بستن

بدنسازی بانوان مطلقا ممنوع است/ طلایی مدرک مربیگری ندارد

هفت‌برکه – گریشنا:‌ ۲۵ دی‌ماه گفتگو با مهناز طلایی از بانوان فعال ورزش گراش در گریشنا با تیتر «ورزشکاری برای همه‌جا: از مچ‌اندازی تا موتورسواری» منتشر شد. روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش با ارسال جوابیه‌ای به ادعاهای مطرح شده در این مصاحبه شامل کسب مقام کشوری و داشتن مدرک مربیگری پاسخ داده است.

جوابیه‌ی اداره ورزش و جوانان به گفتگوی منتشر شده اضافه شد. این جوابیه را در ادامه می‌خوانید:

مصاحبه‌ای با خانم مهناز طلایی از سوی خبرنگار گریشنا انجام شده است که مورخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷ در سایت گریشنا انتشار یافت. خانم طلایی اعلام کرده‌اند مدال طلای لیفت و پرس سینه آسیا و کشور و مدال مسابقات مچ‌اندازی استان را دارا می‌باشند. پس از استعلام از روسای هیات‌های بدنسازی و پرورش اندام و همگانی (آمادگی جسمانی) انجام شد با توجه به فرهنگ اسلامی کشور، برگزاری هرگونه مسابقاتی در رشته بدنسازی و پرورش اندام برای بانوان مطلقا ممنوع است و هیچ گونه مسابقه‌ی پرس سینه و پاورلیفتینگ در استان و کشور برگزار نشده است و فقط مسابقات مچ‌اندازی بانوان در کشورمان رسمیت دارد و خانم طلایی هیچ گونه مقامی در مسابقات پرس سینه، پاورلیفتینگ و مچ اندازی در سطح استان و کشور دارا نمی‌باشد.

در مورد مدرک مربیگری نیز هیات بدنسازی و پرورش اندام و همگانی شهرستان اعلام نموده‌اند که فرد نامبرده دارای مدرک مربیگری ثبت شده در هیات شهرستان نمی‌باشد و مدرک ده تئوری آن مورد تایید می‌باشد که به منزله مدرک مربیگری نیست.

شایان ذکر است با پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان از خانم طلایی جهت ارایه مستندات مدرک مربیگری و مقام‌های یادشده، متاسفانه مدرکی از سوی فرد نام برده شده ارایه نشد.

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

13 نظر

  1. نظر باینکه سایت خبری گریشنا هوادار زیادی دارد و گراشی های داخل و خارج از کشور از طریق این سایت خب های شهرستان را پیگیری و مطالعه می کنند لطفا در خصوص مصاحبه ها با افراد بیشتر دقت کنند و بویژه در موارد این گزارش و آمار و ارقام و کلنگ زنی ها و پیگیری صحت آنها. بنظر بنده در مصاحبه با این خانم اینقدرها هم جنبه آموزشی و تشویق و یادگیری و حتی عبرت برای بانوان نداشته است و چرا گریشنا آنرا منعکس کرده است باید از خبرنگار پرسید لطفا کمی هم به مسائل فرهنگی و آداب و رسوم این شهر مذهبی بیشتر توجه داشته باشید آیا اینکه دختران و زنان خوب ما بروند موتور سکلیت یاد بگیرند واقعا اولویت دارد.

  2. از بس مدارک کشکی شده اصلا مدرک مطرح نیست.یهو میبینی دیپلم داره رییسه بخاطر سابقه کار و فوق لیسانس داره اش فروشی داره.این روزا باید خودت را وارد یه نهادی بکنه و با رانت و پارتی سابقه و مدرک کسب کنی.اینم یه چیزی دستش هست مگه نخوندین .ولی دیگرم موتورسواری میکنه و ادعا داره .همینکه یه افتخاراتی داره کافیه لازم نیست ابروش ببری.قبلا کریشنا از خیرین مصاحبه میکرد.با خیرین مدرسه ساز من جمله حسنی گپ که اومده مدرسه می سازه مصاحبه کنید و بهش بگین کمی سرمایه گذاری کنه و از خیرین مدرسه ساز.مثلا خیر علیپور مصاحبه کنید.سایت اور نگاه کنید از خیرین مصاحبه میکنه.دولت که کاری نمی کنه .شما گریشنا یه پیشنهاد بدین هرکس خیابانی آسفالت کند به فامیل اون در بیاد تا مشکلات کم بشه یا میتونه به مرحوم خودش نامگذاری کنه.طرح های خوب بدین مصاحبه با خیرین و گفتگو با آن ها و طرح نامگذاری خیابان ها ر صورت آسفالت و کار کردن آن به نام خودش و یا رفتگانشان.

  3. ما را باش که گفتیم خدا را شکر که اداره تربیت بدنی بعد از مدتها رونق گرفت نفهمیدم که این خبر هم تو زرد درآمد باز هم از گریشنا ممنون که بک خبر ورزشی زدند

  4. تمام این بنر ها و پارچه نویسی ها در سطح شهر برای رشته های ورزشی صحت ندارد و حدود ۱۲ مورد را از فدراسیون پیگیری کردیم همه دروغ بود. یکی از بچه ها می گفت تو مسیر برگشت به یک لوازم ورزشی می رفتیم تعدادی کاپ و مدال می گرفتیم. و می آوردیم گراش و حتی دو بار جلو شهرداری از مسولین امدن استقبال . در صورتی که مدال ها را از لوازم ورزشی اسپورت در مسیر برگشت از قم خریدیم و ان روز از بس خندیدیم که نگو.

  5. واقعا هنرست ک چنین زنی در جامعه با تمام مشکلات و سختی زندگی خودش در این جامعه توانسته است ک خودش را نشان دهد افتخار است ک خانم طلائی ک هنر ورزشی .خیاطی . موتورسواری ک هیچ زنی نمیتواند در مدت کمی در شهر گراش بدون اینک هیت ورزشی ب اون کمکی یا در مسائل بوجه ب اون کمک کند چنین پیشرفت کند

  6. عرض سلام و ادب و احترام.تا جایی که بنده از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی خبر دارم خانم زهره مرزوقی نایب رییی بدنسازی کشور به سراحتا اعلام کرده که تمامی فعالیتهای زیر مجموعه بدنسازی اعم از پرس سینه.لیفت و پاورلیفتیگ برای بانوان ممنون و با مسولین برگزار کننده شدیدا برخورد خواهد شد.و اعلام داشته که فقط مسابقات مچ اندازی برای بانوان در ایران مورد تایید فدراسیون میباشد. و در خصوص حضور ایشون در اینگونه مسابقات باید بگم که شاید ایشون حضور داشته ولی ممباب این نیست که مورد تایید قوانین جمهوری اسلامی باشد فلزا بانوانی که در مسابقات حضور پیدا میکنن باید اطلاعات کامل و جامع رو داشته باشن یا از مسئولین محترم خواسته که قانونی بودن مسابقات رو پیگیری نموده و بعد شرکت کنن. و از عزیزانی که زیر این پست حرفایی میزنن بدونن معتبر بودن مدرک و قانونی بودن ربطی به گراشی یا غیر گراشی ندارد.لطفا با دلیل و مدرک حرف بزنید. با تشکر از عزیزانی که وقت گذاشتن و پیام رو خوندن. امضا: سیاه نور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top