بستن

هلا‌ل احمر قهرمان زودهنگام جام شهید مشتاقی

گریشنا:تیم فوتبال هلال احمر گراش یک هفته مانده به پایان بازی‌های فوتبال یادواره شهید مشتاقی قهرمانی خود را مسجل کرد. هلال‌احمر هر چند در بازی هفته هشتم ۴-۲ از گراش‌جوان باخت اما هم خود قهرمان شد و هم گراش‌جوان نایب قهرمان.

Helal Ahmar 93 (3)

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور از هفته هشتم مسابقات فوتبال یادواره شهید مشتاقی در بازی اول روز پنجشنبه تیم‌های شاهین و استقلال به قضاوت واحدی، کهندلی،حسین پور و بابااحمدی و به سرپرستی مجید افشار به مصاف هم رفتند. تلاش دو تیم در پایان با نتیجه مساوی یک بر یک انجامید.
گل استقلال را سعید رییسی و گل شاهین را اسداله محمدی به ثمر رساندند. این نتیجه آخرین شانس‌های فهرمانی استقلال نیز بر باد داد تا هلال‌احمر پیش از برگزاری دیگر بازی‌ها قهرمانی خود را مسجل بداند.

در بازی دوم تیم‌های اتحاد و پرسپولیس نوین به قضاوت مجید افشار و کمک‌های آذرافروز،محمودی و حسین پور به سرپرستی کهندلی با هم دیدار کردند. در حالی که اتحاد با گلهای مرتضی نجاتی و حسن قایدی با دو گل از حریف پیش بود، در نهایت با دو گل  مهدی ابراهیمی و حسین عباسی برای پرسپولیس نوین، بازی تساوی به پایان رسید.

در حساس‌ترین بازی هفته در اولین بازی روز جمعه دو تیم هلال احمر و گراش جوان با هم مصاف رفتند. هلال‌احمر قهرمان زودهنگام بازی‌ها در غیاب برخی بازیکنان خود مانند ابوالحسن غلامی،علی غلامی، گنجی، زاهدی ،مهدوی،سالاری و کهندلی به میدان آمد. این آخرین بازی‌ها گراش‌جوانی‌ها در مسابقات بود و آن‌ها برای نایب‌قهرمانی نیاز به برد در این بازی داشتند. قضاوت این دیدار برعهده عبدالی، عابد،انصاری و آذرافروز بود.

گراش جوان با انگیزه‌ای فراوان بازی را شروع کرد و در همان دقایق اولیه صاحب موقعیت‌های گل خوب شد. در یکی از این موقعیت‌ها سعید ارژنده از روی ارسال کرنر با ضربه سر دروازه هلال احمر راگشود. مسعود روزبه چند دقیقه بعد گل مساوی را به ثمر رساند. با دو گل موسوی و ساکنی (از روی نقطه پنالتی) دو گل بازی در نیمه اول سه بریک به نفع گراش جوان به پایان رسد.

در نیمه دوم هلال احمر دست به تعویض زد و بازی را در اختیار گرفت. رادمرد از روی نقطه پنالتی گل دوم هلال احمر را به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل برسد. در حالیکه هلال احمر امیدوار به گل تساوی بود، علیرضا عظیمی ذخیره طلایی گراش جوان با ضربه استادانه گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد. با این برد گراش جوان نایب قهرمانی اش قطعی شد.

در آخرین بازی هفته دو تیم ستاره آبی و المپیک به قضاوت بابا احمدی، کهندلی، جواد افشار و عبدالی به سرپرستی مجید افشار به مصاف هم رفتند. تیم ستاره آبی دو بر یک از سد حریف خود گذشت تا چند پله ای در جدول صعود کند. گلهای ستاره آبیرا سجاد خنده زد و تک گل المپیک را مسلم تابش به ثمر رساند.

در یک هفته به پایان مسابقات تیم هلال احمر با ۱۸ امتیاز قهرمان  و گراش جوان با ۱۷ امتیاز نایب قهرمان شدند. تیمهای استقلال با ۱۳ امتیاز و  المپیک با ۱۰امتیاز و تفاضل یک و شاهین با امتیاز با ۱۰ امتیاز و تفاضل ۰ در هفته آخر برای مقام سوم رقابت خواهند کرد. ستاره آبی ۹ امتیازی در میانه جدول قرار دارد. پرسپولیس نوین با ۷ امتیاز، شهیدان حسن‌زاده با ۶ امتیاز و اتحاد با ۵ امتیاز در رده های هفتم تا نهم قرار گرفتند.

در هفته پایانی گراش جوان استراحت دارد. ابتدا شاهین با اتحاد بازی می‌کند. هلال احمر با استقلال بازی دارد. ستاره آبی با شهیدان حسن زاده بازی می‌کند . با بازی  المپیک و پرسپولیس نوین  بازی‌های یادواره شهید مشتاقی که به نوعی جایگیزین لیگ فوتبال گراش است به پایان می‌رسد.

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

4 نظر

  1. قهرمانى تیم پیروزى را تبریک مى گویم.
    شنیدم بعد از اتمام این تورنمنت مى خوان لیگ برگزار بشه،کسى خبر داره؟

  2. نمیدونم بعضی ها دنبال چه چیزی هستین…
    ولی اینو میدونم که برگزاری لیگ به صورت لیگ ۱ و ۲ چیز بی خودیه….
    چرا؟؟؟
    چون جدول رو اگه ببینی مشاهده میکنی که تیم های به اصطلاح اول و دوم امسال همونایی هستن که به قول بعضی ها باید لیگ دو بازی کنن…
    حالا با این اوصاف اگه گراش جوان و هلال احمر برن لیگ دو ، کی میاد ورزشگاه برای دیدن لیگ ۱ ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top