بستن

قاتل خاموش جان یک گراشی را گرفت

گریشنا:مرگ محمد رضا حسینا راننده سرویس گراشی خانواده، دوستان و همکاران او را شوکه کرد.

او دیشب به سمت شیراز حرکت کرد و در خانه‌ای در شیراز شب را گذراند اما قاتل خاموش به او فرصتی برای بیدار شدن نداد و او به دلیل گاز‌گرفتگی از دنیا رفت. خبر فوت شدن او امروز یازدهم دی ماه دهان به دهان  در شهر پیچید.

او فرزند عباس حسینا است و طبق شنیده‌ها متولد ۱۳۵۹و دارای دو فرزند دختر و پسر است.

خبر تکمیلی: محمد رضا حسینا راننده‌ی ثابت ترمینال مسیر گراش- شیراز، سه‌شنبه شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه همراه با مسافر‌هایش از گراش به مقصد شیراز حرکت می‌کند و در ساعت ۴:۳۰ دقیقه برای استراحت به منزل شخصی پدر همسرش در شیراز می‌رود.

ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه زمان برگشت آن‌ها از شیراز به گراش بود،تاخیر غیر‌عادی او باعث شد تا همکار‌هایش در پی دلیل این تاخیر باشند اما زمان برای این راننده‌ی گراشی به اتمام رسیده بود و تماس‌های مکرر همکار‌هایش به او هم بی‌جواب ماند.

آرشام شش‌بلوکی کمک راننده‌ی محمد رضا حسینا، به دم در منزل می‌رود اما کسی در را باز نمی‌کند و خبری از او نمی‌شود، او با ۱۱۵ تماس می‌گیرد و نیرو‌های اورژانس بعد از وارد شدن به خانه با بدن بی‌جان محمد‌رضا مواجه می‌شوند، بدن او برای کالبد‌شکافی به پزشک قانونی فرستاده شد و دلیل مرگ خفه‌گی در اثر گاز مونکسید کربن تایید شد.

طی تماس تلفنی خبرنگار گریشنا با عباس نام‌آور یکی از همکار‌های او، مسدود شدن لوله‌ی بخاری را دلیل این حادثه بیان کرد و گفت:«ساعت ۱۴ پیکر محمد رضا حسینا به گراش بازگردانده می‌شود تا در آرامگاه جعفر‌آباد به خاک سپرده شود.»

 

 

15 نظر

  1. خدارحمتش کند ایشون ازرانندگان خوش اخلاق وآرام اتوبوس گراش-شیراز بود که همیشه باسرعت قانونی رانندگی میکرد. مرحوم چند سال بود به همراه دیگر برادرش ابوالفضل حسینا به صورت شیفتی روی اتوبوسشان کار میکردن. پدرش کربلایی عباس حسینا(کول عباس) نیز راننده کامیون است.

  2. خدا رحمتش کنه .بسیار انسان خوش اخلاق و شریفی بودن.هر وقت با ایشون از شیراز به گراش میومیدم یا بر عکس واقعا راحت بودیم.به خانواده ایشون تسلیت میگم.

  3. خدا رحمتش کنه خیلی مرد خوش اخلاق و مهربونی بود خدا به خانوادش صبر بده مخصوصا دخترش و پسرش و خانمش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top