بستن

چه کسانی از گراش برای مجلس دورخیز کرده‌اند

هفت‌برکه (گریشنا): از امروز ثبت‌ نام نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود. برآوردها این است که ثبت‌نامی‌های این دوره بیش از دوره گذشته خواهد بود.

در دوره گذشته، سه نفر از گراش برای حضور در انتخابات نام‌نویسی کردند، که در نهایت ابوالحسن فردوسی فرصت شرکت در انتخابات را پیدا کرد. تجربه دوره گذشته باعث شده است در این دوره افراد بیشتری از گراش برای ثبت‌ نام دورخیز کنند. پیش از این در گریشنا سه نامزد احتمالی معرفی شده بودند. (خبر در گریشنا)

در هفته ثبت‌نام‌ها، بد نیست مروری بر شش نفر داشته باشیم که از گراش برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند. این سیاهه به ترتیب حروف الفبا است و با توجه به ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی، نظرات در تایید یا رد نامزدها به اجبار حذف خواهد شد. البته این سیاهه نهایی نیست و همانند دوره‌های پیش ممکن است افراد دیگری در روزهای آخر برای ثبت‌نام احساس تکلیف کنند.

سایت هفت‌برکه سعی خواهد کرد با ثبت‌ نام هر کدام از نامزدهای حوزه انتخابیه، معرفی کوتاهی در مورد آنان منتشر کند:

۱. میرزا خلیل بهمنی

دکتر بهمنی تا چند ماه پیش رییس دانشکده علوم پزشکی گراش بود و در حال حاضر رییس مرکز تحقیقات این دانشکده است. به نظر نمی‌رسید بهمنی برنامه‌ای برای حضور در انتخابات داشته باشد، اما برکناری او از ریاست دانشکده، برنامه‌ها را تغییر داد و او در روزهای آینده برای حضور در انتخابات ثبت‌ نام خواهد کرد.

۲. احمد حسن‌نژاد

از چند ماه پیش، احمد حسن‌نژاد خود را برای شرکت در انتخابات مجلس نامزد کرد. حسن‌نژاد از مهرماه بر صندلی ریاست اداره ورزش و جوانان گراش نشست، با این وجود می‌گوید عنوان او در اداره ورزش و جوانان، سرپرستی است و امکان حضور در انتخابات را دارد.

۳. علی‌اصغر حسنی

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش، برای سومین بار آماده حضور در انتخابات می‌شود. استعفای حسنی از ریاست و عضویت شورای شهر نشان می‌دهد که او چقدر برای حضور در انتخابات جدی است.

۴. حسین‌علی حسین‌شیری

حسین‌شیری سیاسی‌ترین چهره لیست گراشی‌های انتخابات است. حسین‌شیری در شهرستان‌های مهر و ارسنجان سابقه فرمانداری دارد و در حاضر مدیر عامل یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شستا است.

۵. حسین فقیهی

سردبیر نشریه عصر مردم گراش از ثبت‌ نامی‌های احتمالی در انتخابات پیش‌ رو خواهد بود. بعد از دو دور نامزدی در انتخابات شورای شهر، این نخستین تجربه فقیهی برای نامزدی در انتخابات مجلس خواهد بود.

۶. حسن وقارفرد

دکتر وقارفرد دو سال پیش با ثبت‌ نام در انتخابات ریاست‌جمهوری خبرساز شد. این دانش‌آموخته دکترای منابع آب در آمریکا، در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان است.

Entekhab Majles Shora

10 نظر

  1. با سلام خدمت همه همشریان عزیزم ، امیدوارم برای یکیار هم که شده همه کدورت ها را کنار بگزاریم و با اتحاد کامل وارد میدان عمل شویم ناساگی های عزیز و بللزی های گرامی دست در دست هم بگذاریم و سرنوشت خود را آنچنان که میخواهیم رقم بزنیم و باکیاست عمل کنیم نه از روی تعصبات بیجا ….من شخصا با احترام به تمامی عزیزان که همه از خدمتگزاران و چهرهای شاخص شهرستان گراش هستند ، امیدوارم یکدل شویم […]

  2. آدمهای لایق زیاد داریم خدا کنه با وحدت و اتحاد و سیاست درست این امر مهم رو به پیش ببریم.به امید نماینده لایق و درست از شهرستان گراش

  3. مردم عزیزگراش الان دیگه وقت وحدت وا تحاد است همه باهم ناساگی بللزی فرقی ندارد اردی فداغی اوزی خنجی جویمی صحراباغی بنارویه ای همه به بهترین [….]

  4. نتیجه این انتخابات از این دو حالت خارج نیست: یا یک لاری میره مجلس و یا یک غیر لاری!
    اینکه کدوم حالت اتفاق بیفته به یک چیز بستگی داره و اون اینکه اگه اکثر مردم منطقه متحد بشن و به یک فرد خاص (غیر لاری) رای بدن٬ اون فرد میره مجلس وگرنه دوباره یک لاری میره مجلس! به همین سادگی!
    […]

    1. آقای اسدی خسته نباشی با این همه وقتی که تفکر و کردین و نتیجه انتخابات را پیش بینی کردین
      (((( نتیجه این انتخابات از این دو حالت خارج نیست: یا یک لاری میره مجلس و یا یک غیر لاری! ))))

      یعنی من همیشه خیال میکردم یا لاری میره یا یه شیرازی

  5. اول اینکه به نظرم اقای اسدی درست می فرمایند بهتر است که در کنار اعلام کاندیدای واحد نیم نگاهی هم به جذب رای از شهر های دیگر و یا ائتلاف با آنها باشیم
    و همچنین خوشحالم از اینکه افرادی که از گراش نام نویسی کرده اند بیشترشان گفته اند تابع نظر نهایی کارگروه درباره کاندیدای واحد هستند و این وحدت جای ستایش دارد. انشالله همه ی کاندیدا ها همین رویه را در پیش بگیرند.

  6. سلام . اول همون موقع آرزو می کردم(زمان حسنی) بتونه غیر گراش جویم اوز و بیرم رو شهرستان کنه هرچند اعتقاد دارم یکپارچه بودن بهتر است ولی بهتره می شد دیگه الان تکلیف مشخص بود . هم من از لار هم شما از گراش چه تغییری احساس کردید من که با شهرستان شدن گراش نه چیزی به ضررم شده نه به سودم حداقل چیزی که شده برای ۱۰ درصد مردم کار اداری در گراش آسان تر شده که جای شکرش باقیه وگرنه هیچ اتفاق خاصی نه برای لار افتاد نه گراش . خدا کنه این بار هر کی بیاد زودتر اون بخش ها رو شهرستان کنه تا دور بعد نماینده ها روی کار عمرانی مانور بدن نه کاغذ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top