بستن

برای پیگیری کامنت‌های گریشنا، شهردار به شهرک ایمان رفت

گریشنا: شهردار گراش و مسئول واحد عمران شهرداری برای بررسی مشکلات شهرک ایمان از این شهرک بازدید کردند.

Iman04

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش اعلام برنامه‌های سال جاری شهرداری گراش در سایت گریشنا، با اعلام نظرها و پیش‌نهادهای شهروندان همراه بود (خبر در گریشنا). زارع شهردار گراش به همراه مهندس اسدی مسئول واحد عمران شهرداری برای بررسی بخشی از این نظرات از شهرک ایمان بازدید کردند. در این بازدید یک ساعته، از نزدیک مشکلاتی که اهالی محل از آن گله‌مند بودند بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

عبور رودخانه فصلی از وسط شهرک و نبودن پل عبور و مرور مناسب، عدم اتصال مناسب شهرک به بلوار جانبازان از سمت جنوب و شهرک فرهنگیان از شرق، نظافت محیط، فضای سبز و ربختن زباله در رودخانه از جمله مشکلاتی بود که از سوی یکی از شهروندان ساکن این شهرک مطرح شد.

اختصاص بخشی از فضای شهرک به فضای سبز و کاشت درخت، نظافت شهرک، دال‌گذاری جهت عبور و مرور از طریق مسیر بلوار جانبازان، بررسی وضعیت رودخانه در طرح جامع و شرایط آن و سپس اقدام به احداث پل مناسب از جمله تصمیماتی است که در این دیدار گرفته شد و در آینده اجرایی می‌شود.

مهندس زارع مسئول واحد عمران شهرداری این هفته از محله بندوشیخ و خیابان بسیج بازدید خواهد کرد.

25 نظر

  1. شهردار گرامی
    لطفا برای بار هزارم سری به خیابان شهدای بیدله حد فاصل بیت مهنس عبدالرضا هرمزی و یت شهیدان جعفری شهیدان بهمنی بزنید چندسال هست که برای اسفالت دویست متر از این خیابان کل محله گرفتار کاری هستند
    لطفا پیگیری نمایید و با خاطیان برخورد کنید ناه مردم چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

  2. ماهم برای باز صد هزارم آقای شهردار سری به اطراف پارک لاله محوطه ای که میوه میفروشن بزنین واقعا جاش وحشتناکه با پیاده هم نمیتونیم راه بریم چه برسه به ماشین

  3. شهردار فکری برای کوچه های پا قلعه بکنه که بعد از آمدن لوله گاز تمام آ سفات کوچه ها خراب شده و تمام آبهای کوچه زیر خانه ها می رود .مخصوصا کوچه مسجد سیف الدین که تمام دیوار خانه ها به خاطر آب کوچه شیب برداشته وچند ساختمان پایین آمده.

  4. حالا درسته که کسی چیزی در باره آخر خیابان درمانگه نمیگه . ولی اون قسمت هم جز شهره دیگه. نه ؟ چند ساله که یک طرف رودخونه پت دیوار بندی شده طرف دیگه اش به امون خدا . کی درست بشه خدا داند. اگه راست میگید ده دقیقه فقط به منظره اونجا نگاه کنید که تبدیل به آشغالدونی شده . فکر کنم زشت ترین جای شهر اونجا باشه . آب گندیده و آشغال و همه نوع جونور توش پیدا میشه . پس کی میخواید کار نیمه تمومتون رو تموم کنین .

  5. شهردار عزیز زحمت کشیدن و اومدن شهرک ایمان،ولی چه فایده.
    کاش بودجه ای رو از خرج اضافی و بیهوده شهر جدا کنن و فکری اساسی به حال این رودخونه میکردن،شهردار فرمودن ک هزینه ش زیاده.حداقل روی رودخونه رو کامل ببندین این هزینه ش از لوله انداختن داخل رودخونه کمتره فکر کنم.واقعا واقعا واقعا در عذابیم از وجود این رودخونه،شده تجمع اشغال و جونورهای مختلف و بماند که من ساکن این شهرک جرات ندارم بچمو یه دیقه در کوچه تنها بزارم چون میترسم که داخل رودخونه بیفته.ب هر حال اجرتون با امام حسین جناب شهردار،فکر اساسی برای ما اتخاذ بفرمایید.با تشکر

    1. با سلام
      گرفتن سقف رودخانه بسیار هزینه بر خواهد بود و در حال حاضر عملا غیرممکن است. با این حال واحد خدمات شهر بحث نظافت و واحد فضای سبز نیز بحث فضای سبز منطقه را انجام خواهد داد. برای مشکل عبور و مرور از روی پل نیز طرح هایی در دست بررسی است با این حال امری نیست که بشود سریع به نتیجه رسید. لطفا صبور باشید. با این حال مسیر اصلی ارتباطی بین شهرک ایمان و شهرک فرهنگیان به یقین بهسازی و عریض خواهد شد.
      سپاس از صبر و حوصله اهالی شهرک ایمان

  6. واحسرتا بیدله!!!!!
    ۱. ادامه بلوار پیامبر اعظم(ص) به شهرک رزمندگان (۵۰متری آسفالت ندارد فقط!!!)
    ۲. خیابان شهدای بیدله، خیابان شهیدان عظیمی(که بعد از مسجد حوض حتی دو ماشین به سختی از کنار هم دیگر عبور می کنند!!!)
    ۳. فاضلاب کوچه های محله(بهتره بگیم دریاچه های دائمی محله!!!)
    ۴. خیابان بیدله(کنار مسجد مهدیه) که می تواند در آینده نزدیک در صورت تعریض بار خیابان اصلی را بر دوش بکشد (و موازی خیابان اصلی ست) و همچنین خیابان کنار مسجدشهرک رزمندگان!!!
    ۵. پارک محله ای!!!
    ۶. آسفالت کوچه ها و لکه گیری آن(کم کم بعضی از چاله ها دارند تبدیل به چاه میشن، که میشه به عنوان چاه فاضلاب در اختیار مردم قرار داد!!!)
    ۷. نام و شماره گذاری کوچه ها!!!
    ۸. انحراف مسیر آبهای ناشی از بارندگی و سیلاب!!!
    و دردهای دیگر…..
    چند نکته در خصوص شهر:
    ۱. استفاده از تک لبه های بلند یا محل عبور عابر پیاده مارپیچ جهت جلوگیری از عبور موتور سیکلیت(موتورمرگ)
    ۲. ساخت پل عابر پیاده در بلوار سرداران و در محدوده مسجد امام حسن عسکری(ع) یا پل زیر گذر از خیابان دانشگاه به خیابان شهید رسولی نژاد
    ۳. زیبا سازی اطراف آب انبارها و خود آب انبارها به عنوان میراث کهن با کمک ارگان های ذیربط دیگر(علی الخصوص میراث فرهنگی(راستی میراث چه شد، کسی خبر داره؟) و اوقاف همیشه مدعی پول خرج نکن!).وقرار دادن آبسردکن در کنار آنها به یاد آب گوارای برکه
    ۴. استفاده از نمادهای مختص شهر(مثل حب اهل البیت (ع)، حجاب بانوان، نخل، برکه، شهید، کلات،سدتنگاب، مدرسه، مسجد، کاروانسراو…) در المان های شهر خصوصا میدان های ورودی، بلوارها و خیابان ها و …
    ۵. تصویر شهدا در قالب تابلو سرامیک کوچک(تعدادکم) یا بزرگ(تعداد بیشتر شهدا) در خیابان اصلی شهر
    ۶. نصب تصویر بزرگان، علما، خدمت گزاران و سرداران شهید شهر مثلا در پارک روبروی بیمارستان
    و…

    1. با سلام
      هفته ی آینده آقای شهردار از نزدیک از محله بیدله بازدید خواهند نمود زمان و ساعت بازدید رو خدمتتون اعلام خواهیم کرد عزیزانی که دوست دارن مستقیم حرف هاشون رو با آقای شهردار در میون بزارن می تونن تو محله تشریف داشته باشند. حتی همه روزه می تونن تشریف بیارن شهرداری حضوری با آقای شهردار گفتگو کنند.
      البته تصمیماتی از قبیل پارک محله ای و غیره گرفته شده که بعدا جزییات رو بعد از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

  7. بیدله با داشتن ۵۷ شهید و خانواده های معزز شهداء جانبازان ایثارگران رزمندگان و مردم انقلامبی مظلوم ترین جای شهرگراشه. یه کسی از بیدله شهردار گراش هم نشد که این قسمت شهر رو به حرمت این عزیزان آباد کند ( مثل بلوار جانبازان و اطراف مسجدامیرالمومنین )
    جناب شهردار اگر این عزیزان در نزد شما جایگاهی دارند کمک کنید در بازسازی این محله انقلابی و مامن حزب الله گراش
    روابط عمومی شهرداری گراش لطفاپاسخگویی

    1. جناب رزمنده عزیز.
      اینکه شهدا و خانواده شهدا چه حق بزرگی بر گردن ما دارند اصلا جای هیچ حرف و حدیثی نیست
      با این حال همه جای شهر نیازمند توجه و توسعه است. سال گذشته بخش هایی از منطقه بیدله آسفالت شد. کوچه هایی از این منطقه با همکاری خود اهالی آسفالت شد ولی هنوز مشکلات زیادی گریبانگیر این منطقه ی گسترده است. و این نیازمند همکاری همه جانبه ی اهالی است. اون قسمتی از خیابانی که که ماه گذشته تخریب شد می شد با همکاری مالک زودتر از این ها عقب نشینی کند و یا جاهای دیگری که هنوز حاضر به عقب نشینی نشده اند. با این حال شهرداری تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات همه ی محله های شهر خواهد کرد.
      هفته ی آینده خدمتتان هستیم در محله بیدله با حضور مهندس زارع شهردار گراش و شما می تونید از نزدیک مشکلاتتون رو بهشون بگید.
      سپاس از توجه شما

  8. با سلام. و باز هم مشکلات محله مظلوم بیدله:
    ۱ – اسفالت های به شدت داغون.کافیه یه سر با پراید بیایین تو محله فردای اون روز باید برین برای جلوبندی
    ۱-عدم وجود پارک محله حتی به میزان یک وجب
    ۳- رها سازی فاضلاب خانگی در کوچه و خیابان و نبود محل هدایت یا جمع آوری
    ۴ تخریب چاهک های فاضلاب خانگی که منجر به رهاسازی فاضلاب در سطح کوچه و خیابان می شود.
    ۵- عدم نظارت بر اسکان افاغنه مجاز و غیرمجاز٫
    ۶-عدم جمع آوری زباله در کوچه های زیر۶ متر.
    ۷- عدم نظافت کوچه های زیر۶ متر
    ۸-عدم اجرای طرح تعریض خیابان شهیدان عظیمی
    ۹-افزایش جانوارن ولگرد نظیر گربه و سگ(بلانصبت)
    ۱۰-عدم اختصاص فضای سبز به محله
    ۱۱-ایجاد باغچه بدون نظارت شهرداری در درب منازل
    ۱۲-توقف خودروهای سنگین در محله.

  9. کوچه کریمیان سر پیچ بللز ، کوچه‌ای که سالهاست در طرح قرار دارد، کافی‌ست یک بار به این کوچه یا خیابون بیایید تا اوج بی‌نظافتی و آلودگی، نبود آسفالت و وجود چاله‌هایی که تبدیل به استخر شده‌اند را ببینید تا قدر عافیت را بدانید.
    در صورتی که اگر این کوچه که در طرح قرار دارد در اولویت شهرداری باشد، بهترین نقطه برای درامدزایی شهرداری می‌باشد و همچنین می‌تونه از بار ترافیکی خیابان اصلی کم کند.
    به امید موفقیت و پیروزی روز افزون شهرم گراش

  10. چندنکته:
    ۱. جلوگیری از هدر رفت آب(مثلا: فلکه شهید بهشتی، بلوار ملاصدرا، بلوار امام حسین و آبنمای آن و….)
    ۲. اگر زحمتی نیست کاشی پارک سلامت کنار پارک شهر وروبروی بلوار امام حسین را درست بفرمایید که اداره محترم آبفا در آن چند ماه قبل کاوشاتی! را انجام داده!!!! تا مثل خرابی بلوار امام حسین نشه که باز هم به اداره… ربط پیدا میکرد.
    ۳. لطفا ادارات آبفا، برق، گاز، مخابرات و… و شهرداری در جهت رفاه حال شهروندان تعامل بیشتری داشته باشند با همدیگر!!!
    ۴. خدا از سر تقصیرات افرادی که در شهرکهای جدید(فاز۲شهرک شهید بهشتی زیر دست دانشگاه علوم پزشکی، شهرک رزمندگان، شهرک ایمان و فرهنگیان و…)که کوچه های (بکل، درمرو و تی تگ) نگذرد که آرایش منظم شهری را به هم زدند و همچنین خیابانهای مارپیچ اجاد کرده اند که مثل اینکه اهالی محترم میخواهند مارو پله(منچ) بازی کنند. در صورت امکان کوچه ها را اصلاح نمایید و شهرک های جدید را دچار این بلا نکنند.
    ۵. خیلی از بلوار و خیابانها مستقیم نیستند، مثلا بلوار امام حسین ع تا اطرافش ساخت وساز نشده فکری به حالش کنید.
    ۶. پارکها خصوصا پارک شهر(بیمارستان) نگهبان ندارد یا مترسک اند. شبها که مردم میروند پارک بر روی چمن می نشینند یا از آب آب شیرین کن به عنوان آب شستشو استفاده میکنند. دست کم یک قسمت نزدیک آن جهت آب شستشو تعبیه کنید.
    با تشکر بسیار

    1. ممنون از دقت شما در این موارد.
      موارد رو به بخش های مربوطه منتقل خواهیم کرد. هرچند بعضی از موارد مثل تغییر نقشه‌ی شهرک‌ها معضلی است که به این سادگی‌ها حل شدنی نیست و بعضی از مسائل نیز مانند استفاده از آب شیرین برای شستشو نیز مقوله ای فرهنگی است که حتی یک شهروند با یک تذکر ساده به فرد اهمیت آب شیرین را گوشزد شود. حال نگهبان داشته باشد یا نه.
      سپاس از توجه شما.

  11. باسلام درمورد پارک لاله مشکلی که داریم تجمع میوه فروشان باماشین های کسانی که میوه میخرن هستش که خیلی شلوغ میشه،بازهم ممنون

  12. با تشکر از پاسخگویی روابط عمومی شهرداری گراش( روابط عمومی ادارات یاد بگیرند و از خواب پاشن )
    لطفا ساعت وروز بازدید رو مشخص کنید و محل قرار مقابل بیت شهیدان جعفری باشد
    لطفا هماهنگی لازم نسبت به گاز کشی کوچه های انتهای بیدله انجام شود .اداره گاز پاسخگویی لطفا.نه پیچوندن

  13. در صورت ادامه این مظلومیت اهالی بیدله و کم توجهی ها اهلی بیدله یه شهرستان جدید در قلب گراش تشکیل می دهند( شبیه واتیکان ):-(★★★
    بیدله بیدله حمایت حمایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

25 نظر
scroll to top