بستن

حسنی‌پور به نفع حسین‌شیری کنار می‌کشد

هفت‌برکه (گریشنا): عبدالحسن حسنی‌پور، یکی از دو نامزد شهرستان خنج، اعلام کرد به نفع حسین‌علی حسین‌شیری از رقابت‌های انتخابات مجلس دهم کنار می‌کشد. حسنی‌پور دبیر دبیرستان‌های خنج و مدیر دبیرستان شبانه‌روزی این شهر است. این دومین تجربه‌ی نامزدی او در انتخابات مجلس بعد از حضور در انتخابات مجلس هفتم بود (اطلاعات بیشتر در گریشنا).

بدین ترتیب تعداد نامزدهای انتخابات مجلس دهم به ۱۲ نفر کاهش یافت. از شهرستان خنج هنوز یک نامزد دیگر به نام حشمت‌الله زارعی در انتخابات حضور دارد.

در گفتگو با خبرنگار هفت‌برکه، حسنی‌پور گفت این حمایت را به صورت شفاهی به هواداران‌اش اعلام کرده است و بیانیه‌ی رسمی در این خصوص صادر نخواهد کرد. او درباره دلایل اتخاذ این تصمیم گفت: «با بررسی مجموع برنامه‌ها و دیدگاه‌های ایشان، مشاهده کردم که اشتراکات زیادی با ایشان دارم. من هم از ابتدا اعلام کرده بودم که فراجناحی هستم، و دیدم که آقای حسین‌شیری هم این‌طور است، یعنی هم اصول‌گرایی و هم اصلاح‌طلبی را در خود دارد. در نتیجه برای جلوگیری از تشتت آرای منطقه، تصمیم گرفتم به نفع ایشان کنار بروم.» او گفت فردا برای ثبت انصراف رسمی‌اش به فرمانداری لارستان مراجعه خواهد کرد.

1394 Majles Hasanipoor (5)

11 نظر

  1. واقعا تاسف میخورم که به همین راحتی فرصت رای اوردن یک کاندیدای گراشی رو برای دومین بار داریم از دست میدیم! فقط امیدوارم بعد از اعلام نتایج دیگه به نشانه تاسف دست رو دست نزنیم و انگشت اتهام رو به سمت هم دراز نکنیم!!

  2. ای کاش این منیت ها جای خودش رو به کار با نیت قربه الی الله میداد. چه جوابی برای این همه منفعت طلبی هاتون دارین!؟

  3. اینم پاسخی بود به کسانی که میگفتن آقای حسین شیری تو منطقه رای نداره.کدوم یک از کاندیداها و شهرای منطقه ازتون دفاع کرده؟؟؟

  4. به نظر من بودن دکتر بهمنی و ماندن آقای حسین شیری یعنی شکست قطعی!!!!
    از آقای حسین شیری خاضعانه درخواست دارم با آقای بهمنی به جمع بندی برسید.
    این یک پیشنهاد را از طرف یک دانشجوی گراشی و دلواپس، که در تهران در مقطع دکتری در حال تحصیله گوش کنید.

    “یک نفر کنار برود و کسی که می ماند تضمین بدهد در دور بعدی کاندید نشه تا دیگری کاندید اول شهرستان باشد. این تضمین می تونه از طرف کار گروه هم ضمانت بشه”

    به نظر من این تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی می باشد.

  5. اقای حسین شیری امشب خودشونو نشون دادن با حرفاشون فقط منم منم کرد من میخواستم بهش رای بدم ولی برخورد امشبشون خیلی بد بود هم خودشون هم اطرافیانشون رای سفید بدم بهتر از اقای حسین شیری هست الان ده بار دیگه هم کاندید بشه شانسی نداره

  6. باسلام
    نه گراشی و نه لاری به کسانی که ماحصل لار و گراش هستند هیچ وقت فکر نکرده.بنده از پدری گراشی و مادری لاری به دنیا آمدم.رای اول من کاندیدای لاری بود چون در لار بزرگ شدم.ولی وقتی آقای حسین شیری اومدن دررلار با صداقت صحبت کرد نظرم عوض شد.درود بر آقای حسین شیری…
    جناب دانشجو دکترا :
    چنان نگرانی که انگار ورود نماینده لاری برابر با تباهی گراشه…یا شاید دوره نمایندگی حسنی رو دوره درخشانی برای گراش میدونی…
    متاسفم برای تفکر دکتر این مملکت…
    دکتر جان رمز موفقیت اتحاده نه حس زشت ناسیونالیستی…

    حسین شیری رمز اتحاده وودر لار حداقل ۱۰۰۰ رای رو داره اگه رای هم نیاره مهم نیست…
    مهم تفکر حسین شیری هاست…
    برای جناب بهمنی متاسفم که می خوان نماینده بشه ولی حاضر نشد حتی چند جلسه در لار سخنرانی کنه و درود خدا بر بهمنی شهید که جونش رو در راه اتحاد و امنیت این خاد در جنگ تحمیلی تقدیم این سرزمین نمود…

    حسین شیری اگه رای نیاره مهم نیست من رای میدم .

  7. اقا یا خانم(ما حصل گراش) ،واقعا به این نگرش و دیدگاه شما باید احسنت گفت.ان شاءالله در پناه حضرت حجت علیه السلام ،موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top