بستن

پیگیری خبر: مشکل آب روستای گزدان حل شد

هفت برکه (گریشنا): پس از حدود یک سال قطعی آب غیر شرب در روستای گزدان با همت خیرین مشکل آب غیر شرب در این روستا رفع شد.

به گزارش هفت برکه:گزارشی با تیتر «فرماندار بشنود: ما در روستای گزدان آب نداریم» در فروردین سال جاری منتشر شد اهالی روستای گزدان در این گزارش از مشکلاتی که به دلیل قطعی آب شرب و غیر شرب داشتند، گله کردند. اما پس از چند ماه انتظار بالاخره با همت خیرین گراشی آب به این روستا برگشت.

نورافکن،بخشدار ارد پیش از این قول داده بود که این مشکل یک ماهه حل می‌شود اما حل این مشکل کمی با تاخیر در این روستا انجام شد. نورافکن در گفت‌وگو با هفت برکه با اشاره به این که ۱۰ میلیون از محل اعتبار دولتی و ۴۵ میلیون از محل اعتبارات خیرین  برای رفع این مشکل هزینه شده است، می‌گوید:«حدود ۱۰ ماه پیش چاه آب، ریزش کرده بود و احتیاج به کف‌شکنی داشت. البته این چاه تنها مصرف بهداشتی دارد و غیر قابل شرب است از آن‌جایی که این روستا تحت پوشش آبفای روستایی نبود، نمی‌شد هیچ گونه اعتبار دولتی برای حل مشکل بی‌آبی در این روستا هزینه کرد. مسئولین در ارد و صادق و غلامحسین پورشمسی پیگیر حل این موضوع بودند تا کنون از اعتبار روستاهای فاقد دهیاری که در اختیار فرمانداری ارد بوده ده میلیون تومان برای حل این مشکل هزینه شده و ۴۵ میلیون تومان نیز از محل خیرین تامین شده است. و خوشبختانه بالاخره مشکل بی‌آبی در این روستا حل شد مردم می‌توانند از آب چاه استفاده کنند.»

او در ادامه می‌گوید:«آب‌رسانی در این روستا پیش از این از طریق خیرین به خصوص ابراهیم محمدی صاحب سنگ‌شکن دوراهی ارد انجام می‌شد.»

قتالی، یکی از اهالی این روستا با قدردانی از خیرین، می‌گوید:«پس از یک سال و یک ماه قعطی آب در روستای گزدان با همت حاج احمد فدائی، وحید عظیمی و ابراهیم محمدی و صادق پورشمسی خیرین گراشی، مشکل این روستا به پایان رسید. من از طرف اهالی روستا از این خیرین قدردانی می‌کنم.»

روستای گزدان از توابع بخش ارد شهرستان گراش است و در نزدیکی روستای زینل‌آباد قرار دارد.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top