بستن

تجلیل از پهلوان مقاومت، حاج مهدی نیساری، در گرامی‌داشت شهید سلیمانی

هفت‌برکه: در ویژه‌برنامه «پهلوان مقاومت» به مناسبت گرامی‌داشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، آیین تجلیل از پهلوان جبهه مقاومت، حاج مهدی نیساری، برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش و به نقل از ناب‌نیوز، هم‌زمان با ایام شهادت حضرت زهرا (علیها السلام) و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ویژه‌برنامه‌ی پهلوان مقاومت و آیین تجلیل از جانباز سرافراز، حاج مهدی نیساری، با حضور فرماندهان ارشد زرهی جبهه مقاومت، امام جمعه، فرماندار و جمعی از خانواده محترم شهدا و اهالی فهیم لار و گراش با خوش‌آمدگویی فرماندهی محترم ناحیه مقاومت سپاه گراش، سرهنگ پاسدار ستاری، به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا علیها السلام، در مورخه ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ در سالن شوری برگزار گردید.

در این ویژه‌برنامه، فرماندهی ارشد زرهی جبهه مقاومت یادآور شد که آرامش و امنیت منطقه مرهون رشادت حاج قاسم و مدافعان حرم است؛ آنان که در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبری، به بصیرت و شناخت حق از باطل دست یافتند و به نبرد با اندیشه‌های افراطی شتافتند و جامه‌ی شهادت برازنده قامت استوارشان شد.

اهدای تندیس پهلوان مقاومت به جانباز حاج مهدی نیساری، تجلیل از همسر جانباز، پیام خانواده‌ی شهید محسن حججی به خانواده حاج مهدی نیساری، و برپایی ایستگاه صلواتی همراه با پخش پوستر حاج قاسم، از برنامه‌های این مراسم بود. 

پایگاه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س)، حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س)، و فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش برگزارکنندگان این ویژه‌برنامه بودند.

عکس‌های مجید افشار را از این برنامه ببینید.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

3 نظر

  1. عرض سلام و وقت بخیر
    خدا قوّت خدمت خادمین بی ادعای پایگاه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان گراش
    پایگاهی که طی ۵ سال در استان اسوه شناخته شدن و امسال هم به افتخار پایگاه اسوه کشوری منصوب شدن.

  2. وفا و همت و ایثارت ای بهار سخا
    به هیچ دفتر و شعر و اثر نمی‌گنجد
    مگو به وسعت دردت شبی بیندیشم
    به حجم طاقت من این‌قدر نمی‌گنجد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top