بستن

آیینه‌افروز رییس ارشاد گراش می‌شود

گریشنا: در روزهای آینده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، عبدالمهدی آیینه‌افروز را به عنوان رییس اداره گراش معرفی خواهد کرد.

با انتصاب دکتر بهزاد مریدی به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تغییرات در سطح ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس آغاز شده است. انتصاب مهدی آیینه‌افروز قطعی شده است و در روزهای آینده او از اداره لارستان به اداره گراش خواهد آمد.

از زمانی که خبر مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۹ در گراش منتشر شد، مهدی آیینه‌افروز همواره محتمل‌ترین گزینه ریاست این اداره بود. آیینه‌افروز که کار خود را در اواخر دهه هفتاد با حضور در کتابخانه عمومی گراش آغاز کرد با جدا شدن نهاد کتابخانه‌های عمومی از بدنه ادارات ارشاد مجبور شد برای ادامه کار به لار برود. او در این سال‌ها مسئولیت سمعی و بصری اداره ارشاد لارستان را بر عهده داشت.

آیینه‌افروز تنها گراشی کارمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است اما با تاخیرهای به وجود آمده در راه‌اندازی اداره ارشاد گراش، ریاست او نیز منتفی شد. تا این که سرانجام بعد از سه سال تاخیر در مهرماه ۱۳۹۲ محسن نعمت‌اللهی به عنوان سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی به گراش آمد (خبر درگریشنا) نعمت‌اللهی در این یک سال اداره گراش را یک تنه به عنوان رییس و کارمند اداره کرد. کار سختی که با توجه به گستردگی حیطه کاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، در یک اتاق، مستاجر فرهنگسرای آفتاب تابان شهرداری است و بعد از یک سال همچنان همان تنها یک کارمند-رییس را دارد.

دکتر بهزاد مریدی مدیر کل تازه فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اهل لار است و شناخت مناسبی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهرستان گراش دارد. به نظر می‌رسد اصرار او بر حضور آیینه‌افروز به عنوان یک نیروی بومی با توجه به شناخت این حساسیت‌های منطقه‌ای است. مهدی آیینه‌افروز در بخش‌های گوناگون همانند هیات امنا کتابخانه عمومی، هیات امنا خانه فرهنگ، جشنواره فیلم کوتاه کل و گروه گردآورندگان فرهنگی گراش از چهره‌های موثر فرهنگی شهرستان بوده است و ارتباط نزدیکی با هنرمندان گراش دارد.

مریدی با این انتخاب به خواسته مردم برای انتصاب یک نیروی بومی جواب می‌دهد و از سوی دیگر آیینه‌افروز با توجه به گراشی بودن می‌تواند در جذب کمک‌های مردمی برای فعالیت‌های فرهنگی موثر باشد. بر اساس گفته یکی از کارکنان اداره کل فارس در روزهای آینده حکم نهایی سرپرستی عبدالمهدی آیینه‌افروز در نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش اعلام می‌شود.

Mahdi AynehAfrooz

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

22 نظر

  1. انتصاب جناب مهدی آیینه افروز رو بعنوان رئیس ارشاد رو به خودش و خانواده اش تبریک میگویم ..امیدوارم در مراحل بعدی زندگیشان موفق و پیروز باشند..

  2. بیست سال خدمت صادقانه ی ایشان در کتاب خانه عمومی گراش و تلاش برای احیای بیش از پیش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گسترش کتاب خانه کاری است که هرگز فراموش نمیشود در این مسیر خدمات سرکار خانم جعفر زاده نیز همواره پشتگرمی برای آقای آیینه افروز بوده است.
    این خبر موجب مسرت می باشد.

  3. مهدی جان این پست حاصل تلاش وکوشش شما در اعتلای فرهنگ کتابخوانی در بیست سال گذشته است نوش جان و گوارای وجود شما
    مبارک باشد بر شما و خانواده محترم قبای ریاست اداره ارشاد شهرستان گراش فارس

  4. با سلام
    آقای ایینه افروز انتساب شما به ریاست اداره ارشاد شهرستان گراش رو به شما و خانواده محترمتان و همچنین شهرستان گراش تبریک میگویم

    انشالله همواره موفق باشید در تمام مراحل زندگیتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

22 نظر
scroll to top