بستن

۴۰۰ مهندس از دانشگاه آزاد گراش مدرک گرفته‌اند

هفت‌برکه (گریشنا): با حضور نزدیک به ۳۰۰ نفر از دانشجویان و همراهان، جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد گراش در سالن شوری برگزار شد.

عصر چهارشنبه نهم اسفند، سالن شوری میزبان دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی گراش و خانواده‌های‌ آنان بود. این ششمین جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان این دانشگاه است که با مشارکت دانشجویان گروه‌های مختلف علمی برگزار شد.

دکتر مهدی شیرشمسی، رییس دانشگاه آزاد گراش، در مورد این مراسم گفت: «امسال  ۸۰ نفر در رشته‌های مهندسی برق، کاردانی برق، مهندسی کامپیوتر، کاردانی کامپیوتر، کارشناسی آموزش ابتدایی، کاردانی بهداشت مدارس، کارشناسی روانشناسی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند. افتخار ما این است که از ابتدا تاسیس در سال ۱۳۸۵ تاکنون بیش از ۱۲۰۰ نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند که بیش از ۴۰۰ نفر آن‌ها در رشته‌های مهندسی برق و کامپیوتر بوده‌اند.»

در این مراسم والدین دانشجویان از شهر های لار، لامرد، بستک، جناح، خنج، اوز، خور و لطیفی حضور داشتند. از بخش‌های جالب این مراسم نخستین فارغ‌التحصیل نابینای دانشگاه گراش بود. خانم پاکروان که نابینا هستند در رشته‌ی کارشناسی روانشناسی از دانشگاه آزاد گراش فارغ‌التحصیل شد.

دکتر شیرشمسی در مورد صدور برخی مدارک این دانشگاه با امضای دیگر دانشگاه‌های آزاد گفت: «این قاعده داخلی دانشگاه است. چون مجوز رشته به نام واحد دیگری از دانشگاه آزاد صادر شده است ما با آن‌ها توافق‌نامه امضا می‌کنیم. الان بیشتر مدارک ما به نام گراش و لار است. البته همه دانشگاه آزاد یک خانواده است.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. دانشگاه ازاد گراش از لحاظ سطح کیفی و اموزشی واقعا ضعیف است و سواد فارغ التحصیلان رشته های مختلف گواه این امر است.اینکه بگوییم افتخار این را داریم ۴۰۰ مهندس مدرک داده ایم حرف مسخره ایست.ایا این ۴۰۰ نفر به معنای واقع مهندس شده اند؟سطح اساتید این دانشگاه هم بسیار نازل است و بیشتر به یک بنگاه تجاری تبدیل شده است تا محل علم اندوزی.البته مدرک گرایی درد بزرگی ست که کل نظام اموزشی ما را درگیر کرده است و مختص گراش نیست.ولی چیزی که واضح است مسولان دانشگاه ازاد گراش فقط دلخوش به امار های کمی هستند و به افزایش کیفیت اموزش اعتقادی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top