بستن

یک رییس برای دو اداره‌ی مخابرات

هفت‌برکه: رئیس مخابرات شهرستان خنج با سه روز حضور در گراش سرپرست مخابرات گراش هم خواهد بود.

به گزارش هفت‌برکه:محمد عباس‌پور، رئیس مخابرات که سرپرستی اداره گراش را هم بر عهده داشت، پانزدهم فروردین‌ماه بازنشست شد، بعد از اعلام این خبر شفیعی از سوی اداره کل به عنوان رئیس اداره مخابرات شهرستان خنج منصوب شد ولی وضعیت شهرستان گراش در همان بلاتکلیفی ماند.(خبر در هفت‌برکه)

از مدتی پیش شفیعی، رئیس مخابرات خنج به عنوان سرپرست مخابرات شهرستان گراش معرفی شد.

یوسفی: فرسوده بودن تجهیزات همراه اول هم در عدم آنتن‌دهی بی تاثیر نیست

جعفر یوسفی، مسئول دفتر نماینده در گراش به هفت‌برکه گفت: «تعلل استان در انتخاب رئیس جدید برای شهرستان گراش، عدم وجود نیروی بومی و بازنشست شدن نیروها از دلایلی بود که باعث شد یک ماه و نیم این اداره سرپرستی نداشته باشد، عملا نیرویی برای معرفی به گراش وجود نداشت. با پیگیری‌های فرماندار و دیدار حضوری ما در استان با مدیرکل کسی رغبت به قبول کردن این پست در گراش نداشت و برای انتخاب رئیس هم مولفه‌هایی لازم بود که هر شخصی را هم نمی‌توانستند معرفی کند که در نهایت این مسئولیت به صورت موقت به شفیعی رئیس اداره مخابرات خنج سپرده شد.  ایشان سه روز در هفته در گراش حضور خواهد داشت. پیگیر هستیم تا یک نیروی بومی و دائم به عنوان رئیس در مخابرات گراش حضور پیدا کند.»

مهندس یوسفی گفت؛ «مشکل آنتن‌دهی از نظر مدیرکل و مخابرات برمی‌گردد به دستگاه‌های غیرمجاز تقویت‌کننده فرکانس‌های موبایل در منازل است، من در جلسه با مدیرکل هم این را مطرح کردم که اگر عدم آنتن‌دهی مربوط به این دستگاه‌ها است چرا برای خطوط ایرانسل این مشکل به وجود نمی‌آید و فقط همراه اول مشکل دارد؟ اما فرسودگی تجهیزات همراه اول در گراش و به روز نشدن سیستم می‌تواند در این مشکل دخیل باشد.»

شفیعی: دستگاه‌های تقویت کننده خانگی را خاموش کنید

شفیعی، سرپرست مخابرات شهرستان گراش در پاسخ به هفت‌برکه گفت: «بخش عمده مشکل آنتن‌دهی ضعیف در گراش برمی‌گردد به دستگاه‌های تقویت کننده خانگی، از هر طریقی که می‌توانستیم فعلا از مردم خواهش کرده‌ایم که این دستگاه‌های تقویت کننده را خاموش کنند تا ببینیم مشکل حل می‌شود یا خیر. این تقویت‌کننده‌ها در منزل آنتن‌دهی را افزایش می‌دهد ولی پارازیت و اختلال در شبکه هم به وجود می‌آورد.»

شفیعی در ادامه گفت:‌ «با چند موردی که شناسایی شده بود و تذکری که دادیم فکر می‌کنم کمی وضعیت بهتر شده باشد که باز هم از مردم درخواست داریم تا این تقویت‌کننده‌ها را خاموش کنند. این تقویت کننده‌های خانگی مجاز نیستند یک نفع به آن فرد می‌رساند و چندین ضرر به اطرافیان.»

سرپرست مخابرات شهرستان گراش در پایان گفت: «فعلا به همین تذکرها اکتفا کرده‌ایم ولی تقاضا از مراکز قضایی داده‌ایم که اگر شبکه اصلاح نشود و از تعداد این تقویت کننده کاسته نشود مجبور به برخورد قانونی هستیم. دستگاه‌های هستند که این تقویت کننده‌ها را شناسایی می‌کنند و چند موردی که پیگیری کردیم درخواست کردیم خاموش کنند و قول داده‌اند که خاموش است.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top