بستن

شلوغی جایگاه کوهگرد: فقط یک نازل سالم داریم

هفت‌برکه: نرسیدن قطعه، جایگاه سوخت کوهگرد در گراش را در آستانه‌ی تعطیل شدن قرار داده است. 

از هشت نازل این جایگاه، هفت نازل از کار افتاده است و این موضوع باعث شکایت مردم و جایگاه‌دار شده است. کوه‌گرد مالک این جایگاه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ در پیگیری هفت‌برکه، مقصر این کم‌کاری را شرکت توزیع پخش فرآورده‌های نفتی لارستان می‌داند.

کوه‌گرد از دردسرهایی که خرابی هفت نازل بنزین از هشت نازل موجود این پمپ بنزین برای آن‌ها به وجود آورده است، می‌گوید: «ما مجبوریم تنها با یک نازل کار کنیم. هیچ کسی هم جوابگو نیست. الان چند روز است که با شرکت نفت لارستان تماس می‌گیریم و تقاضا داریم که با ارسال قطعه مشکل ما را حل کنند اما جوابی که می‌شنویم، این است: هنوز قطعه از شیراز برای ما نیامده است. متاسفانه فایده ندارد و پیگیر نمی‌شوند. اگر اینطور پیش برود مجبور می‌شوم جایگاه را تعطیل کنم. چند روز پیش یکی از مشتریان آمد و با یکی از پرسنل جایگاه سر این موضوع، جر و بحث کرد، و متاسفانه کار به شکایت و رفت و آمد به دادگاه کشید. به خاطر چه؟ به این دلیل که قطعه نیست، جایگاه شلوغ می‌شود، سرو صدای مردم بلند می‌شود و این نارضایتی باعث می‌شود مردم هر روز با پرسنل درگیر شوند.»

این اولین بار نیست که جایگاه‌داران در سطح منطقه با این مشکل مواجه هستند، سه ماه قبل در خبری با تیتر، «صف طولانی سنگین‌سوارها جلو پمپ بنزین» جایگاه‌داران به بعضی از مشکلات خود اشاره کردند. تحریم بودن ایران و نداشتن بعضی از قطعات باعث شده است که شرکت نفت مجبور به تعمیر قطعات موجود باشد.

اما کوه‌گرد تحریم‌ها را عامل اصلی این مشکل نمی‌داند: «عملکرد مدیریت جدید شرکت نفت لارستان ضعیف است. من امروز صبح تماس گرفتم و با رئیس شرکت نفت استان فارس صحبت کردم و از عملکرد ضعیف رئیس جدید شکایت کردم. ما قبلا هم این مشکلات را داشتیم، تحریم هم بودیم اما رئیس قبلی حداقل ماهی دو سه قطعه به ما می‌رساند. من خودم اصالتا اهل فسا هستم. دایی‌ من هم فسا پمپ بنزین دارد. پس اگر قطعه نیست باید فسا هم نباشد. چطور است فسا تمام قطعات را دارد اما سمت لارستان همیشه پمپ بنزین‌ها باید به خاطر نداشتن قطعه دردسر داشته باشند.»

جایگاه سوخت کوهگرد قدیمی‌ترین پمپ‌بنزین گراش است که در بلوار سعادت در ورودی گراش از سمت لار قرار دارد. 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top