بستن

افسانه ۳۵: وزیر راه و بازار طلا

گریشنا: شماره ۳۵ نشریه افسانه ویژه گراش در چهار صفحه رنگی ۱۲ خردادماه منتشر شد.

سومین شماره افسانه گراش (۳۵مین شماره پیوسته) با عکسی از ابوالحسن حسینی و تیتر «بوی عیدی، بوی انتظار» به استقبال جشن‌های نیمه شعبان رفته است. محمدعلی شامحمدی در سرمقاله این شماره نوشته است: «جشن‌های نیمه شعبان در کنار اعیاد اسلامی فطر و قربان که دارای آیین‌های خاص خود هستند، می‌توانند اتهام ناپسند مرده‌پرستی را از چهره پاک اسلام و شیعه بزدایند. این است که برگزاری پرشکوه جشن‌های نیمه شعبان بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.»

دو مطلب اصلی این شماره در مورد سفر وزیر راه و بازار طلا پیش از این در گریشنا منتشر شده است. خبر اختصاصی افسانه، معرفی مهندس جواد اسدی به عنوان رییس اداره میراث فرهنگی گراش در آینده نزدیک است.

یادداشت جلال ایزدی در مورد پیشگیری از خفگی در آب و یادداشت عزیز نوبهار در مورد روز جانباز نیز در این شماره منتشر شده است. عکس‌های ارسالی عکاسان گراش به جشنواره دوربین.نت را هم می‌توانید در افسانه ببینید.

شماره ۳۵ افسانه گراش ۱۲ خرداد در شهر گراش منتشر شد. این شماره را می‌توانید از سایت جار بخرید. شماره‌های پیشین افسانه را از گریشنا دریافت کنید.

Afsaneh35

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت همه ی خدمتگذاران شهرستان….
    انتقادی که جمعی ازجوانان گراش به مسوولین هست راچراکسی پاسخگونیست….مثلاچرادرسفرهیت دولت به استان فارس سهم شهرستان گراش ازمصوبات هیت دولت صفراست،وازنظربودجه دربین تمام شهرستان های استان فارس اخرهستیم،چرامسولین مانمیتوانندبودجه های خودراازاستان بگیرندوهمیشه دس به دامان خیرین هستن،چراام ارآی لامردرابایددولت بسازدولی به گراش که میرسدهیچ بودجه ای نیست وفقط درگراش افتتاح میکنندومیخورندومیروندونگاه پشت سرشان هم نمیکنند،مگه گراش جزیی ازایران نیست،پس بیایندمارامنطقه آزادبکنندهم ماراحت شویم هم خودشان چون همه ی کارهای دولتی رادرگراش خیرین انجام میدهند…..واقعاچراکسی پاسخگونیست،………………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top