بستن

اعتراف به قتل عمو

هفت‌برکه: با اعتراف برادرزاده به قتل عمو، معمای قتل در فداغ گشوده شد. 

به گزارش هفت‌برکه، پنج روز پس از خبر قتل اسماعیل پناهی از اهالی فداغ، فرماندهی انتظامی گراش از دستگیری قاتل خبر داد. برادرزاده‌ی مقتول در تحقیقات مقدماتی به قتل اعتراف کرده است. 

قتل اسماعیل پناهی ساعت ۱۷ روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مزرعه‌ای در فداغ رخ داد (خبر در هفت‌برکه). سرهنگ کریمی صبح پنجشنبه ۴ خردادماه ۱۴۰۲ گفت: «طبق قولی که به مردم فداغ داده بودیم، از لحظه اعلام خبر قتل، مامورین انتظامی به جد پیگیر این پرونده بودند.»

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کرامت کریمی گفت: «در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، جوانی ۲۹ساله به دلیل اختلافات شخصی با عموی ۵۰ساله خود که در زمین‌های کشاورزی بوده است، درگیر و با استفاده از ضربات چاقو آن را به قتل رسانده است.»

سرهنگ کریمی گفت: «با سرعت عمل و تلاش مأموران انتظامی گراش، قاتل که از صحنه قتل متواری شده بود در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و پس از احضار، به قتل عموی خود اقرار کرد.»

سرهنگ کریمی در مورد انگیزه قتل گفت: «متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که به دلیل این که عمویم در کودکی من را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، از وی کینه چندین ساله داشتم و در روز حادثه با ضربات متعدد چاقو او را به قتل رساندم.»

مراسم خاکسپاری مقتول یک خردادماه در فداغ برگزار شد. با رضایت خانواده، قرینه و برخی رگ‌های خونی او به بیماران نیازمند پیوند، اهدا شد. 

با اعلام فرماندهی انتظامی گراش، متهم برای سیر مراحل قانونی  و تشکیل دادگاه، روانه دادسرا شده است.

توضیح تکمیلی: بعد از انتشار خبر، این مطلب از طرف چند نفر از اهالی فداغ ارسال شده که برای تکمیل موضوع منتشر می‌شود.

«ادعای دستگیری قاتل در مدت ۴۸ ساعت پس از واقعه توسط نیروی انتظامی صحیح نیست و فرد مذکور صرفا به دلیل پشیمانی از اقدام خود، در روز چهارشنبه خود را تحویل داده و ادعای دستگیری صحیح نمی باشد.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top