بستن

وداع شکوهمند با پاسبان خلیج فارس در تهران – گزارش تصویری

هفت‌برکه محمدامین نوبهار: صبح امروز، دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، مراسم تشییع و وداع با پیکر دکتر احمد اقتداری، پدر مطالعات خلیج فارس، با حضور مسئولین کشور، چهره‌های شناخته‌شده‌ی حوزه‌های تاریخ و جغرافیای ایران، خانواده‌ی دکتر اقتداری و علاقه‌مندان به آن مرحوم در محل دائره‌المعارف بزرگ اسلامی برگزار شد.

در این مراسم سه‌ساعته، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، رییس مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی، هوشنگ دولت‌آبادی، دوست دکتر اقتداری و پژوهشگر نامی، علی دهباشی، نویسنده و سردبیر مجله بخارا، سیدعلی آل‌داود، نویسنده و پژوهشگر، محمدجواد حق‌شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، صادق رحمانی، مدیر رادیو فرهنگ و وصی فرهنگی دکتر اقتداری و همچنین افشین اقتداری، فرزند آن مرحوم درباره‌ی ارزش‌های دکتر اقتداری و یک عمر فعالیت بی‌شائبه‌اش به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه عکس‌های محمدامین نوبهار را از این مراسم باشکوه ببینید:

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

5 نظر

  1. سایت معتبر تابناک سخنان آقای دکتر رحمانی را نوشته بودند.نمی دونم قسمتی از صحبت هایش اگر ذکر نمی شد بهتر بود .از شلاق و تضاد و دشمنی .به هرحال گذشته ها تمام شده و ما باید فقط تمرکزمان روی خود شخص باشد

    1. گزارش‌ها و مصاحبه‌های مفصلی با دکتر اقتداری در سایت گریشنا، مجله هیمه، مجله ویدیویی کلاک و همچنین نشریاتی همچون روزنامه ایران، همشهری و … در دسترس است. فیلم مستندی نیز درباره ایشان ساخته و از تلویزیون پخش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top