بستن

پزشک گراشی معاون آموزش علوم پزشکی لارستان شد

هفت برکه: دکتر مریم عبدالهی، به عنوان سرپرست معاونت آموزشی فرهنگی دانشجویی و تحقیقات دانشکده علوم پزشکی لارستان منصوب شد.

به گزارش هفت برکه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مفدا لارستان طی حکمی از سوی دکتر محسن سلمان‌پور، رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر مریم عبداللهی به عنوان سرپرست معاونت آموزشی، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی لارستان شد. دکتر مریم عبداللهی، گراشی است و به عنوان پزشک فوق تخصص روماتولوژی کودکان فعالیت دارد. 

در بخشی از این حکم آمده است:

مقتضی است علاوه بر انجام شرح وظایف قانونی، اهم انتظارات اینجانب را به شرح ذیل، سرلوحه کار خود قرار دهید :

گسترش و تعمیق روابط بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های سراسر کشور خصوصا کلان منطقه ۵، تعامل مضاعف با اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان، تلاش جهت تحقق مصوبات سند توسعه متوازن آموزش عالی، ارتقاء شاخص‌های پژوهشی با محوریت پژوهش‌های کاربردی، فعال نمودن ظرفیت مرکز رشد و مراکز تحقیقاتی به سمت ایده‌های محصول محور، توجه ویژه به امور فرهنگی دانشکده در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، استفاده از مدیران توانمند، متعهد و با روحیه جهادی در مجموعه تحت پوشش،  هماهنگی کامل با ریاست دانشکده در انتصابات و تصمیم‌گیری‌های کلان.

مریم عبدالهی، فرزند حاج اسدالله عبداللهی است. سال ۷۶ او رتبه‌ی ۵ کنکور سراسری را به دست آورد و رشته‌ی پزشکی عمومی را انتخاب کرد و تا سال ۸۳ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز این رشته را دنبال کرد. دکتر عبدالهی از سال ۸۳ تا ۸۵ دوره طرحش را در مراکز درمانی گراش و لار طی کرد و سال ۹۰،  تحصیل خود را در دوره‌ی تخصص اطفال تا سال ۹۳ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد. گفت‌وگوی هفت‌برکه را با او در سال ۹۶ در این پست بخوانید.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top