بستن

حسن‌نژاد و وقارفرد هم برای مجلس نامزد می‌شوند

گریشنا: احمد حسن‌نژاد و حسن وقارفرد در کنار علی‌اصغر حسنی سه نفری هستند که تاکنون اعلام کرده‌اند برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام می‌کنند.

به گزارش گریشنا، کم‌کم نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص‌تر می‌شود. به نظر می‌رسد حداقل از نظر افرادی که در انتخابات ثبت‌نام خواهند کرد انتخابات گرمی در پیش خواهیم داشت. علی‌اصغر حسنی شاخص‌ترین چهره‌ی گراشی است که تاکنون اعلام نامزدی کرده است. (خبر در گریشنا) اما این بار در کنار حسنی نامزدهای دیگری نیز حضور خواهند داشت.

حسن وقارفرد

دکتر حسن وقارفرد عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان نیز قطعا برای انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام می‌کند. وقارفرد در گفتگو با گریشنا تصمیم خود برای ثبت‌نام را تایید کرد و گفت در حال بررسی شرایط منطقه برای حضور در انتخابات است. وقارفرد پیش از در انتخابات ریاست‌جمهوری نیز ثبت‌نام کرد (خبر در گریشنا) ولی برای انتخابات شورای شهر گراش نامزد نشد. دکتر حسن وقارفرد دانش‌آموخته رشته دکترای منابع آب در کالیفرنیای آمریکا است و از چند سال پس، از بازگشت به ایران عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان است.

لیلا وقارفرد همسر دکتر وقارفرد

احمد حسن‌نژاد

احمد حسن‌نژاد نیز با استعفا از مدیریت مدرسه شبانه‌روزی خود را برای انتخابات آماده می‌کند.. احمد حسن‌نژاد در گفتگو با گریشنا موانع اداری و اختلاف سلیقه را دلیل استعفای خود از مدیریت دبیرستان می‌داند. در متن استعفای او آمده است: «چون احساس می کنم دین خود را به آموزشگاه‌ام ادا نموده‌ام، به رغم دلبستگی زیاد و علاقه همیشگی‌ام به مدرسه به دلایل اداری و موانع موجود از این مسئولیت استعفا می‌کنم تا در چند سال باقی‌مانده خدمت‌ام دوباره در کسوت معلمی به تنها کار مورد علاقه‌ام برگردم و به شرط بقاء حیات با همین افتخار به شرف بازنشستگی نائل شوم.»

حسن‌نژاد دارای مدرک کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد تاریخ است. احمد حسن‌نژاد ۲۳ سال سابقه کار در آموزش و پرورش دارد که نه سال آن در سمت مدیریت مدارس بوده است. حسن‌نژاد در سومین انتخابات شورای اسلامی شهر گراش نیز نامزد شده بود که به شورای سوم راه نیافت. او در چند سال اخیر در سمت مدیریت مدرسه شبانه‌روزی با دانش‌آموزانی از نقاط مختلف جنوب فارس مرتبط بوده است.

Ahmad HasanNejad

امیرحمزه مهرابی نامزد نمی‌شود

امیرحمزه مهرابی دیگر شخصیتی است که گمانه‌زنی در مورد احتمال نامزدی او برای انتخابات وجود داشت. دکتر مهرابی در حال حاضر ریاست دانشگاه علمی-‌کاربردی قم را بر عهده دارد. او در گفتگویی کوتاه گفت قصدی برای نامزدی در انتخابات ندارد: «در روزهای گذشته افراد گوناگون در این مورد تماس گرفته‌اند اما از اول هم قصدی برای شرکت در انتخابات نداشته‌ام. به نظرم من مشکل منطقه فعالیت فرهنگی است و هستند دوستانی که علاقه به کار اجرایی و سیاسی دارند. من از اول قصدی نداشتم و الان هم قصدی ندارم.»

بعید نیست افراد دیگری نیز از گراش برای این انتخابات ثبت‌نام کنند. هنوز پنج ماه تا زمان ثبت‌نام فرصت باقی است و گریشنا تلاش می‌کند تا زمان انتخابات نامزدهای احتمالی انتخابات را معرفی کند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

22 نظر

  1. – مگه میشه؟ مگه داریم؟
    حسن نژاد میگه از گیر و دار اداری مدیریت مدرسه خسته شدم و کم آوردم، الان میخاد ۳منطقه رو مدیریت کنه؟

  2. با سلام خدمت استاد عزیزم جناب احمد حسن نژاد
    درسهای اخلاق و ادب شما و دلسوزی شما برا جوانان شهرستان گراش فراموش ناشدنی.و همیشه در قلب من و امثال من ماندگار خواهد ماند.
    جناب استاد عمری شما ما را نصایح فرمودید و ماها با دل و جان چشم گفتیم.
    الان هم به کاندید شدن شما احترام میگذارم
    ولی الان ما از شما خواهش میکنیم که قبل هر چیز و شروع دو دستگی و اخلاف بین مردم تجدید نظر بفرمایید
    مخلص شما دانش آموز بیست سال قبل شما…

  3. این حق هر فردی میباشد که در انتخابات شرکت نماید / . و ماهایی که دم از همشهری بودن و گراشی بودن میزنیم باید به تمامی کاندیدها احترام گذاشت و ارق گراشی بودن رو نشون داد .
    اینو واس ۸ سال پیش نشون دادیم ولی خیلی ها ۴ سال پیش از زیرش شونه خالی کردند و مشخص شد فقط بلند اند حرف بزنند و هیچ گونه حمایتی از نامزد گراش نشد .!!!

  4. بسیجی جان کاندید شدن رای اوردن مگه بدون برنامه میشه اگر ۸سال قبل از شهر کسی کاندید شد و وارد مجلس شد نتیجه یک سال تلاش وبرنامه ریزی بود بعد جناب حسنی اون موقع شهر به شهر روستا به روستا سر زدن از نزدیک بودن چند مسولیت پر مشغله داشتن خودی نشون داده بودن بعدش در اتخابات عرق وطن دوستی گل کنه الکی البته از سر احساس مث دوره قبل افتضاح میشه نه عزیز من انتخابات مجلس شوخی احساسات اینا سرش نمیشه فقط تصمیم درست منطقی عقلانی نه احساسی

  5. جناب بسیجی
    همانطور که آقا یا خانم غفوری فرمودند.
    برای مجلس باید برنامه کلان و برنامه ریزی و آمادگی و تجربه مدیریتی و…… داشت نه از روی احساسات و تصمیم مقطعی و فصلی.!!
    تمام کاندیدهای گراشی برای ما عزیز و شریف هستن
    اما باید هوشیار و بیدار و منطقی عمل کنیم نه از روی لج و لجبازی که همانا بی نتیجه ماندن و نرفتن یک گراشی پرتلاش به مجلس خواهد شد.
    پس بنده به عنوان یک شهروند گراشی همگی باید اتحاد و وحدت و یکپارچگی داشته باشیم تا پیروز شویم.
    مراقب دشمنان قسم خورده گراش باشیم که هدفشان اختلاف بین گراشی هاست.
    پس ما گرایشها چه برق روزی چه ناساگی همگی مثل هشت سال قبل متحد و محکم پشت یک کاندید لایق خواهیم ایستاد.

  6. حضور آقایان دکتر وقارفرد و استاد حسن نژاد در کنار آقای حسنی ضرورت و کار بسیار خوبی کرده اند که کاندید شدند . اگر آقای حسنی تایید صلاحیت شد که این دو عزیز باید بنفع آقای حسنی انصراف و کنار بروند ودر غیر اینصورت نیز باید آن دو نفر هم یکیشون کنار بروند تا آرا پراکنده و دچار اختلاف مردم نشوند . مردم چون همیشه وحدت خودشون حفظ کنند مسلما جهت تفرقه و اختلاف دستانی در کار بوده و خواهد بود ا.

  7. حضور حسن نژادبه نفع گراش است ارتباط با اولیا و دانش اموزان سه شهرستان به واسطه دبیرستان شبانه روزی ارای سنتی لار را به سمت گراش جلب می کند

  8. بابا شما در دوره قبل ریاست جمهوری تایید نشدید این دفعه میخواین نماینده مجلس بشین باز هم تایید نمیشید و خدای ناکرده در صورت تایید تعداد رای شما از تعداد انگشتان یک دستتون کمتره پیشنهاد میدم اینو بذار کنار اقای دکتردور بعد کاندید شورای ارد بشی شاید خدا دلش به رحم اومد و تایید شدی الله اعلم

  9. آقای غفوری نوشتید حسنی با برنامه ریزی به روستاهها می رفتند و حرفتان بابت برنامه ریزی صحیح است اما ایشان میتوانند انرژی کمتری صرف جذب ارا کنند یک دهه حضور در مدیریتی که با دانش اموزان و اولیا تمام نقاط سه شهرستان در ارتباط بودند بهترین فرصت است حال چنانچه شما کسی را سراغ دارید که در گراش این مزیت را داشته باشد معرفی یفرمایید در ضمن بارها شاهد تفاضای مناطق مختلف برای حضور شان بوده ام

  10. سلام جناب فرهنگی ایشان از ی مدیریت مدرسه ایی با دانش اموزان چند صد نفری خسته شده اند چطور میخان چهار سال کار طاقت فرسا انجام بدن بعدش برگ های که ب صندوق ریخته میشه بطور یقیق خاک سر خواهد شد و برای رقیب این برگهای سوخته طلاست ومن نمیخام تلخی دوره اقای فردوسی تکرار بشه خیلی اقای فردسی بلند پروازی تک روی کردن وشد نتیجه……..خاهان تکرار تاریخ تلخ نیستم

  11. هرکس که شرایط ثبت نام داره طبق قانون میتونه کاندید بشه .اقای حسن نژاد هم از این قاعده مستثنی نیست و به نظر من کار خوبی کرده که کاندید شده است .در صورت عدم تایید بقیه با وجود ایشان حتی برای اینکه بتوانیم با دیگران ائتلاف کنیم و با سنجیدن شرایط منطقه حضورشان مفید است.

  12. سلام.درجواب اقای غفوری عرض کنم استاد حسن نزاد در صحبتهاشون نکفتن خسته شدم فرمودن مشکل اداری و….باعث استعفای ایشون شده در ضمن ایشان انسانی مدبر و تحصیلکرده و انسانی کارامد می باشن.به جای تهمت زدن باید منطقی تصمیم بکیریم

  13. حسن نژاد تو مدیریت اون مدرسه هم مونده یود(از دانش اموزان بپرسید?!!!) حالا اومده برای مجلس اسم نوشته, بابا دس خوش,دوستان فرهنگی اگه علاقه دارید همکارانتون رای بیارن, گزینه های مناسب تری هم وجود داره ها, باور کنید

  14. جناب صادق یه جوری شما میگید از دانش اموزان بپرسید انگار همه دانش اموزان از مدیریتش ناراضین من خودم دانش اموزشون بودم و میتونم بگم بیش از هشتاد در صددانش اموزان از خود شخص اقای حسن نژاد رضایت کامل از همه لحاظ داشتند
    بعدش تو هر مملکتی یه سری مخالف وجود داره مدرسه که دیگه جای خود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

22 نظر
scroll to top