بستن

زیباکلام، آشفته و ماشین‌بازها در افسانه ۲۷

گریشنا: شماره ۲۷ افسانه گراش در اروزهای آغازین تابستان ۱۳۹۳ منتشر شد.

بخش عمده مطالب این شماره را گزارش‌های اجتماعی تشکیل می‌دهد. به گفته خواجه‌پور سردبیر افسانه :«با توجه به این خبرها به سرعت در گریشنا منتشر می‌شود. سعی کرده‌ایم در نشریه افسانه بیشتر به سمت گزارش و مطالب تحلیلی برویم.» عکس روی جلد عبداله سراجی در مورد گزارشی به نام «ماشین‌بازها» است. گزارشی از گردهمایی هفتگی جوانان عاشق خودرو و سرعت.

گزارش‌هایی از «به ثمر نشستن نخستین تاکستان گراش»، «تاثیر اجرای طرح نظام سلامت در افزایش زایمان طبیعی» و «گزارشی از بازسازی چهارتاقی فداغ» دیگر گزارش‌های این شماره است. خبر نخست صفحه دوم نیز به کلنگ‌زنی چهار طرح صنعتی در شهرک صنعتی گراش اختصاص دارد.

صادق زیباکلام در سفر کوتاه خود خود گفتگویی با نشریه افسانه داشته است. «در نهایت دموکراسی به پیش خواهد رفت» تیتر این گفتگو است. در آیین چراغ نیز سال‌های زندگی «غلامعباس آشفته» بازنشسته آموزش و پرورش مرور شده است.

در صفحه فرهنگ مسعود غفوری در یادداشتی فرصت‌های تاسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هنرمندان را بر شمرده است.

شماره بیست و هفتم افسانه گراش ۱۸ تیر در هشت صفحه منتشر و در فروشگاه‌های گراش توزیع شد. (دانلود در گریشنا) شماره‌ها پیشین افسانه را می‌توانید از گریشنا دانلود کنید.(+)

Afsaneh27

3 نظر

  1. لوگوی ماشینی که در تصویر میبینیم رو با برچسپ بصورت یکی از نمادهای«شیطان یا همان “نگهبان جهنم” » در آورده اند.اولاً گرفتن این تصویر توسط عکاس محترم خودش جای تعجب و پرسش داره!!!
    دوماً:برگزیده شدن و چاپ آن توسط سردبیر و مسئول مربوطه جای تعجب و پرسش بیشتر؟؟؟!!!
    در سالی که رهبر معظم انقلاب در اهمیت به فرهنگ تاءکید زیادی دارندلطفاً شما عزیزان زحمتکش هم بایستی دقت و توجه بیشتری خرج صفحه بندی و عکس های صفحه اول کنید.
    عذرخواهی بنده را در نوشتن این انتقاد پذیرا باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top