بستن

استارت دوباره هیات اتومبیل‌رانی در جشن اسلالوم

هفت‌برکه – گریشنا: از نُه نفر برتر مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم شهرستان گراش طی مراسمی با حضور مسئولین در دانشکده علوم پزشکی تقدیر شد.

به گزارش هفت‌برکه، بعد از پایان مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم شهرستان گراش، دیشب ۲۸ تیرماه ۱۳۹۷ از نفرات برتر این مسابقات با حضور احمد فقیهی‌کیا، شهردار گراش؛ اعضای شورای شهر؛ احمد حسن‌نژاد، رییس اداره تربیت بدنی گراش؛ و جمعی دیگر از مسئولین و مدعوین در سالن شیخ احمد انصاری دانشکده علوم پزشکی تقدیر شد. این مسابقه جمعه ۱۵ تیرماه با حضور ۴۰ شرکت‌کننده در خیابان دکتر شیبانی برگزار شده بود (خبر در گریشنا).

همچنین روز پنجشنبه طی جلسه‌ای در اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، اعضای کمیته اسلالوم شهرستان مشخص شد. احمدرضا جبرالدینی به عنوان رییس کمیته اسلالوم، جواد رادمرد، دبیر؛ مهدی باقرپور، امور اداری؛ فاطمه زمانی، امور بانوان؛ ایمان باقرزاده، امور مالی؛ محسن مهرابی، تبلیغات؛ و مهدی امینی و خلیل جمالی نیز به عنوان اعضای کمیته اسلالوم معرفی شدند.

 

شهردار: از برنامه‌های ورزشی گراش حمایت می‌کنیم

احمد فقیهی‌کیا، شهردار گراش، ضمن تبریک به عوامل برگزارکننده مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در گراش گفت: «شهردارها به اجبار تنها مسئولانی هستند که به هر شهری می‌روند، باید با خانواده در آن شهر اقامت کنند و این بی‌دلیل نیست. مجلس این را به عنوان قانون تصویب کرده تا شهرداری که وارد یک شهر می‌شود، خود را متعلق به همان شهر بداند و هیچوقت خود را جدای از مردم نداند. خوشحالم که امشب در خدمت شما ورزش‌دوستان هستم و همین عشق به ورزش باعث برگزاری همچین مراسم‌هایی می‌شود.»

فقیهی‌کیا با بیان اینکه از تمامی برنامه‌های ورزشی حمایت خواهیم کرد افزود: «این مسابقات هیجان و شوری را به شهر می‌دهد که یک عمر می‌تواند در دل جوانان شادی ایجاد کند. امیدوارم در دوره‌های بعد این سالن مملو از جمعیت باشد و همه ما از همه برنامه‌های ورزشی و فرهنگی حمایت کنیم. این سالن باید به عشق کاری که جوانان شهر انجام داده بودند و با تبلیغاتی که داشتند، پر می‌شد. من همینجا از طرف شهرداری و شورای شهر قول می‌دهم که از تمامی برنامه‌های ورزشی و فرهنگی قطعا حمایت خواهیم کرد.»

جبرالدینی: این اولین مسابقات اسلالوم در شهرستان گراش بود

احمدرضا جبرالدینی، رییس کمیته اسلالوم شهرستان گراش، با اشاره به اینکه مسابقات اسلالوم اولین بار است در شهرستان گراش برگزار می‌شود افزود: «به یاری خدا و با همکاری دوستانمان در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی، ۱۵ تیرماه اولین مسابقه اتومبیلرانی در شهرستان گراش برگزار شد و مراسم جمعه شب در واقع آیین تجلیل از نفرات برتر این مسابقه و همچنین اعلام شروع فعالیت رسمی کمیته اسلالوم گراش بود.»
جبرالدینی در پایان می‌گوید: «از مسئولین محترم، اعضای محترم شورای شهر، شهردار محترم و ریاست اداره ورزش و جوانان برای حضور در این جلسه سپاسگزارم و امیدوارم که وعده های این عزیزان در جهت حمایت از ورزش اتومبیلرانی به زودی عملی شود. از اعضای محترم کمیته اسلالوم لارستان هم نهایت قدردانی و سپاس را به جهت حضور در برنامه دارم و در پایان از عینک مهدی، فدایی موتور، مبل کلاسیک، گراش جوان، گالری ایمان، اپل سراج، جهان موتور، عبا سالسا، فروشگاه گلستان، فروشگاه الماس و تزینات شهرام و امین اسپرت(صادق امینی) حامیان مالی برنامه تشکر می کنم.»

فوزیه ناصری، سخنگوی شورای شهر گراش از دیگر سخنرانان مراسم تقدیر از نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی بود.

در این مراسم، از رخشانه امینی، حدیث حافظ‌زاده و هاجر تبار در بخش آزاد به عنوان نفرات اول تا سوم این رشته تقدیر شد.

در کلاس زیر ۱۶۰۰ سی‌سی، مصیب کاملی، کاووس درویش‌بیگی، میثم کاملی؛ و در کلاس بالای ۱۶۰۰ سی‌سی، علیرضا بهدادفر، پیمان امیری، احسان عسکرزاده به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

از فاطمه زمانی، خانم کمالی، مهدی باقرپور، محسن کرمی، محمدجواد نادرپور و محمد خدادادی، از شرکت‌کنندگان گراشی در مسابقات اسلالوم، نیز تقدیر شد.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

  1. خدا پدر و مادرتان بیامرزه واقعا روز جمعه از بیکاری دق کرده بودم از تمامتون که برای ورزش گراش زحمت می کشید سپاس گذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top