بستن

جسد دو برادر زینل‌آبادی در بشکه‌ی آب پیدا شد

هفت‌برکه – گریشنا: جسد دو برادر ۷ و ۱۲ساله‌ی زینل‌آبادی بعد از چند ساعت جستجو در مخزن ۵۰۰ لیتری پلاستیکی در انباری پیدا شد.

امروز جمعه ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۷ چند ساعت نگرانی و جستجوی اهالی زینل‌آباد به نتیجه تلخی رسید. سرانجام ساعت ده و نیم شب، بعد از پنج ساعت جستجو، جسد بی‌جان علیرضا و حسین در بشکه‌ی خالی و دربسته پیدا شد.

مرگ محمدحسین پورشمسی ۱۲ ساله و علیرضا پورشمسی ۷ ساله فرزندان احمد پورشمسی، بهار روستای زینل‌آباد را سیاه‌پوش کرده است. این دو کودک نوه حاج اسد جوکار گراشی هستند.

حامد جوکار، خبرنگار گریشنا، که برای پیگیری حادثه به زینل‌آباد رفته بود، با پرس‌وجو از اهال زینل‌آباد می‌گوید: «این بشکه در انبار بوده و احتمال زیاد این دو برادر برای بازی به داخل بشکه بدون آب رفته‌اند، چون حتی ماشین اسباب‌بازی آن‌ها هم در بشکه پیدا شد. در همان حال، در بشکه بسته شده است و نتوانسته‌اند از داخل، آن را باز کنند.»

این دو برادر لحظه‌های سختی را در بشکه کوچک گذرانده‌اند. از گرما کاپشن خود را بیرون آورده‌اند ولی کمبود هوا سرانجام نفس آن‌ها را گرفته است. چند ساعت بعد اهالی محل به سختی در بشکه را باز می‌کنند و با جسد بی‌جان این دو برادر روبه‌رو می‌شوند.

جسد این دو برادر ابتدا به سردخانه ارد منتقل شد و در مرحله‌ی بعد برای بررسی پزشکی قانونی با کمک نیروهای امدادی به گراش انتقال داده شد. نیروهای پلیس با کالبدشکافی و تحقیق از اهالی محل، احتمالات دیگر این حادثه را بررسی خواهند کرد.

توضیح: این خبر با توجه به اطلاعات روز بعد کمی اصلاح شده است.

12 نظر

  1. این دو کودک اولاً چگونه درب بشکه را باز کردند و رفتند داخل، ثانیاً از داخل که نمی توانند درب را ببندند این نشون میده که کسی آن را به انباری کشانده و داخل بشکه قرار داده و درب آن را بسته است، وگرنه این دو کودک توان باز و بسته کردن درب را ندارن، کار کسی بوده، خدا لعنتش کنه هر کی که هست از پیروان داعش است، فقط اعدام سزای او باشد.

  2. قضیه مشکوک به نظر مبرسه چرا که رفتن تو بشکه برای بچه ها به این سادگی نیست و دیگر اینکه وقتی داخل بشکه باشن اصلا دسترسی به درب ندارن که بخوان خودشون درب رو ببندند، دربی که متصل به بشکه هم نیست و شاید دورتر از بشکه هم افتاده باشه. به هر حال حادثه بسیار تلخی است و خداوند به خانواده اش صبر بده

  3. خداکنه پلبس اگاهی به جد پیگیر این قتل بشه و اگر این بشکه و محل بشکه که در عکس هست همون بشکه باسه که قتل دران صورت گرفته حتما عمدی در کار بوده

  4. اهالی محل به سختی درب بشکه رو باز میکنن؟ خب یعنی چی؟
    تسلیت به خانواده پورشمسی خداوند بهتون صبر عنایت کنه.روحشون شاد..بهشت نصیبشون باد

  5. هر عقل سلیم می گوید عمدی بوده هست .آخه دیگه تفریح دیگه نبود که داخل اون خودشون انداختن.بعد داخل انبار.همزمان رفتن و چطور در بسته شده.

  6. خدا به خانوادش و بازماندگانش صبر بده واقعا سخت داغ دوتا دسته گل واقعا خیلی سخته خدا واسه هیچ کس نیاره پلیس باید نهایت تلاشش بکنه حتما هر کی همچین کاری کرده به سزای اعمالش برسه صد در صد کسی دره بشکه رو بسته از داخل اینا چه جوری در رو بستن حتما دشمنی باهاشون بوده

  7. قشنگ مشخصه که شخص سومی هم دخیل این اتفاق بوده، اما اینکه از روی دشمنی بوده قضاوت زوده، شاید شخص سوم هم یک بچه بودع،بازی قایم باشک میکردن،تصمیم گرفتن برن تو بشکه و شخص سوم در رو ببنده، تا کسی پیداشون نکنه، شاید همین نفر سوم هم یه بچه مدرسه ای بوده و غافل از این بچه ها و بازی، برگشته خونه و سر شب خوابیده….!!!!
    شاید بگید دارم قصه میگم!ولی احتمالات زیاده، پلیس میتونه به بچه ها هم مشکوک باشه،نه صرفأ بگن کسی دشمنی داشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top