بستن

پیشکسوتان فوتبال از برترین‌های فوتبال تقدیر کردند

گریشنا: از برترین‌های فوتبال گراش به مناسبت هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش در سالن سراجی تقدیر شد. این مراسم از سوی هیات فوتبال گراش و به دبیری میرزا اکبری برگزار شد.

یادی از دهه‌ی طلایی هفتاد

به گزارش خبرنگار گریشنا، این مراسم امروز، بیست‌ و دوم مهرماه، در سالن سراجی و با حضور مسئولین شهر، پیشکسوتان ورزش منطقه‌ی لارستان و فعالان عرصه‌ی فوتبال گراش برگزار شد. اکبری، مسئول سابق اداره‌ی تربیت بدنی شهرستان، در سخنان خود اشاره‌ای به تاریخچه‌ی فوتبال گراش داشت و اظهار کرد: «دهه‌ی هفتاد، دوران طلایی فوتبال گراش محسوب می‌شود.» او تشکیل انجمن پیشکسوتان لارستان را حرکت به جلو دانست و گفت: «می‌بایست پیشکسوتان ورزش گراش را معرفی کنیم و با تشکیل انجمن، ثبات و انگیزه‌ی بیشتری را به جامعه‌ی ورزشی گراشی دهیم و البته توقع داشتیم حضور پیشکسوتان در این برنامه پررنگ‌تر باشد.» اکبری در پایان از هیات فوتبال گراش و مسئولین و افرادی که در پویا و فعال نگه داشتن فوتبال گراش نقش داشتند قدردانی کرد.

فضلی، بخشدار مرکزی گراش، نیز بیان داشت: «زندگی امروز ما با ورزش گره خورده است. در جوامع قدیم به دلیل سبک زندگی، تحرک بیشتری بین افراد وجود داشت، اما در جوامع صنعتی امروز، کم‌تحرکی و بی‌تحرکی رواج پیدا کرده است و این تغییرات در نوع زندگی می‌طلبد که به ورزش بیشتر بها داده و سعی شود تا تحرک و ورزش در بین همه اقشار در سنین مختلف گسترش یابد.»

فضلی همچنین بر تاثیر ورزش بر ساختار فرهنگی و اجتماعی جامعه اشاره داشت و گفت: «نمی‌توان تاثیرات ورزش را تنها از جنبه‌ی سلامت جسم دید. ورزش و تربیت بدنی در فرهنگ جوامع نفوذ دارد و مانع آسیب‌های اجتماعی می‌شود. ورزشکاران به عنوان الگو در جامعه نقش سنگینی را برعهده دارند و مسئولین نیز باید سعی کنند ورزش همگانی را در جامعه رواج دهند.»

در پایان، برترین‌های فوتبال گراش در سه بخش هدایای خود را از دستان پیشکسوتان و مسئولین شهر دریافت کردند.

football6

اعضا و یاوران هیات فوتبال

از خانواده‌ی شهید شرفی، علی کشوری، حسین فتحی، حاج قاسم فرسوده، عبدالرضا افشار، عبدالمهدی مهروری، عبدالرضا حسین‌پور، اسماعیل صیاد‌زاده، سمیه پورشمسی، شیدا شرقی، مهدی سالاری، حاج نجات آشفته، عبدالمجید افشار، مسعود سالاری، راضیه زارع، احسان جوکار، سعید انصاری و اسماعیل حسن‌نژاد در بخش اول تقدیر شد.

داوران فوتبال گراش

بخش دوم اهدای جوایز مختص به داوران بود: عبدالحمید عبدالی، حمید محمود‌زاده، حاج مهدی موغلی، احمد‌رضا محمودی، حمید واحدی، محمد‌جواد افشار، رضا اعتمادی، غلام‌رضا افشار، مهدی آذرافروزی، محمد‌جواد آذربادگان، مرتضی آشفته، علی آشفته، فضل‌الله آشفته، علی ساکنی، حامد بابا‌احمدی، اسماعیل بلبلی، محمد‌کاظم عابد، علی داوری‌فرد، مهدی شریفی، دکتر بهمن ثابت و غلامحسین افشار در این بخش هدایای خود را دریافت کردند. عبدالرضا حسین‌پور هدایایی را به صورت ویژه برای مجید افشار، محمد‌کاظم عابد، محمد‌جواد افشار و حمید عبدالی که سابقه‌ی داوری در سطح استانی را داشتند، آماده کرده بود.

علی ساکنی و هادی افشار نیز به دلیل اخذ مدرک درجه ۳ داوری، و محسن افشار به دلیل اخذ مدرک درجه b مربی‌گری از سوی باشگاه گراش جوان مورد تقدیر قرار گرفتند.

قهرمانان فوتبال و فوتسال

در بخش پایانی اهدای جوایز، اسامی قهرمانان و افتخارآفرینان رشته‌ی فوتبال و فوتسال برای آمدن به روی سن و گرفتن هدایای خود خوانده شد. زاهد زاهدی‌ گراشی، سعید چترآبگون به عنوان بهترین ‌گل‌زن؛ علی نجاتی به عنوان بهترین دروازه‌بان؛ تیم استقلال به عنوان برترین تیم اخلاق؛ تیم جوشن به عنوان قهرمان تیم باشگاهی گراش؛ محمد جواد اکبری و محمد ملایی به عنوان برترین بازیکنان اخلاق؛ حجت عابدی، سرپرست تیم نوجوانان هلال‌ احمر قهرمان تیم لیگ برتر استانی؛ احمد غلامی، سرپرست تیم اتحاد؛ سید مصطفی موسوی به عنوان برترین گل‌زن در رشته‌‌ی فوتبال؛ تیم شهدا به عنوان قهرمان رشته‌ی فوتسال؛ تیم شاهین به عنوان نائب قهرمان فوتسال و تیم اتحاد مقام سوم فوتسال؛ محمد امین اکبری به عنوان برترین گلر فوتسال؛ محمد جواد آذرائین به عنوان برترین گل‌زن فوتسال؛ حمید عالی‌پور به عنوان فنی‌ترین بازیکن فوتسال؛ و تیم شهیدان حسن‌زاده به عنوان برترین تیم اخلاق انتخاب شدند.

از طرف جمعی از داوران نیز لوح سپاس و وجه نقدی به عبدالرضا حسین‌پور اهدا شد.

football3

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

10 نظر

  1. در قسمتى نوشته شده سید مصطفى موسوى برترین گلزن در رشته فوتسال و در قسمتى دیگر نوشته شده برترین گلزن محمد جواد آذرایین!!!!
    قضیه چیه؟؟؟
    در خبر چند هفته قبل نام آذرایین با ٢٠ گل زده برترین گل زن درج شده بود.این هم لینکش
    http://www.gerishna.com/archives/44530
    یه جاى کار مى لنگه!!!

  2. تشکر از مسولینی که با همچین برنامه های پشتیبانی خود را از رشته فوتبال و فوتبالیست های خوب شهر نشون میدن
    به امید پیشرفت تیم های فوتبال و فوتسال گراش در سطح استانی و کشور

  3. سال گذشته فوتسال و فوتبال در لیگ برتر استان شرکت کردند شهدا فوتسال و هلال احمر در ۳ رده فوتبال شرکت کرد نوجوانان هلال احمر قهرمان لیگ برتر شد متاسفانه هیچ گونه ترغیبی برای این کسب مقام در این رشته از سوی اداره تربیت بدنی حاصل نشد. مراسم دیروز هم البته غائب های بزرگ تیم هلال احمر در این مراسم به چشم می خورند.
    مهمانان از شهر های همجوار بیشتر حضور داشتند دلیل عدم حضور چهره های شاخص ورزش گراش چی بود؟
    از هلال احمر که گذشت انشالله تیم های که قصد حضور دارند مثل اتحاد گراش جوان و ستاره ابی حمایت کنید حیف هستند

  4. ۲ نفر از امداد هلال احمر بودن که کار مداوا را انجام می دادند.
    کاشکی از اونا تقدیر می کردند نه پیشکسوتان شهرهای همجوار.
    مگه از شهرهای اطراف میان از پیشکسوتان ما تقدیر مو کنن که ما وظیفه این کار رو داشته باشیم.
    در ضمن خیلی ها تو این مراسم حضور داشتن که اصلا ورزش نمی دونن چیه!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top