بستن

دردسرهای یک جشن قهرمانی + جدول رده بندی

گریشنا: جشن قهرمانی تیم شهدا برگزار شد، اما طبق معمول با حرف و حدیث هایی همراه بود.

شاید یکی بیاید و از دردسرهای برگزاری یک جشن قهرمانی وسط دو نیمه بازی مسابقاتی که هنوز تمام نشده بگوید. از بی‌برنامگی‌ها و دلخوری‌هایی بابت عدم تقدیر از فلان مسئول و فلان مربی. اما اصل برگزاری مراسم جشن و اهدای جوایز در بین دو نیمه را تنها در گراش می‌شد دید. نیمه اول آخرین بازی مسابقات فوتبال گراش بین تیم‌های شاهین و پرسپولیس‌نوین با نتیجه دو بر صفر به سود شاهین به پایان رسیده بود. چند تن از مسئولین شهرستان از جمله معاونت فرمانداری، فرمانده انتظامی و چند نفر از پیشکسوتان فوتبال هم حضور داشتند و از اول هم به نظر نمی‌رسید برنامه تنها پانزده دقیقه، یعنی وقت استراحت بین دو نیمه را بگیرد. تعارف‌های معمول وقت‌گیر شد و از آن طرف صدای مربیان و بازیکنان پرسپولیس‌نوین و شاهین درآمد. به خصوص زاهد زاهدی که با توجه به باخت در نیمه اول، تیمش را سقوط کرده می‌دید به نحوه برگزاری مراسم معترض بود. در پایان هم چنین شد و پرسپولیس‌نوین دو بر یک این بازی را به شاهین واگذار کرد.

اما این تنها بازیکنان پرسپولیس‌نوین نبودند که از نحوه اهدای جوایز ناراضی بودند. شادی بازیکنان قهرمان هم آنچنان که باید به آنها نچسبید. جام را بالای سر بردند، یک دور زمین دویدند و مراسم تمام شد. البته بازیکنان و طرفداران شهدا یک دور افتخار در شهر هم زدند تا خستگی چند ماه تلاش را فراموش کنند.

امسال شهدا و جوشن بازیکنان جوانشان را به رخ هم کشیدند و این را در انتخاب دو بازیکن از این دو تیم به عنوان پدیده این بازی‌ها هم می‌شد دید. سید مصطفی موسوی از شهدا و بهنام شیرشمسی از جوشن این لقب را گرفتند. شاید با خوشبینی زیاد، سال‌های آینده نام‌های دیگری از جوانان امسال فوتبال گراش را در رقابت‌های مهم‌تر استان و یا کشور دید. امیدی که بهتر است اهالی فوتبال داشته باشند تا به تلخی‌های مسابقات نگاه کنند. چنان که با وجود پایان گرفتن بازی‌ها شاید تا چند ماه بعد احکام دیگری در خصوص کسر امتیاز از تیم‌ها صادر شود که هنوز به طور قطعی مشخص نیست.

زاهد زاهدی به عنوان با دوام‌ترین بازیکن این رقابت‌ها معرفی شد که کمتر کسی معنی دقیق این عنوان را می‌فهمید. آقای گل بازی‌ها محمد‌جواد آذرآیین با ۹ گل زده شد و ستاره‌آبی هم به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد. از طرف هیئت داوران هدیه‌ای به عبدالرضا حسین‌پور داده شد و از طرف هیئت فوتبال هم لوح تقدیر برای افرادی در نظر گرفته شده بود که به ورزشگاه نیامده بودند.

ردیف

نام تیم

تعداد بازی

برد

باخت

مساوی

گل زده

گل خورده

تفاضل

امتیاز

۱

شهدا

۹

۷

۱

۱

۲۱

۷

+۱۴

۲۲

۲

جوشن

۹

۶

۱

۲

۲۰

۱۰

+۱۰

۲۰

۳

اتحاد

۹

۴

۳

۲

۱۵

۱۵

۰

۱۴

۴

شاهین

۹

۴

۴

۱

۲۳

۱۱

+۱۲

۱۳

۵

استقلال

۹

۳

۵

۱

۱۵

۱۵

۰

۱۰

۶

گراش‌جوان

۹

۳

۵

۱

۱۳

۱۴

۱۰

۷

ستاره‌آبی

۹

۳

۵

۱

۱۶

۲۲

۱۰

۸

شهیدان حسن‌زاده

۹

۳

۵

۱

۱۰

۲۰

-۱۰

۱۰

۹

انقلاب

۹

۳

۵

۱

۱۱

۲۷

-۱۶

۱۰

۱۰

پرسپولیس‌نوین

۹

۲

۴

۳

۱۱

۱۳

۹

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

4 نظر

  1. اصولاً تیم های ضعیف باید فدای تیم های پولدار و مقام و منسب دار بشن!

    این بلایی است که احتمالاً تا یکی دو روز دیگر سر تیم انقلاب در می آید بر طبق پست قبلی که چند روز پیش اعلام شد بازیکن تیم شهیدان غیر مجاز بوده و باید ۳ امتیاز بازی را به انقلاب داده شود ولی ….

    بعد از مراجعه نماینده انقلاب و همچنین نماینده هئیت فوتبال به قسمت ثبت قراردادهای بازیکنان تیم های گراش و رویت نشدن رضایت نامه آقای عظیمی بازیکن تیم شهیدان تصمیم بر این شد که با تماس با مهدی کهندلی علت نبود رضایت نامه را جویا بشوند و البته آقای کهندلی نیز با پاس دادن این موضوع به شخص دیگر از تیم شهیدان عملاً ثابت شد هیچ گونه رضایت نامه را در اختیار ندارد.

    جناب آقای جعفری (رئیس کمیته انظباتی) نیز عملاً رای را به نفع تیم انقلاب داد ولی در یک اقدام از قول فردوسی پور خود جوش آقای اسماعیل حسن نژاد نه گوشی کسی را پاسخ داد و نه درب منزلش و روز بعد ایشان را در شیراز یافتن و جالب این که برای نهایی شدن رای امضای جناب حسن نژاد لازم است که با زدو بند ایشان با آقایان افشار این امر تا این لحظه محقق نشده است .

    نکته جالب ماجرا:

    کش دار شدن این موضوع و به درازا کشیدنش یک علت دارد و آن هم این است که باشگاه گراش جوان و آقای عبدالرضا افشار در صدد صدور رضایت نامه جعلی است که بر روی پرونده تیم حسن زاده بگذارد!

    شاید پایان تیم انقلاب نتواند در لیگ یک بماند ولی باید مردم از این موضوع مطلع شوند!

    هشدار!!

    در صورت محقق شدن این موضوع اسنادی در اختیار بنده گذاشته اند در مورد ساخت جایگاه ویژه ورزشگاه گراش که فکر کنم تا حدودی جایگاه آقای اکبری و حسن نژاد در ورزش و حتی در شهر گراش بد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top