رسانی، او از افزایش ظرفیت پست ٢٠۶۶ کیلوواتی برق فداغ با اعتبار ٢ میلیارد تومان؛ و افتتاح پروژه برق‌رسانی به روستای پشت پری با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد. در حوزه‌ی آب نیز، از شبکه خط انتقال آب مجموعه فداغ با اعتبار ۹۶۷ میلیون تومان بهره‌برداری خواهد شد، که با انجام آن بیشتر مشکلات در حوزه فرسودگی شبکه برطرف می‌شود.

در حوزه‌ی ورزش، دو زمین چمن مصنوعی در فداغ و خلیلی هر یک به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود، و از سالن سقف کوتاه فداغ نیز بهره‌برداری می‌شود. به گفته فضلی، با این دو مورد، زیرساخت‌های خوبی جهت ارتقا ورزش بخش ایجاد خواهد شد.

فضلی در زمینه ساخت فضاهای اداری بخش نیز گفت: «ما در دهه فجر شاهد افتتاح دهیاری‌های روستاهای کنگ‌وریشه و حسین‌آباد مجموعا با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان خواهیم بود.»

بخشدار مرکزی گراش در ادامه معرفی پروژه‌ها، ضمن تشکر از همراهی همیشگی مردم به ویژه خیرین، از کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای کنار زیارت و شروع به کار ساخت داروخانه و مرکز دندانپزشکی مرکز جامع سلامت فداغ که اعتبار۲۰۰ میلیون تومانی آن توسط دو خیر فداغی تامین خواهد شد، خبر داد.

او کلنگ‌زنی بهسازی یکی از معابر خلیلی و افتتاح مرکز مددجویی در لب‌اشکن را از دیگر پروژه‌های بخش مرکزی دانست. روز دوشنبه نیز، فضلی از برق‌رسانی به روستاهای فاریابی و تنگ‌ خور در سال آینده، به شرط سکونت حداقل ده خانوار خبر داد: «پروژه برق‌رسانی به روستاهای تنگ خور و فاریابی بخش مرکزی جهت کسب مجوز و اجرا در سال آینده و به شرط احراز سکونت حداقل ده خانوار امروز کلید خورد.»

فضلی، بخشدار مرکزی، در پایان ضمن دعوت از مدیران شهرستان، معتمدین، خیرین، شوراها و‌ دهیاران روستاهای بخش در آیین افتتاح و‌ کلنگ‌زنی این پروژه ها در روز یکشنبه ۲۱ بهمن، از برگزاری مراسم پرسش و پاسخ مدیران ادارات شهرستان با مردم روستاهای بخش مرکزی خبر داد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top