بستن

تغییر مهم در امور مالی شهرداری: زمانی جای مهروری را گرفت

هفت‌برکه – گریشنا: در دو تغییر و تحول مهم در شهرداری در هفته گذشته، اواخر خرداد ۱۳۹۸، عبدالحسین مهروری از معاونت اداری و مالی شهرداری به مدیریت کارخانه آسفالت در طبقه دوم آتش‌نشانی منتقل شد؛ و مهدی زمانی به مدت شش ماه به عنوان سرپرست امور مالی شهرداری منصوب شد.

به گزارش هفت‌برکه، در کارنامه‌ی عبدالحسین مهروری عناوینی همچون بخشدار، شهردار و دو دوره سرپرست شهرداری گراش وجود دارد، و چند سالی است که سمت معاونت اداری و مالی شهرداری گراش را به عهده داشته است. در نامه‌ای ابراهیم خداشناس، شهردار گراش، به مهروری نوشته، آمده است: «با توجه به تجربه، تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ شما به عنوان مدیر کارخانه‌ آسفالت شهرداری گراش منصوب می‌گردید. […] ضمنا محل استقرار دفتر، در طبقه دوم آتش‌نشانی مشخص گردیده و ملاک عملکرد، گزارش روزانه، هفتگی و ماهانه روند اجرای کارخانه آسفالت به شهردار می‌باشد.»

مهدی زمانی نیز بر اساس نامه‌ی تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، به مدت شش ماه به سرپرستی امور مالی شهرداری منصوب شد. شهردار گراش در نامه‌ی ابلاغ، به مصوبه و نامه‌ای از شورای اسلامی شهر گراش استناد کرده است.

در این نامه آمده است: «به موجب این ابلاغ و برابر مصوبه ۲۴/۱۱/۹۷ و نامه شماره ۱۹/۳/۹۸ شورای محترم اسلامی شهر گراش جنابعالی به صورت موقت تا طی مراحل قانونی و اخذ تاییدیه مراجع ذی‌صلاح به سمت سرپرست امور مالی منصوب می‌گردید. امید است با توکل به خداوند متعال و با در نظر گرفتن و رعایت کلیه موارد حقوقی و قانونی در این مدت شش ماهه نسبت به این امر مهم انجام وظیفه نمایید.»

هیچکدام از اعضای شورای شهر تاکنون به این تغییرات واکنشی نشان نداده‌اند.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

9 نظر

  1. باسلام
    همیشه پیشرفت در هر نهادی و ارگانی با تغییر و تحول صورت می گیرد و در پی این تغییر و تحول چه بسا افرادی ناخرسند و ناراضی میشوند و اقای مهروری از قدیم الایام در شهرداری بودن و این پست برای ایشان تکراری شده بود و خودشان هم چندین بار استفعا داده بودن و خسته از کارشان بودن و همینطور همیشه در پی
    ناسازگاری با همکاران خود در شهرداری بودن و چه بهتر که رفتن و

    1. برادر ناعزیز ناسازگاری با همکاران این را می رساند که خودت هم از همکاران ایشان هستید..آب به تخریب خانه مردم در سیل خوشحال نمی شود.به بارانش می نازد و سرسبزی زمین.

  2. عرض تبریک به اقای مهروری عزیز مدیر اسفالت شهرداری انشالله که همیشه در کارخانه اسفالت در جهت هرچه بهتر شدن اسفالت شهر مان کوشا باشند

  3. جناب اقای حاج حسین مهروری
    انتصاب شایسته جنابعالی به سمت مدیریت کارخانه اسفالت شهرداری بیانگر مدیریت حضرتعالی در امور است ، به امید موفقیت بیشتر شما در پست جدید . اکبری

  4. جناب آقای فرماندار، ریاست محترم بازرسی استان، مسول حراست شهرداری،
    لطفا در سطح شهر بطور بسیار نامحسوس در خصوص بعضی از افراد شهرداری تحقیق و به حرفهای مراجعین به شهرداری … بررسی شود. […] این پست مهمی است صلاحیت فرد خیلی حیلی مهم است اموالش الان باید گزارش کنند بنظر من اگر یک بومی برای این سمت انتخاب شود بهتر است اقای مهروری میتوانستند با حفظ سمت مسول شرکت اسفالت هم باشد موضوع خیلی مهم است اقای فرماندار لطفا ورود کنیدِ

  5. انتخاب آقای زمانی در این پست را می توان به عنوان شاهکار ترین شاهکار شورا و شهرداری بر شمرد.
    شاهکاری که انگار همه می‌دانند جز اعضای شورا و شهرداری، البته مردم عزیز باید بدانند آنچه همه ی ما سرجمع ار محسنات این بزگوار در باره قرابتشان با پست جدید می‌دانیم یک هزارم اعضای شورا و شهر داریم هم نیست.
    پیشنهاد هم داشتم خدمت شهردار و اعضای شورای محترم :حال که تابلو خاطرات گراش با چهره پرخیر و برکت جناب حسنی بزرگوار شروع شده است پیشنهاد می‌گردد در پایان این سری از تابلو از چهره مبارک مسوول جدید مالی شهرداری استفاده شود تا مردم هر روز با دیدن این بزرگواران یاد خدمات ارزنده شورا و شهر داری افتاده و برای عاقبت به خیری همه ی این عزیزان و رای دهندگان به این بزرگواران دعا بفرمایند.

  6. همون بهتر که حسین مهروری اخراج شد
    حقش بود
    وقتی امضاء کردن چهارتا نامه رو بلد نیست که دستور پرداخت بده
    آخه چه معنی میده روی میزش پر از نامه امضاء نشده باشه
    حاجی امضاء بزن بره ، چیکار داری با امضاء شما کی میخوره و اصلا حقش هست یا نه ؟
    بیت المال کیلویی چند ؟
    خودت بلد نیستی بخوری به کنار ، چرا مزاحم کار دیگران میشی ؟
    شورا هم که …
    فرماندار و امام جمعه و …. هم که کاری به این کارها ندارن
    اصلا وقت ندارن ، خبردار هم که نمیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top