بستن

جسد جعفر غلامی در تنگ بادامی پیدا شد

هفت‌برکه – گریشنا: جسد جعفر غلامی ۳۶ساله که چهار روز پیش خبر ناپدید شدنش در فضای مجازی منتشر شد، امروز در تنگ بادامی پیدا شد.

به گزارش هفت‌برکه، ۲۶ خردادماه ۱۳۹۸ خبر ناپدید شدن جعفر غلامی همراه با عکس او در فضای مجازی منتشر شد تا اگر کسی او را مشاهده کرده است، به خانواده‌اش اطلاع دهد. اما ظهر امروز، ۳۰ خردادماه ۱۳۹۸، خبر پیدا شدن جسد او در اطراف تنگ بادامی پیدا شد. جسد او با حضور نیروی انتظامی، هلال احمر، و نیروهای مردمی به بیمارستان منتقل و تحویل سردخانه شد.

محمد شکاری، نجاتگر هلال احمر، در گفتگو با خبرنگار گریشنا، جزییات را اینگونه شرح می‌دهد: «ساعت ۹:۳۰ صبح امروز با ما تماس گرفتند و پیدا کردن جسد را گزارش دادند. چوپانی که آن اطراف بوده، جسد را صبح امروز پیدا کرده بود. جسد زیر آفتاب قرار داشت، و لباسی هم به تن نداشت. من در اطراف آن محل گشتی زدم، و بالاتر از آن نقطه که جسد قرار داشت، غاری را پیدا کردم که لباس‌های جسد در آن افتاده بود. با توجه به این که جسد دچار جمود نعشی و آفتاب‌سوختگی شده بود، می‌توان گفت که بیشتر از یک روز از زمان مرگ می‌گذشت. ساعت ۱۲ امروز جسد به سردخانه بیمارستان تحویل داده شد.» او جزییات بیشتر در مورد دلیل و زمان مرگ را به تحقیقات پزشکی قانونی محول می‌کند.

محمدرضا عبدالهی، از اقوام و دوستان متوفی، نیز در گفتگو با گریشنا، ابعاد دیگری از این حادثه را روشن می‌کند: «جعفر غلامی ۳۶ساله و متاهل بود و دو دختر داشت. او از ۲۶ خرداد ناپدید شد، و جستجوی ما نیز به نتیجه نرسید. البته این بار دوم است. رمضان سال قبل نیز او برای چند روز ناپدید شده بود و به صورت خودخواسته سر به کوه می‌زد.»

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top