بستن

خانواده سلیمی، مدرسه‌ی پدر را نوسازی می‌کنند

هفت‌برکه گریشنا: فرزندان حاج اسدالله سلیمی، مدرسه قدیمی سلیمی پسران در بلوار سپاه را نوسازی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش آموزشگاه فرسوده سلیمی گراش به همت برادران سلیمی با هزینه‌ای نزدیک به یک میلیارد و دویست میلیون تومان با ۹ کلاس تجدید بنا خواهد شد.

مراسم کلنگ زنی این پروژه روز چهارشنبه، ۲۵ دی ماه ۱۳۹۸ با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت و رییس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد. 

  

یک خانواده مدرسه‌ساز

خانواده سلیمی یکی از خانواده‌های پرکار در مدرسه‌سازی هستند و این خانواده در پنجاه سال اخیر هفت مدرسه را در گراش ساخته یا بازسازی کرده‌اند. 

مدرسه پسرانه سلیمی سال ۱۳۶۰ توسط حاج اسدالله سلیمی و حاج علی‌ اکبر اکبری ساخته شد این مدرسه در حال حاضر توسط فرزندان حاج اسدالله سلیمی بازسازی می‌شود. دیگر مدرسه سلیمی گراش در خیابان درمانگاه قرار دارد که در حال حاضر به عنوان مدرسه غیر دولتی فرهنگ فعال است. حاج غلامحسین سلیمی سال ۱۳۵۲ این مدرسه را ساخت و فرزند او حاج عبدالرضا سلیمی در سال ۱۳۷۴ آن را تجدید بنا و نوسازی کرد.

جدیدترین مدرسه سلیمی گراش به دلیل قرار گرفتن در مجموعه مسکن مهر به عنوان مدرسه سلیمی مهر شناخته می‌شود. حاج عبدالحسین سلیمی فرزند حاج غلامحسین این مدرسه را ساخته است و سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. (خبر در گریشنا)

به گفته احمد درویشی رییس پیش آموزش و پرورش گراش: «حاج اسدالله سلیمی، حاج غلامعباس سلیمی و حاج باباحسن حسنی سه برادر بودند که در دهه پنجاه هر کدام یک مدرسه در شهر گراش ساخته‌‌اند. حاج باباحسن حسنی برادر بزرگ‌تر آن‌هاست.» مدرسه حسنی نیز در حال حاضر توسط حاج محمدحسن حسنی بازسازی می‌شود. 

خانه‌ای برای ژیمناستیک‌کاران

همزمان با حضور معاون مدیرکل سالن ورزشی ولایت نیز با مساحت ۲۰۰ متر مربع با هدف دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و استفاده به عنوان کلاس درس تربیت بدنی در آموزشگاه قائدی افتتاح شد.

هزینه تعمیر و تجهیز سالن ۳۵ میلیون تومان بوده است که ۲۵ میلیون تومان از بودجه اداره کل و ۱۰ میلیون تومان از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش تامین شده است.

کانون ژیمناستیک در این سالن راه اندازی شده و در آینده ورزش مادر و کودک، یوگا و ورزش های رزمی بانوان نیز راه اندازی خواهد شد.

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top