بستن

متهم به قتل، خود را به پلیس تسلیم کرد

هفت‌برکه: با پیگیری پلیس و دادستانی، فردی که با تیراندازی منجر به مرگ یک نفر و مصدومیت دو نفر در غروب شنبه ۲۰ آبان شده بود، به همراه همدستش خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش هفت‌برکه، غروب شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ تیراندازی در انتهای خیابان آبیاری گراش رخ داد.  در این حادثه علی‌اصغر مهرزاده در دم جان سپرد و دو مصدوم به بیمارستان اعزام شدند (خبر در هفت‌برکه).

سه روز بعد از حادثه، امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان، سرهنگ کرامت کریمی، فرمانده انتظامی گراش، در گفتگو با هفت‌برکه خبر داد: ع. الف. آ. متهم تیراندازی، خود را تحویل پلیس داده است.

فرمانده انتظامی گراش گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر بر هم زدن نظم عمومی و وقوع حادثه قتل در خیابان آبیاری توسط شخصی، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم ۳۳ساله به دلیل اختلافات شخصی به همراه دوستش با اسلحه شکاری، فرد جوان را به قتل رسانده و متواری شده‌اند.

سرهنگ کریمی گفت: فرد ضارب پس از رایزنی دادستانی و نیروهای پلیس با خانواده متهم، با همکاری خانواده و معتمدین محلی، امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ خود را به پلیس معرفی کرد.

فرماندهی انتظامی گراش گفت: فرد ضارب به همراه سلاح استفاده شده و فرد دیگری که همراه بوده است در اختیار پلیس قرار دارد و اعلام کرده است برای تکمیل تحقیقات همکاری کامل خواهد شد.

سرهنگ کریمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس نیز گفت: «زنده نگهداشتن فرهنگ کار خیر و میانجی‌گری خداپسندانه در زمان بروز اختلافات بین افراد در محلات و خانواده‌ها، نقش بسزایی در کاهش وقوع جرائم تاسف‌بار مشابه دارد.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top