بستن

قاسم فرسوده معاون فرماندار گراش می‌شود

گریشنا: انتصاب قاسم فرسوده به عنوان سومین معاون فرماندار گراش قطعی شده است.

Farsoodehبه گزارش گریشنا با رفتن سلیمان کرمی از معاونت فرمانداری گراش به فرمانداری سروستان از اسفندماه ۱۳۹۲ این پست خالی شده بود. شنبه ششم اردیبهشت قاسم فرسوده کارشناسی سیاسی امنیتی فرمانداری رسماً به عنوان معاون فرماندار معرفی خواهد شد.

فرسوده از قدیمی‌ترین کارکنان فرمانداری گراش است که از زمان تاسیس بخشداری گراش در پست‌های گوناگون حضور داشته است. او در اواخر سال ۱۳۸۸ بعد از برکناری حسین مهروری از بخشداری گراش و تا زمان معرفی مسعود خواست‌خدایی به عنوان فرماندار مدت ده ماه سرپرست بخشداری و سپس بخشدار مرکزی بود اما به دلایلی استعفا داد و به پست کارشناسی بازگشت.

هادی دهقانی اول اسفند ۱۳۹۰ به عنوان نخستین معاون فرمانداری گراش منصوب شد او دقیقا یک سال در این سمت حضور داشت و اسفند ۱۳۹۱ به بخشداری ارژن رفت. (+) عمر معاونت سلیمان کرمی دومین معاون فرماندار گراش نیز یک سال بود. کرمی که اهل ارد است از ۷ اسفند ۹۱ تا ۱۰ اسفند ۹۲ در این پست حضور داشت و سپس با حکم استاندار، فرماندار سروستان شد.(+) قاسم فرسوده سومین معاون فرماندار و نخستین معاون فرماندار گراش در دولت تدبیر و امید خواهد بود. گفته می‌شود مراسم معارفه فرسوده فردا ششم اسفند در جلسه شورای اداری شهرستان گراش با حضور استاندار فارس انجام خواهد شد.

قاسم فرسوده متولد ۱۵ بهمن ۱۳۴۸ است و از سال ۱۳۷۴ وارد مجموعه وزارت کشور شد. بیشتر عمر ۱۹ ساله خدمت او به عنوان کارشناس امور سیاسی و انتظامی در بخشداری و سپس فرماندار گراش گذشته است. به گفته خودش در بدترین شرایط و شلوغی کار ده ماه سرپرستی بخشداری گراش را بر عهده داشت و بعد از معرفی خواست‌خدایی به عنوان فرماندار یک سال نیز سرپرستی بخشداری مرکزی گراش را بر عهده داشت.

دبیر شورای تامین شهرستان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، کارشناس امور اتباع و مهاجرین خارجی، کارشناس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان، عضو کمیسیون معافیت کفالت نیروی انتظامی، رابط ایثارگران فرمانداری، دبیر شورای ترافیک شهرستان، عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر، عضویت در ستاد نماز جمعه و عضویت در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری از دیگر مسئولیت‌های او در سال‌های حضور در فرمانداری و بخشداری بوده است.

فرسوده با توجه به سابقه حضور در بخشداری از بدو تشکیل از اعضای اصلی کمیته ارتقا گراش به شهرستان بود. ارتباط نزدیک او با برخی از خیرین در راه‌اندازی ادارت و همچنین پشتیبانی از ورزش گراش موثر بوده است. فرسوده به عنوان مدیر باشگاه هلال‌احمر گراش نیز فعالیت ورزشی گسترده‌ای در رده‌های سنی مختلف فوتبال دارد و سال‌هاست که یکی از اعضای موثر هیات امنا تربیت بدنی (اداره ورزش و جوانان گراش) بوده است.

farmandari

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

12 نظر

  1. واقعا جای بسی شگفتیه
    چرا که خط و خطوط آقای فرسوده با دولت تدبیر وامید هزاران فرسنگ فاصله دارد.
    ولی خوبی دولت اعتدال همینه که حتی اینچنین افراد با آنچنان تفکری بعنوان معاونت معرفی کند که خود ایشان هم حتی سر تعظیم بایستی فرود آورد.
    مرحبا بر دولت تدبیر وامید که خلق و خوی مولای متقیان را سرلوحه خود قرار داده که حتی با مخالفان خود به نرمی و درستی رفتار میکند.
    باز هم مرحبا بر دولت نه بر ……..

  2. منم به نوبه خودم به ژنرال فرسوده تبریک عرض میکنم.آرزوی روز افزون برای اقای فرسوده و تمامی مسئولین گراشی از درگاه الهی خواستارم.

  3. اگر می فهمیدم روزی قراره معاون فرماندار گراش بشه تو جبهه وقتی تیر خورد خفش می کردم. قاسم خان بزنم به تخته بالاخره حق به حق دار رسید لیاقتشو داری نوش جانت

  4. سلام..تبریک میگم ولی اقای فرسوده کمی از لاک محافظه کاری بیایید بیرون…هرچند تفکر شما با دولت تدبیر وامید زمین تا اسمانه خوبه که در دستگاه دولت امید همه تفکرات را بکار میگیرد تا برای پیشرفت باشد

  5. گریشنا کاش همه نظراتو میذاشتی…هم انتقادی هم تعریف و تمجید … شما که کلا به به و جه جه ها رو داری نمایش میدی…واین با رسالت خبرگزاریتان منافات دارد..

  6. باسلام،به نظربنده جناب فرماندارباید یک نیروی تازه نفس وکارامد را برای خودانتخاب میکردنه یک کارمندخسته و (…)،این همه جوان ومدیر درشهرهستند

  7. کاش آقای فرسوده حداقل یه خورده در ظاهر هم که شده دولت را قبول میداشت که آدم شک نکنه متعلق به جناح صددرصد اصولگراست
    البته خوب فرماندار هم این وسط بی تقصیر نیست
    ایشان حتی در دولت قبل که تعلق ۱۰۰ درصد داشت هم نتونست صاحب منصب شود
    امیدواریم نگاهش تغییر کند به مجموعه دولت / آمین

      1. سلام
        من نه اینورى هستم نه اونورى، ولى در جواب اون دوستى که گفته بود فکر نکنم جناب فرسوده رأى داده باشه، باید بگم که خودم موقع رأى دادن کنار ایشون ایستاده بودم و ایشون به آقاى روحانى رأى دادن ( مسجد حاج شهباز، بیدله)
        لطفأ اگه از همشهرى خودتون حمایت نمیکنید، حد اقل تبلیغ سؤ هم نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top