بستن

جشن قهرمانی گراش‌جوان در شب جنجالی

پس از بازي دوم تيم گراش‌جوان با هزينه خود مراسمي را تدارك ديده بود تا مراسم اهداي جام قهرماني خشك و خالي نباشد.

عبدالرضا حسین‌پور رئیس کمیته داوران گراش امشب تشویق و تهدید شد. دو بازی آخر لیگ دسته اول گراش امشب انجام شد که در بازی اول اتحاد تیمی که بی‌سر و صدا خود را به بالای جدول رساند توانست پنج بر یک پرسپولیس نوین را ببرد و با چهارده امتیاز نایب قهرمان امسال شود. تیم جوشن هم که تا چند هفته قبل از پایان بازی‌ها خوب نتیجه می‌گرفت با تساوی دیروز خود ۱۳ امتیازی شد و کاپ سومی لیگ را به خانه برد.

در بازی دوم امشب شاهین که جریمه شده بود با شهدا بازی می‌کرد. تیم شهدا باید از این بازی امتیاز می‌گرفت تا آخر نشود. شهدا دو بار در این بازی پیش افتاد و تا دقایق پایانی دو بر یک جلو بود. اعتراض بازیکنان شاهین بر داوری که از ابتدای بازی ادامه داشت در دقایق پایانی و بعد از گل دوم شهدا به اوج رسید. روی صحنه خطایی که عبدالرضا حسین‌پور داور این بازی گرفته بود بازیکنان شاهین معترض شدند و به نشانه اعتراض توپ را به بیرون از زمین شوت کردند. کارت زردی که به این دلیل به بازیکن شاهین تعلق گرفت بازیکنان شاهین را عصبانی کرد و با کملات رکیک به داور پرخاش کردند که داور هم بازیکن شاهین را مستقیم اخراج کرد. بازیکنان شاهین اینبار از همه چیز گذشتند و با حمله به عبدالرضا حسین‌پور او را مورد ضرب و شتم قرار دادند که با دخالت کمیته برگزار کننده و نیروی انتظامی پس از حدود پانزده دقیقه بازی از سر گرفته شد. شاهین توانست از شوک ایجاد شده استفاده کند و نتیجه را دو بر دو مساوی کند. اما داور بازی پایان مسابقه را اعلام کرد. شهدا با این یک امتیاز از خطر سقوط گریخت و بازیکنان شاهین هم در انتظار صورت جلسه این بازی خواهند ماند.

پس از بازی دوم تیم گراش‌جوان با هزینه خود مراسمی را تدارک دیده بود تا مراسم اهدای جام قهرمانی خشک و خالی نباشد. آتش بازی و اهدای جام به بازیکنان گراش‌جوان همراه با پخش موسیقی خود تیم ترکیب زیبایی را رقم زده بود.

کاپ دومی و سومی لیگ به نمایندگان تیم‌های اتحاد و جوشن تحویل داده شد و تیم ستاره‌آبی هم به عنوان تیم اخلاق جام اخلاق را گرفت. از طرف کمیته داوران به پاس از زحمات و دلسوزی‌های عبدالرضا حسین‌پور از او تقدیر شد که در پایان بازی هم البته از سوی بازیکنان شاهین تهدید شده بود. عبدالرضا حسین‌پور گفت: «من خواستم اهدا لوح تقدیر در بازی دیگری مثل بازی پیروزی باشد و نه در این شرایط. تیم شاهین تمامی تقصیر‌ها را متوجه داوران کرده در حالی که ما نسبت به کسر امتیاز از این تیم دخالتی نداشته‌ایم.» بازیکنان شاهین اقدامات هیات فوتبال را غرض‌ورزی نسبت به تیمشان می‌دانستند و تیم بدون باخت خودشان را قهرمان می‌دانستند. البته جام قهرمانی را گراش‌جوان برد و کاپ اخلاق را هم ستاره‌آبی.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top