بستن

کولرهای خاموش مدرسه‌ی نوساز،اعتراض والدین دانش‌آموزان

هفت برکه – گریشنا: دانش‌آموزان مدرسه نوساز و خیرساز وارث انصاری هفته اول مهر را بدون سیستم سرمایشی و در گرما سپری کردند.

به گزارش هفت‌برکه، مدرسه وارث انصاری یک مدرسه شش کلاسه نوساز و خیرساز است که شهریور ماه امسال در هفته دولت افتتاح شد. (خبر در گریشنا) با آغاز ماه مهر و سپری شدن یک هفته از بازگشایی مدارس، انشعاب برق این مدرسه وصل نیست و دانش آموزان فعلا بدون کولر مشغول به تحصیل هستند. تامین تجهیزات این مدرسه با اداره کل نوسازی مدارس فارس بوده است.

تحصیل دانش‌‌آموزان در گرما با اعتراض والدین همراه شده است. ابراهیم پژمان، مدیر مدرسه وارث انصاری، در این خصوص گفت: «حدود یک هفته از بازگشایی مدارس می‌گذرد اما همچنان دانش آموزان بدون کولر سر می‌‌کنند. مدرسه کولر دارد ولی انشعاب برق نداریم و مشکل هم از اداره کل نوسازی مدارس است که هنوز هزینه انشعاب برق را پرداخت نکرده است.»

پژمان با بیان اینکه با هزینه شخصی از طرف والدین موقت برق مدرسه وصل شده است افزود: «چند روزیست با اعتراض اولیای دانش آموزان مواجه هستیم و امروز هم به همت خود اولیای و متقبل شدن هزینه ۴۰۰ هزار تومان یک انشعاب برق ۱۰ روزه موقتا برای مدرسه گرفتیم که بیشتر از این دانش آموزان اذیت نشوند اما باز هم مشکل داریم. با وجود اینکه برق موقت از اداره برق گراش با هزینه شخصی والدین خریده‌ایم این بار سیستم سیم‌کشی ساختمان مشکل دارد و کشش ۶ سانترال موجود در مدرسه را ندارد، از سیم‌های ضعیف استفاده شده است و پیمانکار باید پاسخگو باشد.»

قدرت‌الله فانی، رئیس اداره برق شهرستان گراش، با اشاره به اینکه مدرسه وارث انصاری برای خرید انشعاب مشکل هزینه دارد اظهار داشت: «اداره کل نوسازی مدارس برای خرید انشعاب برق این مدرسه چکی در اختیار اداره آ.پ قرار داده است که چک فعلا پاس نشده است. امروز صبح برق موقتی برای مدرسه از سوی اداره برق کشیده شده است تا مشکل انشعاب اصلی حل شود.»

محمدرضا پاک‌سرشت، معاون پشتیانی اداره آموزش و پرورش گراش، ضمن تایید مشکل انشعاب برق این مدرسه گفت: «مشکل اصلی از طرف اداره کل نوسازی مدارس است که ان شالله به زودی حل خواهد شد، برق موقتا وصل شده است.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

4 نظر

  1. فقط هفته دولت که میشود همه دغدغه ها افتتاح در و دیوار و متروکه ها میشود
    انگار سنت دیرینه ی قیچی کردن روبان قرارنیست کمی به نفع مردم باشد

  2. ضمن عرض خسته نباشی به مسوولین سایت گریشنا.
    به نظر من اداره آموزش و پرورش هم خیلی مقصر است. چرا مدرسه ای که برق آن مشکل دارد و می داند که انشعاب درست و حسابی ندارد، افتتاح می کند؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top