بستن

سفر نماینده و رئیس شورا به قطر و امارات

هفت برکه: با سفر مهندس حسین‌زاده، نماینده جنوب فارس به کشورهای قطر و امارات، مشکلات ایرانیان در این دو کشور و راهکارهای توسعه جنوب فارس بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده با همراهی دکتر دانشور رئیس شورای شهر گراش و جمعی از معتمدین جنوب فارس به منظور بررسی مسائل و مشکلات ایرانیان مقیم کشورهای خلیج فارس و استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها در توسعه جنوب فارس به کشورهای قطر و امارات سفر کردند.

کشور قطر اولین مقصد سفر نماینده و هیات همراه بود که روز جمعه (۲۳ دی ۱۴۰۱) به آنجا رفتند و ضمن دیدار با ایرانیان، کسبه، تجار و بازرگانان و بازدید از بازارهایی که ایرانیان در آن کشور دارند، با دکتر دهقانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر در محل سفارتخانه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار ضمن پیگیری مطالبات و مشکلات مردم حوزه انتخابیه که در کشور قطر کار و زندگی می‌کنند، بر لزوم حمایت و تکریم سرمایه‌گذاران و خیرین تاکید شد. سفیر ایران هم خبر داد که در حال رایزنی با دولت قطر برای تسهیل صدور ویزاست.

۳۰ هزار نفر ایرانی در کشور قطر در حال زندگی و شاغل هستند.

مهندس حسین‌زاده و هیات همراه در ادامه در روز دوشنبه (۲۶ دی ۱۴۰۱) از دوحه به کشور امارات رفتند و در شهرهای آن کشور با ایرانیان به ویژه اهالی جنوب فارس و حوزه انتخابیه دیدار کردند و پیگیر مسائل و مشکلات کسبه، بازرگانان و تجار شدند.

دیدار با دکتر مسافری سرکنسولگر ایران در دوبی و دکتر مجرد مسئول کنسول اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در دوبی، برگزاری جلسات با اقشار مختلف از جمله شورای بازرگانان ایرانی در دوبی و بازدید از مدارس، بیمارستان و اماکن ورزشی ایرانیان از جمله برنامه‌های سفر نماینده به کشور امارات بود.

نایب رئیس مجمع نمایندگان فارس از استقبال و میهمان‌نوازی مردم خونگرم جنوب فارس در کشورهای قطر و امارات قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این سفر نقش مهمی در حل مشکلات و توسعه شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم داشته باشد. وی همچنین از تلاش‌ها و نقش‌آفرینی‌های خیرین و نیک‌اندیشان تقدیر و تشکر کرد.

سفر مهندس حسین‌زاده و همراهانش در روز جمعه (۳۰ دی ۱۴۰۱) به پایان رسید و وی به تهران بازگشت.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش در گزارش این سفر نوشته است، در سفر اخیر دکتر حسین‌زاده، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دکتر دانشور، رئیس شورای اسلامی شهر گراش در کشور قطر با سفیران ایران در دوحه و دبی، از خیرین و همشهریانی که در کارهای عام‌المنفعه پیشگام هستند تقدیر و تشکر شد و مسائل و مشکلات آنان نیز پیگیری شد. در این دیدار ضمن پیگیری مطالبات و مشکلات شهروندان، رایزنی سفیر ایران با دولت قطر برای تسهیل صدور ویزا جهت ایرانیان از دیگر دستاوردهای این سفر بود.

دانشور ضمن تشکر از دکتر حسین زاده نماینده محترم، از استقبال و میهمان‌نوازی مردم خونگرم جنوب فارس که در کشورهای حوزه خلیج فارس اقامت دارند تشکر و قدردانی کرد وضمن مثبت ارزیابی کردن نتایج این سفر از تلاش‌ها ونقش‌ سازنده خیرین در منطقه به ویژه گراش تقدیر و تشکر کردند.

 

 

6 نظر

  1. سلام بر همشهریان و خوانندگان گریشنا، جناب لغزیان بر این تعجب است که تکرار لقب دکتر و آنهم پیش از نه بار تکرار در یک خبر داتاً بی خاصیت و بی معنی دنبال چیست. کاکام حتی خواجه حافظ شیرازی و جون دل و شاخ نباتش هم حبر دارند که همه ی کسانی که در جمهوری اسلامی کاره ای هستند و یا میشوند حتما باید مدرک دکترای تِیلَکی داشته باشند. و الا از خواص و خودیها این حکومت نیستند، خلایق هم این سَنده احسنه این جماعت گل به رویتان با دستمال به بینی بع بع بع له تکرار می کنند دکتر فلان و دکتر بهمان ریاست ….
    حالا چرا در خبر بدرد نخورتان هی این تکرار می کنید و در چند سطر مهندس حسین زاده به دکتر حسین زاده ارتقا لقب می دهید از اول همان دکتر می نوشتیی. گور بابای بی لقبان.
    بیچاره خیرین و همشهریانی که مشکلاتشان را این جماعت پیگیری کنند. آنهم با دو سه دکتر و مقامات مثل خودشان که نمی توانند یک حساب بانکی برای خوشان در دبی باز کنند. جلّل پر رویی و خالی بندی

  2. بیشتر به سفر انتخاباتی و جمع آوری بودجه تبلیغاتی شبیه است تا حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه . هرچند با این عملکرد ضعیف نماینده بعیده مردم دل و دماغی برای کمک داشته باشند

  3. در پاسخ به جناب لغزیان باید بگویم که «شه تمه اینی»

    این‌ ها عنوان دکتر و مهندس رو خودشون گذاشتن که بتونن تو این مملکت به پست و مقامی برسنن و از اون طرفم خوب اندوخته جمع کنن البته فکر نکنی منظورم اندوخته معنوی و کمک به خلق الله و کار در راه رضای خدا هستا نه، اتفاقا اندوخته قراره از کار خوب خیرین شهر اینا اندوخته مادی جمع کنن
    جناب نماینده که تکلیفش مشخصه و دیگه کم کم وقتش رسیده مردم فکراشون بکنن و به یه جمع بندی برسن البته که مردم فهیم و هوشیار گراش خب آگاهن.
    اما آقایون شورا با چهارتا آسفالت کردن و هر کی سمت خودش یه پارکی درست کنه و رای مردم محله خودش رو نگه داره کار به جایی نمی رسه
    برید دور چهارتا خیر بگیرید پول بگیرید دوتا کارم با پول خیر انجام بدید بزنید به اسم شورا هم کار انجام نمی شه
    کار میدونی کجا و کی انجام میشه بیای چهارتا ادم بیسواد از دوست و اشنا و فامیل هاتون استخدام کنید که زمان انتخابات تو ستادهاتون چهارتا تراکت پخش کردن و الان دین دارید بهشون و امورات شهر بدید دستشون. افرین دقیقا گرفتی مطلبو دیگه؟ بجای اینکه اب بریزید پای نهالی که سبزتر بشه تبر دادید دست بیسوادها و افتادن به جون شهر؟
    این مردم اگر باز به شما رای بدن و این روزها رو یادشون بره باید به هوش ذکاوت مردم شهرم شک کنم

    حالا از اینا بگذریم سکه چقدر گرون شده!
    می گم قرار نشد اعضای شورا شفافیت با مردم داشته باشن؟ شفافیت مالی هم که نداشتن اومدن یه موتور خودشون رو اعلام کردن گفتن از دار دنیا همین رو داریم ولی هر روزم به دارایی هاشون اضافه میشه البته آقای نفر اول شفافیت مالی اموالش به اسم خودش نمیزنه والا از ما میپرسیدن شفافیت مالی اعضای شورای شهر رو بگید بهتر اطلاعات داشتیم

    گریشنا هم که فاتحش باید بخونیم، شده بازیچه دست اینا هر چی گفتن میزنن خب بابا مثلا اسمتون خبرنگاره
    مال شورای پنجم که تا ما تحتشونم در آوردید هر کاری کردن مال اینا تا کی قراره سکوت کنید؟

    راستی خورشیدی کجاست؟
    نیست لااقل دوتا قپی بیاد تا بفهمیم ترمز شورا کجا قراره بریده بشه
    سعید جعفری هم که خوابه شایدم هنوز تو شوکه مردم چرا بهش رای دادن حقم داره ):

  4. آقای نماینده به مغازه ما در دبی هم اومد. تا حالا برخوردی باهاش نداشته بودم. آدم شریف و محترمی بود. از پدرم به خاطر کارهای خیری که انجام داده بود تشکر کرد و رفت. از چند نفر دیگه از همشهریان پرسیدم هیچ کدوم نگفتن آقای حسین زاده برای پول به اون ها سر زده و درخواست کمک کرده.

  5. اقای دلسوز که کامنت گزاشتی
    چون من خودم در دو جا بودم که نماینده و رییس شورا بودند و تجار گراشی و اوزی هم بودن میگم که این مشکل مبادلات مالی را اونجا گفتن در ضمن هیچ جایی هیچکدوم نه نماینده و نه رییس شورا اشاره ای به درخواست مالی نکردن و همه تشکر از خیرین می کردند و پیگیر مشکلات بودند. خدا خیرشون دهد.

  6. سلام واقعا برخی بیشتر از حد خودشون مغرضانه حرف می زنند جناب دکتر حسین زاده فردی بسیارشریف ومحترم وباسواد ودلسوز مردم هستند وبیشتراز هرنماینده ای تابه حال به منطقه خدمت کردهواگر بارها خودش کاندید کنه آرا خنج واوز مال خودشه به کوری چشم دشمناش والبته برخی افراد کامنت گذاشتن اینقدر بی سوادند که نمی دونند که یک مهندس هم میتونه مدرک دکترا داشته باشه و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top