بستن

اگر بگذارند، گراش‌لند شش‌ماهه تمام می‌شود

هفت‌برکه – گریشنا: جمشید جعفرپور در دومین سفر نوروزی خود به گراش از مراحل ساخت پروژه گراش‌لند دیدار کرد. غلامحسین عابد در این بازدید دلایل تاخیر در اجرای پروژه را توضیح داد.

به گزارش گریشنا، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش که در طول سال گذشته دیدارهای زیادی از گراش نداشت، نوروز ۹۸ دو سفر کوتاه به گراش داشت. جعفرپور سوم فروردین‌ماه به دعوت مجمع خیرین ورزش (هیات امنا ورزش) با جامعه ورزشکاران جلسه داشت و بعد از آن از تمرین تیم جوانان هلال‌احمر گراش بازدید کرد. (خبر در گراش‌نیوز)

عابد: هزینه‌های قانونی پروژه را پرداخت می‌کنیم

دهم فروردین دومین دیدار جعفرپور بود. او به همراه فرماندار گراش و مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از مراحل ساخت پروژه گراش‌لند بازدید کرد. کلنگ این پروژه  ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ به زمین زده شد. بعد از دو سال، تاکنون فقط سازه سالن اصلی آن برپا شده است.

غلامحسین عابد، سرمایه‌گذار گراش‌لند، در مورد تاخیر در کار این پروژه گفت: «به خاطر اختلاف شورا و شهرداری، هشت ماه کار را نگه داشته‌اند. ما ۱۵۰ میلیون تومان به شهرداری پرداخت کرده‌ایم. برای پروانه هم هر چقدر قانون بگوید پرداخت می‌کنیم.»

عابد در مورد زمان پایان پروژه گفت: «ما گفتیم یک‌ساله کار را انجام دهیم ولی شرمنده مردم شدیم. الان هم اگر مشکل خاصی پیش نیاید، تا شش ماه دیگر کار را آماده می‌کنیم. من اینجا را برای دلم می‌سازم چون خودم اینجا پابرهنه بازی کرده‌ام.»

دکتر جعفرپور، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در یک تذکر گفت: «تا حالا کار خوبی از نظر سخت‌افزاری شده است. اما این پروژه باید یک پیوست فرهنگی هم داشته باشد که بازی و آموزش منطبق با فرهنگ ما باشد. ما نمی‌خواهیم فقط جایی صرفا برای سرگرمی باشد بلکه باید فراتر از این برویم. بحث باید به سمت غنی‌سازی اوقات فراغت برود.»

باقری‌فرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری گراش گرفتار حاشیه می‌شود

مهندس باقری‌فرد، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، گفت: «نگاه ما به پروژه‌های سرمایه‌گذاری در گراش باید تصحیح شود. چند پروژه سرمایه‌گذاری گراش گرفتار مسائل حاشیه‌ای شده است. باید با بخش خصوصی همکاری کنیم تا پروژه جان بگیرد.»

مهندس باقری‌فرد بر رعایت مسائل ایمنی تاکید کرد: «این پروژه خیلی بزرگ و شاخص است و باید از نظر ایمنی و بیمه نکات لازم را رعایت کنند. کل پروژه حداقل برای صد نفر بیمه بی‌نام شود.»

مهندس عباسی، مهندس تاسیسات مجموعه، گفت: «در بحث ایمنی در برابر رعد و برق از استانداردهای ایران فراتر رفتیم و با هزینه ۲۰ برابر هزینه به استاندارد اروپا رسیدیم. در اینجا از تسمه‌های استیل برای انتقال انرژی استفاده کرده‌ایم.»

فوزیه ناصری، عضو شورای شهر گراش، گفت: «خیر دارد اینجا هزینه می‌کند و امیدوارم مشکلات پیش‌ پای ایشان از طریق فرمانداری برداشته شود. این مشکلات در بخش‌های مختلف وجود دارد. مثلا در مورد پارک بانوان که من پیگیری می‌کنم، نقشه‌ها آماده است اما وقتی وارد گراش می‌شویم کار می‌ماند.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. اگه این خیرین کاری کنند .ولی خیرین ما باید به فکر جاده کشی و اتصال به شهرها هم باشند .اگر خیری قصد کمک به اقتصاد شهر گراش را دارد جاده در پیشرفت خیلی مهم هست .مثلا ساخت تونل صحرای باغ و… .البته الان خنج جاده دیگ شکن به سمت جهرم را می سازند خیرین این شهرستان برای خروج از بن بست و خیرین اوز هم شنیده می شود قصد ساخت جاده برای نزدیکی به دو راهی جهرم را دارند.

  2. اینکه کار جلو نمیره،بخاطر اینه منافع شخصی بر منافع جامعه غلبه داره، اگر این دیدگاه درست بشه، مشکل شهرداری و شورا چیزی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top