بستن

آغاز گردهم‌آیی به سوی ظهور در حسینیه ولیعصر (عج)

هفت‌برکه – گریشنا: شب گذشته، ۲۲ آبان‌ماه، چهاردهمین گردهمایی به سوی ظهور در حسینیه حضرت ولیعصر(عج) گراش آغاز شد. این همایش به مدت چهار شب با حضور مهمانان ویژه در این حسینیه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گریشنا، عبدالرسول افشار، مسوول هیات عاشقان مهدی(عج) شهرستان گراش، درباره این همایش گفت: «چهاردهمین گردهمایی به سوی ظهور با حضور حجت الاسلام مهدوی ارفع و حجت الاسلام ماندگاری از سه‌شنبه تا جمعه از ساعت ۲۰:۳۰ در حسینیه حضرت ولی عصر(عج) در حال برگزاری است. موضوعات همایش شامل نقش مردم در تحقق ظهور، جوانان مهدی یاور، شهدا و انتظار مصلح ، حکومت زمینه ساز ظهور و جایگاه ولی فقیه قبل از ظهور است.»

افشار افزود: دعای ندبه نیز صبح جمعه بیست و پنجم آبان‌ماه با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی ارفع و مداحی حاج مهدی سروری در محل همایش برگزار خواهد شد. او ضمن دعوت از مردم برای شرکت در این گردهمایی افزود: اجرای سرود، قرائت زیارت ال یاسین و دعای عهد از دیگر برنامه های این گردهمایی است.

مسوول هیات عاشقان مهدی با اشاره به اینکه چهاردهمین گردهمایی بسوی ظهور با دو سال وقفه، مجددا از امسال شروع به کار کرده است گفت: «این گردهمایی هر ساله در شهرستان گراش برگزار می‌شد که متاسفانه دو سال با وقفه‌ای روبرو شد. ولی خوشبختانه مجددا از امسال همزمان با ایام آغاز امامت امام عصر(عج) پرشورتر از قبل به کار خود ادامه داده است.» ین گردهمایی هر ساله به همت هیات عاشقان مهدی(عج) و هیات امنا حسینیه حضرت ولیعصر(عج)  و بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top