بستن

سه چاه غیر مجاز در فداغ مسدود شد

گریشنا: با انسداد سه چاه غیر مجاز در فداغ برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز وارد مرحله قضایی شد.

به گزارش رضاتقی‌نژاد معاون دفترسرپرستی ایران آنلاین در فارس برای نخستین بار و با پیگیری‌های قضایی اداره آب لارستان سه حلقه از چاه‌های غیرمجاز دهستان فداغ از توابع بخش مرکزی گراش با حکم قضایی تخریب شد. این چاه‌های غیرمجاز با حضور نمایندگان حوزه قضایی، فرمانداری، نیروی انتظامی و اداره آب مسدود و از مالکین سلب منفعت شد.

همزمان با نخستین تخریب قانونی املاک باغ شهری در مرکز شهرستان گراش، (+) انسداد چاه‌های غیرمجاز نیز در دستور کار مسئولین قرار گرفته است. یکی ازمعضلات موجود که سفره‌های زیرزمینی منطقه را به مخاطره افکنده حفرچاه‌های غیرمجاز در فداغ و روستاهای تابعه است که انتظار می‌رود انسداد چاه‌های مشابه و فاقد مجوز روندی مطلوب داشته باشد تا کشاورزان درفصول مختلف سال دچار دغدغه و مشکل  کم آبی نشوند.

به گزارش خبرنگار گریشنا با توجه به این که اداره امور آب در شهرستان گراش وجود ندارد، مقابله با چاه‌های غیرقانونی بر عهده اداره آب لارستان است.

Chah Chah (2)

11 نظر

  1. یکی ازمعضلات موجود که سفره‌های زیرزمینی منطقه را به مخاطره افکنده حفرچاه‌های غیرمجاز در فداغ و روستاهای تابعه است که انتظار می‌رود انسداد چاه‌های مشابه و فاقد مجوز روندی مطلوب داشته باشد تا کشاورزان درفصول مختلف سال دچار دغدغه و مشکل کم آبی نشوند.)
    فقط مشکل شهرستان گراش چاه غیر مجاز فداغ و رستاها هستن بیش از دویست چاه غیر مجاز در گراش وجود داره ما از لار خیری ندیدیم که این دومیش باشه.این همه سال از شهرستان شدن گراش میگذره ولی یک اداره در گراش وجود نداره بیشتر ادارها نماینده هستن و انتظار از نماینده بیشتر از این نیست.
    گرشینا چرا خبر تخریب باغ ها منطقه کوند گراش رو پوشش ندادی کوند تا بال سرخ متعلق به گراشه چرا لار باید حکم تخریب بده چرا شما مثل خبرگزاری لار حاظر نیستین حرفی از خواب بودن مسئولین بزنید .
    لاری ها از کوند به بعد رو خاکی از لار میدونند و مسئولین گراش هم حاظر نیستن مخالفت خودشون رو ابراز بدن

  2. بزنید … پر کنید … معدوم کنید و بترکانید این چاههای غیرمجاز را که منفعت طلبان از خدای بی خبر با این کار خود حق الناس را دارند پایمال میکنند و سفره های آب زیرزمینی را خشکانده اند. در همین گراش خودمان چاههای زیادی وجود دارد که بدون مجوز حفر شده اند … .شخصا خواستار برخورد قانونی و جدی با چاههای غیرمجاز می باشم اما درخصوص احداث باغشهر برای آندسته از افرادی که با رعایت موارد قانونی و مجاز از قبیل ارتفاع حصار کمتر از یک متر و عدم احداث بنای مسکونی آنچنانی در محوطه باغ به زیبایی محیط و اعتدال آب و هوای شهر کمک کرده اند اعتقاد دارم مسئولین نباید زیاد سختگیری کنند.

  3. ای کاکام حالا شدی خلخالی دوم بزنید خراب کنید !!!!!که چه ؟ قانون جلو همه تابع قانونیم واطاعت میکنیم .ولی نه یک بام و دوهوا نه کاری رو از سر غیضو رشک انحام دادن همین فردا اعلام کنید برای مجوز و راهای قانونی همه مراجعه میکنند ولی با سنگ اندازی هیچ کاری پیش نمیره

    1. بچه یتیم جان …جونم برات بگه که این زدن و ترکوندن و پرکردن همانا عین قانون میباشد و کسی از سر خود اقدام به این کار نکرده است. ولی با پیشنهاد رعایت یک بام و یک هوایتان و همچنین فراخوان برای حل ریشه ای این معضل کاملا موافقم.

  4. الان برای تخیریب چاه های غیر مجاز به یا خلخالی نیاز هست..که رحم نکند اونی که چاه غیر مجاز حفر میکنه ادم عادی نیست اکثرا بجایی نزدیک هستن با هر روشی سو استفاده کردن بیایید وبیاییم به مردم یکرنگ باشیم…….

  5. نه خیلی خوشمم اومد فقط اماده خراب کردن و ویرانی هستید کا کاجی جانم به دادمون برس اگه این طور که اینا میرن تیر علی مرد هم بهشون نمیرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top