بستن

ورزشی‌ها از خداپرست حمایت کردند/ فرماندار: طومار تاثیری ندارد

هفت‌برکه: با شنیده شدن زمزمه‌های تغییر در اداره ورزش و جوانان بییشتر هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی با امضای طوماری خواهان ابقای خداپرست بر صندلی ورزش و جوانان گراش شدند، اما فرماندار گراش می‌گوید این طومارها تاثیری ندارد و نه مدیری با طومار می‌آید و نه با طومار می‌رود.

ورزشکاران: خداپرست بماند

به گزارش هفت‌برکه صبح شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ تعداد ورزشکاران و هیات‌های ورزشی در طوماری خطاب به حاجی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس نوشتند: «با توجه به حضور یک ساله جناب خداپرست سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان و تلاش بی‌وقفه و مستمر ایشان در جهت تحول و ارتقای ورزش گراش و برقراری ارتباط صمیمی با روسای ادارات و هیات‌های ورزشی و باشگاه‌های سطح شهرستان و بخش و روستاهای تابعه انتظار می‌رود نسبت به تشویق و ترغیب بیشتر وی به امور ورزش و جوانان و توسعه و گسترش آن به نحو مقتضی از نامبرده تقدیر و قدردانی به عمل آید.»

این طومار را بیشتر هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی امضا کرده‌اند و رونوشت آن به دفتر نماینده، فرماندار، امام جمعه و حراست اداره کل ورزش و جوانان نیز ارسال شده است.

سید محمدرضا (هومن) خداپرست از ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ریاست اداره ورزش و جوانان گراش را بر عهده دارد و تاکنون دلیلی مشخصی برای تغییر زودهنگام او اعلام نشده است.

 

فرماندار: طومار تاثیری ندارد 

مجید غلامپور فرماندار گراش در پاسخ به هفت‌برکه در مورد احتمال تغییر رییس اداره ورزش و جوانان گفت: «هنوز تصمیمی گرفته نشده است. مسائلی است که داریم بررسی می‌کنیم و اگر به نتیجه برسیم که این تغییر در راستای بهبود امور و خدمت بهتر است، اقدام خواهیم کرد.»

غلامپور در مورد طومارنوشته شده گفت: «طومار تاثیری ندارد. نه مدیری با طومار می‌آید و نه با طوماری می‌رود. این تغییرات طبیعی است و در راستای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مردم است.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. با سلام
    بابا وقتی مردم از عملکرد این اقا راضی هستند چرا میخاید جابجاش کنید؟
    مخایید بیگید از مسولان ورزشی و ورزشکان بیشتر میدانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top