بستن

فردای روز خبرنگار؛ دیدار فرماندار با خبرنگاران

گریشنا: امروز هجدهم مردادماه به مناسبت روز خبرنگار، فرماندار گراش با دعوت از چند تن از خبرنگاران برگزیده‌ی گراش، از فعالان خبری و رسانه‌ای گراش تقدیر و تشکر کرد.

اصغر فرودی در جمع کوچک خبرنگاران حاضر گفت: «هرچند مراسم اصلی روز خبرنگار روز چهارشنبه برگزار شد، و من صحبت‌هایم را در آن مراسم ارائه دادم، اما لازم دیدیم در جلسه‌ای طرف فرمانداری نیز مراتب تقدیر از خبرنگاران را به جا بیاوریم.» اشاره فرماندار به مراسم روز خبرنگار در دانشکده علوم پزشکی بود که از طرف موسسه هفت برکه و با همکاری موسسه آبشار اندیشه، ادارات ارشاد، ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی برگزار شده بود (خبر در گریشنا).

محمدحسن نام‌آور، یوسف منوچهری، مسعود غفوری و خانم‌ها آهنی و ملیحه حاجی‌زاده و فاطمه یوسفی خبرنگارانی بودند که در این جلسه حضور داشتند و پیشنهادات و مشکلات حرفه‌ای خود را با فرماندار در میان گذاشتند. از جمله این مشکلات، فعال نبودن مسئولین روابط عمومی برخی ادارات و ناآشنایی آنها با عناصر و ارزش‌های خبری و عدم اطلاع‌رسانی به‌موقع، و همچنین عدم همکاری بعضی از روسای ادارات برای انجام مصاحبه و اظهار نظر رسمی بود؛ که قرار شد در جلسات آینده، این مشکلات بررسی و برطرف گردد.

در پایان جلسه نیز لوح تقدیرها به خبرنگاران اهدا گردید.

Khabarnegar13920518

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top