بستن

جسدی حلقه‌آویز در برکه پیدا شد

هفت‌برکه – گریشنا: سوییچ جامانده در موتورسیکلت و دمپایی رها شده در درگاه آب‌انبار، نشانه‌هایی بود که رهگذران را به جسد حلقه‌آویز در آب‌انبار رساند.

به گزارش هفت‌برکه، ظهر امروز ۱۶ خرداد ماه ۹۷ جسد پدری ۳۷ساله به صورت حلق‌آویز در یکی از آب‌انبارهای کوچک دشت بالای گراش پیدا شد. جسد متعلق به ابراهیم. ج. اهل گراش را یکی از شهروندان مشاهده می‌کند و با حضور هلال احمر و آتش‌نشانی، جسد پس از رهاسازی به پزشک قانونی منتقل می‎شود. این اتفاق مشکوک به خودکشی است، ولی اعلام نظر نهایی پس از تحقیقات جنایی و اعلام نظر پزشکی قانونی امکان‌پذیر است.

تکمیل خبر : ابوذر رنجبر رییس دادگاه گراش در گفتگو با گریشنا گفت: «موضوع با دقت در دست بررسی است و دستورات لازم به ضابطین قضایی داده شد. تاکنون مورد مشکوکی مشاهده نشده است و برای ادامه پیگیری پرونده منتظر اعلام نظر پزشک قانونی هستیم.»

محمد شکاری، از نیروهای امداد هلال احمر شهرستان گراش، که جسد را از آب انبار بیرون کشیده است، می‌گوید: «مشخص نیست اولین‌ نفر چه کسی از وجود جسد در آب‌انبار مطلع شده است، یک نفر موتورسیکلتی را که سوییچ داخلش بوده و دمپایی هم کنار برکه افتاده بوده می‌بیند و سپس متوجه جسد داخل آب انبار می‌شود. نیروهای امدادی و انتظامی ساعت ۱۲:۲۰ به محل اعزام شدند.»

شکاری در گفتگو با گریشنا در مورد وضعیت جسد می‌گوید: «جسد با طناب به پلکان (پاکنه) آب‌انبار حلق‌آویز بوده است. حدود یک متر آب در آبانبار وجود داشت و ته آب پیدا بود. ولی جسد داخل آب سقوط نکرده بود و آویزان بوده است، جسد تازه به نظر می‌رسید و به احتمال خیلی زیاد مربوط به امروز بوده است. عملیات خروج جسد از آب انبار با همکاری هلال‌احمر و آتش‌نشانی و با نظارت نیروی انتظامی شهرستان گراش ساعت ۱۳ به پایان رسید.»

حسین مولایی، مسئول آتش‌نشانی گراش، نیز در گفتگو با گریشنا گفت: «با من از هلال احمر  تماس گرفته شد و به همراه همکارانم در ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدیم. برکه در نزدیکی کوه سرخ نرسیده به دره سیاه قرار داشت و احتمال می‌رود که این اتفاق در ساعات اولیه صبح اتفاق افتاده باشد، ولی هنوز اطلاعات دقیقی نداریم.»

ابراهیم اهل و ساکن گراش بوده است و از وی یک پسر ده‌ساله و یک دختر دوساله به جای مانده است.

این نخستین مورد مشکوک به خودکشی سال ۱۳۹۷ در شهر گراش است. در ده سال اخیر، متوسط یک و نیم مورد خودکشی در هر سال رخ داده است. مردان سنین ۳۵ تا ۴۵ سال بیشترین موارد خودکشی را در سال‌های اخیر داشته‌اند. البته این که این مورد نیز خودکشی بوده یا خیر، به اعلام نظر پلیس جنایی نیاز دارد.

این خبر در صورت دریافت اطلاعات تازه به‌روز می‌شود.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

15 نظر

  1. اینجوری که شما گفتین بیشتر میخوره کشته باشنش تا اینکه خودکشی کرده باشه اونا هم این نقشه رو کشیدن که زودتر پیداش کنین …موتورسیکلت و دمپایی…

  2. واقعا تاسف باره…
    از مسئولین خواهشمندیم مرگهای مشکوک رو بررسی کنن
    چرا همه رو به حساب خودکشی کیذارن و پرونده رو مختومه اعلام میکنن؟!
    بنظر شخص بنده این مرگ کاملا مشکوکه،اصلا به خودکشی نمیخوره
    از خانواده ی مقتول خواهشمندم کوتاه نیان و پیگیر خون عزیز از دست رفته شون باشن

    بسه این همه داغ به دل خانواده ها گذاشتن
    جیگر مت آتیش گرفته
    چه برسه به نزدیکان
    همه با هم در پی پایمال نشدن خون همشهریانمون باشیم

  3. باسلام این همه تورم وگرانی باعث شده که همه چیز به این قضیه ربط بدن ولی اگه بخوان راحت می تونن بفهمن که خودکشی بوده یا قتل چون وقتی خودکشی باشه باید فقط اثر انگشت خودش روش باشه طنابی که ازش استفاده کرده مال خودش باشه ولی متاسفانه خانواده ها راحت ازقظیه می گذرن

  4. چه قتل باشه چه خودکشی هر دو وحشتناکه. اگر قتل باشه. وای از ناامنی و و اگر خود کشی، امان از مشکلاتی که باعث میشه یک پدر از همه چیزش بگذره و خودشو تسلیم مرگ کنه. مانسل سوخته هستیم. هم دینمون هم دنیامون معلقه.

    1. خیرین مسجد ساز کجا تشریف دارن تا ببینند .اگر بخاطر مشکلات مالی خودکشی کرده یا هر علت دیگری . اگر بخاطر اختلاف و نزاع این حادثه منجر به قتل شده در هر صورت برای مردم و افراد توانا از نظر مالی و وجهه ی اجتماعی ایجاد مسئولیت می کنه

      1. همه اش مرتبط به خیرین مسجدساز نیست به تفکر بعضی ها مرتبط هست که چیزی جز مسجدسازی در ذهن ندارن و به حرکات نماز و ظاهر مساجد شیک کشورهای عربی بسنده کردند و با تبلیغ شون، خیرین رو فقط به مسجدسازی سوق میدن و بس

  5. از دست رفتن عزیزان و همشریانمان، یکی پس از دیگری واقعا جای تاسف داره.
    اینکه این مورد یک خودکشی بوده یا قتل یا هر مورد دیگه ای رو کارشناسان باید اعلام کنند.
    اما چیزی که باعث تاسف هست این است که اگر این مورد خودکشی است، چرا در شهر کوچکی مثل گراش باید این همه خودکشی اتفاق بیفته. شاید در نگاه اول ۱.۵ مورد خودکشی در هر سال زیاد بنظر نیاد، اما نسبت به جامعه ی گراش، این عدد وحشتناک هست. متاسفانه افق دید خیرین عزیز شهرستان (که من واقعا از اون ها بابت کمک های خیرشون تشکر می کنم) به ساخت مسجد، هزینه برای ساخت حرم و … متمرکز هست و از زندگی همشریان، آنانی که بخاطر مشکلات مالی (به جرات میشه گفت اکثر مشکلات ریشه ی مالی داره) خودشون رو به کام مرگ می کشونند.
    به ولله قسم این همشهریان، این جوان ها و … آینده ساز این شهر و این مملکت هستند. ما باید اونها رو حمایت کنیم.
    ساخت مسجد کافیه. طبق آماری که از سال ۹۲ دارم حداقل ۷۲ مسجد و حسینیه توی شهرستان گراش وجود داره. چرا ما باید دوباره مسجد و حسینیه بسازیم؟
    توی ناحیه مقاومت بسیج سپاه مسجد درست شد. آیا نیاز بود؟ توی درمانگاه شماره ی ۲ مسجد در حال ساخت هست. آیا نیاز است؟
    خیرین عزیز
    بزرگواران
    ساخت مسجد و حسینیه کافی است.
    کرامت انسانی رو را در یابید… جوانان را دریابید. تازه عروس ها و تازه داماد ها را در یابید.
    نمیگم دست بکنید توی جیبتون و به همه ی مردم پول فضل و بخشش کنید.
    بیایید اشتغال زایی کنید. پتانسل های شهر و منطقه رو بشناسید و بر اساس اون کارخونه، باغ، تولیدی و … برپا کنید.
    سعی کنید کمک کنید به همشهریان و هموطنان
    مردم این کشور به اندازه ی کافی دارند بابت اتفاقاتی که در حد کلان در مملکت اتفاق می افته زجر می کشند. تجاوز به کودکان، به دانش آموزان، قتل و خودکشی در سطح کشور کافی است برای این مردم. نگزارید خاطر این مردم بیش از این حزین بشه.
    نمی تونید برای مملکت کاری بکنید؟ حداقل برای شهر بکنید.
    نمی تونید برای ۱۰۰۰ نفر شغل و امید ایجاد کنید؟ حداقل دست نفر رو بگیرید…
    خدا خیرتان بدهد…

    شهر یاران بود خاک مهربانان این دیار
    مهربانی کی سرآمد شهر یاران را چه شد…

  6. این پرونده هم مثل دیگه پرونده ها یه دو روزی محفل مردم میشه تموم میشه میره و پرونده رو مختومه و بایگانی میکنن
    پرونده قتل آقای اسدی چی شد به کجا رسید که با فجیع ترین حالت ممکن به قتل رسیده شد الان کسی چیزی میگه انگار نه انگار همچون اتفاقی افتاده بوده و پرونده ای بوده و هست
    واقعا جای تاسف داره
    متاسفم حداقل برای شهر گراش و….

    1. از ما نشنیده بگیرید . یک گراشی با زنش اختلاف پیدا کرده . زنش از خانه اش رفته بیرون . با هم دختر عمو و پسر عمو هستند . این مرد الان افسردگی گرفته رفته لار پناهنده شده . اگر طوریش شده بعد دست پشت دست نزنید . تا دیر نشده کمی حواس جمع هم باشید

  7. توی این قضایا از همه بدتر اینه که بعضی آدم از خدا بی خبر عکس مرده طرف رو در حالت ناراحت کننده میگیره و در فضای مجازی پخش میکنه؟ نمیدونم هیچ وقت فکرش رو میکنه که ممکنه این عکس رو یه روزی مادر و خواهر و فرزند متوفی ببینن و چه حالی بهشون دست میده؟؟؟؟ این عکسه همیشه توی فضای مجازی میمونه و هر وقت خواسته و ناخواسته خانواده اش ببینن دلشون ریش ریش میشه! ای از خدا بی خبرا با دل مادر و فرزند داغ دیده بازی نکنید که دنیا دار مکافاته

  8. کاش این همه پول خیرین،طبق نیازسنجی که برای شهر میشه هزینه بشه
    همش مسجد
    همش مسجد
    خیلیاش تعداد نمازگزارهاش به ده نفر هم نمیرسه
    مگه سرو ته گراش رو تو‌چه مدت زمان میشه طی کرد،که مشه از بقیه جاها به یک مسجد رفت
    بی کاری و بی پولی داره بیداد میکنه البته در کنار پولداران بی درد فراوان…..
    امان از بی فکری
    امان از جاهلیت
    امان….

  9. میشه شما بفرمایین تو‌پیج اینستاشون چی بوده و دلیل این کار چیه؟
    بالخره باید مشکلات رو‌فهمید و انشالله ریشه کن کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top