بستن

اورژانس هوایی لارستان: بنا به تعهد خود به هر مراجعه‌کننده‌ای خدمات می‌دهیم

هفت‌برکه: در مراسم افتتاح ساختمان اورژانس ۱۱۵ گراش، دکتر محقق از عدم همکاری اورژانس هوایی لارستان گلایه کرده بود. (خبر در هفت‌برکه) در حادثه آسیب دیدن دست در شهرک صنعتی گراش نیز ناصر دلخوش رییس اورژانس از عدم اعزام اورژانس هوایی لارستان به دلیل کمبود سوخت گلایه کرده بود. 

دانشکده‌ای علوم پزشکی لارستان در جوابیه‌ای که در سایت این دانشکده منتشر شده است این موضوع را تکذیب کرده و بر خدمات‌رسانی به همه بیماران تاکید کرده است.

جوابیه دانشکده علوم پزشکی لارستان در خصوص عدم همکاری اورژانس هوایی با شهرستان گراش را در ادامه بخوانید:

چندی پیش موضوعی در رسانه هفت برکه گراش منتشر شد که در آن از عدم ارایه خدمات اورژانس هوایی از سوی پایگاه لارستان به بیمار گراشی مطرح شده بود که دکتر صباغی رییس اورژانس ۱۱۵ لارستان ضمن تکذیب جدی این موضوع لازم دانست مواردی را متذکر شود.

وی با بیان این که رسالت کادر بهداشت و درمان و کارکنان سلامت اعم از پرسنل اورژانس ۱۱۵ نجات جان بیماران و کمک رسانی به دردمندان است و به هیچ عنوان عدم ارایه خدمات پزشکی به هر بهانه ای هیچ جایگاهی ندارد موارد ذیل را مطرح کرد.

نخست اینکه آن مسئول محترم که گوینده این سخنان بوده، باید توجه داشته باشد که لار و گراش چون دو برادر در کنار هم بوده و چند هفته قبل نیز برای آموزش پرسنل، برادران اورژانس گراش در لار تشریف داشته و با کمال میل آموزش دیده‌اند و این کار زیبا و نمونه های مشابه بسیار دیگر که تاکنون رخ داده خود گواه موضوع است.

در مرحله دوم ، موضوع سوخت تنها مربوط به دانشکده علوم پزشکی لارستان نیست، همانطور که رییس اورژانس کشور و معاونان وی نیز در جریان این موضوع هستند که درگیری سر سوخت کماکان ادامه داشته به طوری که نماینده لارستان خنج اوز و گراش که خود از جوانان لایق گراشی و رییس کمیسیون انرژی است از این موضوع اطلاع دارند.

سوم اینکه در موضوع خانم باردار، مسئولان اورژانس کشور با حضور در لارستان موضوع را بررسی کرده و متوجه شدند که عیب کار از جانب لارستان نبوده و متاسفانه قصور از طرف همکاران گراش بوده است.
دکتر صباغی رییس اورژانس ۱۱۵ لارستان

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، این دانشکده در حیطه ارایه خدمات سلامت بنابر تعهد خود به هر مراجعه کننده‌ای خدمت ارایه کرده و در جریان اوج گیری کرونا در پیک پنجم و در شدت کمبود سرم و دارو، نه تنها به بیماران حوزه تحت پوشش خود بلکه به شهرستان های دیگر از مجموعه تحت پوشش چند دانشکده و دانشگاه دیگر نیز خدمت‌رسانی کرده و به این موضوع افتخار می‌کند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top