بستن

یکه تازی بانوی گراشی در لار

هفت برکه (گریشنا): فاطمه زمانی، اتومبیلران گراشی مقام اول مسابقات اسلالوم لارستان جام رمضان در کلاس آزاد بانوان را بدست آورد.

به گزارش هفت برکه، سی‌ام و سی یکم دیبهشت ماه ۹۸ مسابقات اتومبیلرانی رشته اسلالوم به میزبانی لارستان در چهار کلاس بانوان ، ۱۵۰۰- ، ۱۵۰۰+ و کلاس آزاد در پیست اتوملیبرانی لار واقع در پارک شهر برگزار شد که فاطمه زمانی تنها شرکت کننده گراشی در کلاس آزاد بانوان با کمترین زمان ممکن (یک دقیقه و پنج ثانیه) به مقام اول دست یافت. اسلالوم به معنای مهارت و سرعت در رانندگی و عبور از موانع در کمترین زمان ممکن است.

در کلاس بانوان فاطمه زمانی به مقام اول، حدیث حافظ‌‌ زاده به مقام دوم و هاجر تبار و صدیقه مرادی‌فر مقام سوم به صورت مشترک دست یافتند. جایزه نفر اول مسابقات مبلغ سه میلیون تومان کمک هزینه خرید کابینت بود که فاطمه زمانی جایزه خود را به شهدای گمنام گراش هدیه داد.

همچنین در کلاس ۱۵۰۰- آقایان  مصیب کاملی، محمد کاملی و میثم کاملی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

محمد کاملی، علیرضا بهدادفر و مصیب کاملی نیز در کلاس ۱۵۰۰+ مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

در کلاس آزاد نیز میثم کاملی به مقام اول، محمد کاملی مقام دوم و مصیب کاملی مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

بیضایی: گراش به پیست اتومبیلرانی نیاز دارد

علی بیضایی، رئیس هیات اتوملیبرانی و موتور سواری شهرستان گراش ضمن تبریک به فاطمه زمانی گفت: «بیشتر شب‌هایی که خانم زمانی برای مسابقات لار و گراش تمرین می‌کردند با اعضای هیات بر سر تمرین حاضر می‌شدیم تا دلگرمی برای او باشیم و از نزدیک شاهد سخت‌کوشی و تمرین او برای مسابقات بودیم. حتی زمینی موقتا برای تمرین سریع آماده کردیم تا برای تمرین همیشه نخواهد به لار برود و همینجا در گراش بتواند تمرین کند. در حال حاضر زمین تمرین ما سمت ترمینال قدیم گراش است که شرایط را برای علاقمندان برای تمرین مسابقات پیش رو فراهم کرده‌ایم.»

بیضایی در ادامه اظهار داشت: «متاسفانه ما در گراش پیستی برای این مسابقات نداریم و درخواست ما همیشه از مسئولین همین بوده که مکانی برای ساماندهی اتومبیلران‌ها اختصاص  دهند. یا مکان را در اختیار ما قرار دهند یا هم یک وام با بهره کمتر برای ما تامین کنند که بتوانیم زمینی که کنار پیست موتورسواری داریم را آسفالت و راه‌اندازی کنیم. زمینی که داریم حتی آب و برق هم دارد ولی ما بودجه‌ای برای آسفالت و راه‌اندازی نداریم و برای اینکار نیازمند کمک مسئولین هستیم. سال قبل استقبال بسیار خوبی از مسابقات اسلالوم در گراش شد و اتومبیلران‌های ما وقتی برای مسابقات خارج شهرستان شرکت می‌کنند و مقام هم می‌آورند باید بیشتر از این‌ها به جوانان علاقمند به این حرفه توجه کنیم.»

جبرالدینی: به زودی در گراش مسابقات اسلالوم برگزار می‌شود

احمدرضا جبرالدینی، رئیس کمیته اسلالوم شهرستان گراش با بیان اینکه مسابقات اسلالوم به زودی در گراش آغاز می‌شود گفت: «سال گذشته دور اول مسابقات اسلالوم در شهرستان گراش برگزار شد که برای اولین بار استقبال خیلی خوبی از نظر شرکت کنندگان و تماشگران شد. (گریشنا) امسال هم در نظر داریم این مسابقات را برگزار کنیم. از ابتدای سال جدید با تقاضای بسیار زیاد علاقمندان زمینی برای تمرین در نظر گرفته‌ایم، زمین تمرین فعلی سمت ترمینال قدیم گراش قرار دارد و تقریبا سعی کرده‌ایم امکانات لازم برای تمرین را فراهم کنیم. نزدیک به یک ماه هست هر شب علاقمندان به مسابقات اسلالوم زیر نظر کمیته در حال تمرین هستند. اگر کسی علاقمند به این رشته است می‌تواند به کمیته برای ثبت نام مراجعه کند. امیدواریم با کمک مسئولین مربوطه به زودی بتوانیم مسابقات با کیفیت و سطح بالاتر در شهرستان برگزار کنیم.»

رئیس کمیته اسلالوم شهرستان گراش ضمن تبریک به فاطمه زمانی گفت: «خانم زمانی از رانندگان بسیار خوب شهرستان گراش هستند که بارها شاهد مقام آوری او بوده‌ایم. امیدواریم نام اتومبیلران‌های گراش را در سطح‌های بالاتر ببنیم و ما در هیات هم قول می‌دهیم که تمام تلاش خود را برای پیشرفت این رشته پرطرفدار داشته باشیم. اما باید گله‌ای هم از هیات اتومبیلرانی لار داشته باشم که در این دو شبی که برای مسابقه و تشویق خانم زمانی رفتیم متاسفانه استقبال و برخورد خوبی با هیات گراش نداشتند با اینکه سال گذشته ما به عنوان میزبان برای همه شرکت کنندگان نه فقط لار بهترین میزبانی را به  جای آوردیم.»

فاطمه زمانی که پیش از این هم در مسابقات لار مقام کسب کرده بود گفت: «سال گذشته در مسابقات اسلالوم لار مقام نخست را کسب کردم. از حدود تقریبا ۲۰ روز قبل از شروع مسابقه تمریناتم را شروع کرده بودم. اسلالوم رشته بسیار مهیج و زیبایست که من خیلی به این رشته علاقه دارم چون ترکیبی از تمرکز، سرعت و دقت است. اسلالوم هنوز در گراش یک رشته نوپا است و خیلی از مردم گراش هنوز اطلاعات زیادی در مورد این رشته ندارند امیدوارم که این رشته در گراش روز به روز پیشرفت کند و یک تیم قوی از گراش که حرف اول را در منطقه بزند تشکیل دهیم. از کمیته اسلالوم گراش برای حمایت و تیم لار برای برگزاری این مسابقات تشکر می‌کنم.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

  1. سلام
    تبریک میگم خ زمانی به ماشین شما که پژو شما در بین ماشین های دیگر مدل بالاتر قدرت بیشتر و تقویت هم شده بود پس شاهکاری نکرده اید.
    مسئول مسابقات باید این موارد را در نظر میگرفت که….
    در همدان هم دربین شرکت کنندگان آخر شدی و مسابقه کشوری برای همه ازاد بود ختی خانم هایی که در لار مقام نیاوردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top