بستن

رونمایی از اولین نامزد گراشی انتخابات مجلس

هفت‌برکه – گریشنا: دکتر ناصر دلخوش نخستین نامزدی است که رسما حضور خود در انتخابات مجلس یازدهم را اعلام کرد. از میان ۱۳ گراشی که برای نامزدی آنان در انتخابات مجلس گمانه‌زنی می‌شد، ناصر دلخوش امروز رسما نامزدی خود را تایید کرد.

دکتر دلخوش ۱۳ فروردین در گفتگو با ابوالحسن محمودی، خبرنگار گریشنا، با تایید آماده شدن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: «گراش نیاز به یک چهره انقلابی و جوان دارد. با توجه محدودیت‌های قانونی، برنامه‌های انتخاباتی در زمان مناسب منتشر خواهد شد.»

مدیر مسئول نشریه گراش انقلابی در مورد گرایش سیاسی خود گفت: «همان‌طور که در دیدار چهره‌های سیاسی با استاندار اسبق گفتم، خود را نه یک اصولگرا، بلکه یک حزب‌اللهی انقلابی می‌دانم.»

ناصر دلخوش دانشجوی مقطع دکترا در دانشگاه آزاد جهرم است و در حال حاضر در اورژانس ۱۱۵ گراش خدمت می‌کند. دلخوش از سال ۱۳۹۷ انتشار نشریه گراش انقلابی را آغاز کرد. او مدیریت کانون تبلیغاتی کیهان را نیز با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برعهده دارد. مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان گراش از دیگر سمت‌های ناصر دلخوش است.

خبرهای مربوط به این نامزد انتخابات را می‌توانید از سایت گراش انقلابی دنبال کنید. از امروز ۱۳ فروردین صفحه اینستاگرامی «مجله خبری گراش انقلابی» نیز فعال شده است.

همراه با ناصر دلخوش از علی‌اصغر حسنی، مصطفی خورشیدی، اکبر باقرزاده، فوزیه ناصری، مرتضی فتحی، حسین حسین‌شیری، حسین حسین‌زاده، حسین فقیهی، عبدالله نظامی، ابراهیم مهرابی، امیرحمزه مهرابی، حبیب‌الله مهرابی و محمدعلی شامحمدی به عنوان ۱۳ نفری نام برده می‌شود که احتمال نامزدی آن‌ها برای انتخابات مجلس یازدهم وجود دارد.

به نظر می‌رسد انتخابات مجلس یازدهم یکی از انتخابات پرتراکم از نظر نامزدهای ثبت‌نامی باشد. در شهر لار از جمشید جعفرپور، منصور محتاجی، حسین صبورایی، عبدالله محبی، عبدالرحیم مقیمی، کاظم رحیمی‌نژاد و صمد کامجو به عنوان محتمل‌ترین گزینه‌های نامزدی انتخابات مجلس یازدهم نام برده می‌شود.

به گزارش گریشنا، انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش با ثبت‌نام ۳۵ نفر آغاز شد. در نهایت ۱۵ نفر از فیلترهای تایید صلاحیت گذشتند و با انصراف برخی افراد انتخابات با حضور ده نامزد برگزار شد.

توضیح تکمیلی: ناصر دلخوش در تماس با مدیر گریشنا اعتراض شدید خود را به انتشار این خبر اعلام کرد.
مدیر گراش انقلابی این حرکت را یک بی‌اخلاقی دانست و اعلام کرد مصاحبه‌ای با گریشنا نداشته است. اگر زمانی نیاز به اعلام نامزدی باشد نیز از طریق رسانه خود اعلام خواهد کرد.

توضیح گریشنا: این خبر طبق روال سال‌های گذشته در ۱۳ فروردین‌ماه منتشر شده است و همراه با شوخی رسانه‌ای، بوده است. اعتراض ایشان بجاست و مصاحبه مستقیمی با ایشان انجام نشده اما درباره صحت نامزدی یا عدم نامزدی آقای دلخوش چند ماه منتظر خواهیم ماند‌.

توضیح درباره یک مطلب را بخوانید

24 نظر

  1. ازیک شهر سی هزار نفری ۱۵نفر ثبت نام،،،،، بشین که رفتی تومجلس بابا همه پشت هم بگیرین یک نفر کاندید بشه همه گراش به این یک نفر رای بده دیگه یک گراشی پاش به مجلس میذاره اگر این همه کاندید بشن هیچ اثری در رای نمگذاره

  2. بسمه تعالی
    باسلام و عرض ادب
    احتراما ضمن عرض تبریک سال نو اینجانب مراتب اعتراض خود را شدیدا نسبت به انتشار این خبر خلاف واقع اعلام داشته و از همکاران رسانه ای در مجموعه گریشنا و هفت برکه و سایر موسسات وابسته که در تهیه این خبر و انتشار آن دخیل بوده اند گله مندم.
    در ضمن اگر هم مطرح شود بعنوان دروغ سیزده بوده است، اعلام می نماییم هیچ گونه هماهنگی قبلی صورت نگرفته است و این قضیه را به طور مقتضی پیگیری خواهم نمود.
    با تشکر ناصر دلخوش

  3. حالا کسی هم بهت رای نمیده حساس نشو خوشحالم باش اسمت اومده فضا مجازی بزرگت کردن واسه پیام بازرگانی بین این همه بزرگان لازم هستی

  4. چراتازگیهااقای اذرایین پیش بینی نمیکنندومقداربارندگی ها را اعلام نمیکنه ازاین کار منع شده اندیامشکلی پیش اومده

  5. بنظرم اگر تعداد کاندیداها به ۲۲ نفر برسد خیلی بهتر است که از هر منطقه ای که شورای سلامی شهر گراش به ۲۲ منطقه تقسیم کرده است از هر منطقه یک نماینده به مجلس راه یابد امسال سهم شهرستان گراش برای مجلس ۲۵ کرسی است ۲۲ تا برای گراش ۳ تا هم برای بخش آرد و فداغ و روستاها. خوش بحال ما گرایشها

  6. از تکذیبیه آقای دلخوش،( ببخشید آقای دکتر ناصر دلخوش) پر واضح است که ایشان برنامه‌ای برای حضور در انتخابات دارند. اگر نداشته‌اند احتمالا میگفتند که نه ندارم. وقتی ایشان چپ راست برای فلان راهپیمائی و فلان روز بیانیه می‌دهند خب مشخص است که دارند برای انتخابات آماده می‌شوند. وگرنه در کجای دنیا یک کارمند معمولی بخش بهداشت بیانیه می‌دهد؟ مگه رئیس جمهور یا فرمانده ارتش هستند آقای دُکُتُر!

    1. پاسخ جناب گراشی اصل؛ که در خبر اصلی کامنت گذاشتن اینجا هم می نویسم.
      اتفاقا جناب دکتر دلخوش عزیز از تواضعشون و بزرگ منشی شون هست که دنبال مطرح کردن خودشون نبودن.
      بنظرم یا شما از سر بی اطلاعی و یا حسادت این حرف ها رو زدید
      وگرنه فردی نخبه و توانمندی همچون دکتر دلخوش و فعالیتهای جهادی شون بر کسی پوسیده نیست.
      ان شاالله که راضی باشن ، می خوام فقط بخشی از افتخارات ایشون رو معرفی کنم که اگر فقط و فقط یکی از افتخارات ایشون دیگرانی همچون شما داشتن ادعا شون گوش عالم و آدم را کر می کرد.
      البته اینها فقط بخشی از اون چیزهایی هس که من میدونم…
      ابتدا مدارک تحصیلیشون
      ۱. دکترای جامعه شناسی و عضو انجمن جامعه شناسی پزشکی ایران
      ۲. کارشناسی ارشد مدیریت سیستم ها (mis)
      ۳. کارشناسی ارشد آموزش پزشکی
      ۴. کارشناسی مدیریت
      ۵. کارشناسی فوریتهای پزشکی
      ۶. کاردانی فوریتهای پزشکی
      ۷. تکنسین داروخانه و داروشناسی و نسخه خوانی
      ۸. تکنسین فوریتهای پزشکی
      ۹. و یه مدرکی ارشدی از حوزه و سازمان تبلیغات اون چیزی که دقیق یادم نیست
      مسئولیتها و سمت های
      ۱. مدیر مسئول و سر دبیر گراش انقلابی
      ۲. مدیر مسئول کیهان
      ۳. رئیس مجمع جهادی شهرستان
      ۴. نماینده گروههای جهادی استان
      ۵. رئیس شورای اجرایی هلال احمر شهرستان و عضو مجمع عمومی شورای اجرایی هلال احمر استان (خوبه برید سرچ کنین مال لار و جهرم و فسا و نیریز کیا هستن……..نماینده مجلسشون این سمت ها رو دارن)
      ۶. نایب رئیس انجمن حمایت از مصرف کننده و تولید کننده گراش
      ۷. مدرس دانشگاه بیش از ۱۰ ترم
      ۸. مربی تخصصی هلال احمر در کشور
      ۹. مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان
      ۱۰. و خیلی موارد های دیگه اگه بگم خسته میشید.
      بله جناب گراشی اصل
      و اونی که شما فقط می دونید کارمند بخش بهداشت هس که البته از بزرگواری و مناعت طبع ایشون هس که متواضعانه با این همه افتخارات بعنوان یک کارمند جزئ خدمت می کند.
      البته باید اضافه کنم که این شهر و مردم هستن که از نخبه هایی همچون ایشون بهره کافی نمی بره که اگر در جایگاههای بالاتر قرار بگیرن مردم از توانمدی هاشون سود می برن.

  7. با سلام قطعا اگر چنین جوانان مومن و انقلابی با روحیه جهادی و پشتکار زیادهمچون دکتر ناصر دلخوش در عرصه انتخاب حضور پیدا کنند موجبات تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر کشور و شهرستان و حوزه انتخابیه خواهند شد

  8. با توجه به اینکه هنوز صدق و صحت این اخبار برای ما اشکار نشده ولی من به نوبه خودم و تمام کسانی خدمت به خلق خدا را عاشقانه انجام میدهند از استاد بزرگوار دکتر دلخوش به حضور در انتخابات دعوت میکنم

  9. متاسفانه انتخابات مجلس در گراش سه دوره هست که بازیچه دست افراد شده است و ما در نتایج ته جدول هستیم تکثر کاندیدا باعث وهن جایگاه گراش در منطقه شده و وجهه سیاسی و دوراندیشی شهر ما خدشه دار شده موضوع آقای دلخوش که دروغ سیزده بود ولی مثل روز روشن است ایشان کاندیدا می شود بااحترام به ایشان و دیگر کاندیداهای محترم بهتر است دست از لحبازی و خودبزرگ بینی بردارند و اجازه دهند گراش به دوران اوج خود برگردد دورانی که حسنی ها و جهانبانی ها و زاهدی ها کاندید می شدند و با اتحاد در جایگاه اول و دوم قرار می گرفتند.

  10. خواهشا خواهشا استدعا داریم اگرشهربراتون مهم است اگر خودتون ازشهربراتون مهم ترنیست اگر واقعا دلسوزشهروشهرستان هستین اگر منافع خودتون برمنافع شهرارجعیت نداره عاجزانه به عنوان یک شهروندازتون میخواهم ازتعددکاندیداها خودداری بشه ابتدادوکاندیدوبعدازنظرسنجی اونی که رای بیشترمیاره بافروتنی ومتانت کناربره ودرنهایت تنها وفقط یک نفرازگراش کاندیدبشه وتوشهرها وروستاها تبلیغات زیادبکنه و واقعا قولی بده که بهش عمل بکنه وواقعاکاربکنه و قول سرخرمن نده هرکس تااخربالج ولجبازی کنارنکشه واقعا دشمن گراش است وخیانتکاربه مردم شهر شناخته میشه دست از خیانت ومن به ناساگ وبرق روزو این مسجد اون مسجدبردارین اگه واقعا منافع شهر مردم براتون مهم است انتخابات دور قبل براتون درس عبرت باشه ازلاریها یادبگیرین مردم واقعا خسته شده اندازدست بعضیها!!!!!!!

  11. از بین این همه کاندید تنها مهندس حسین حسین زاده که تازگی دکترا خود را از دانشگاه تهران گرفته اند صلاحیت این پست را دارند.هم جوان هستند و هم در این سن شان حرف های زیادی برای گفتن دارند .به نظر من اگر این چهره به مجلس راه پیدا کنند منطقه خوب و زیبایی خواهیم داشت.ایشان در کارنامه خود مدیریت های موفق و بزرگی دارند و یک چهره سرشناس هستند .

  12. درجواب همکار دلخوش
    اولا فکر کنم شما همکار اقای دلخوش نباشین خود اقای دلخوشین بااین مدارکی که شما توضیح دادین باید بره برای کاندیدای ریاست جمهوری شاید ازاین اقتصاد خراب نجاتمون بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 نظر
scroll to top