بستن

افسانه ۴۶: اقتصادی مقاومتی و افتخارآفرین قرآنی

هفت‌برکه: دومین شماره افسانه گراش در سال ۹۵ در نخستین روز اردیبهشت‌ماه منتشر شد.

از این شماره آگهی‌های ثبتی شهرستان گراش در نشریه افسانه گراش منتشر می‌شود. و صفحه سه این شماره به این آگهی اختصاص یافته است.

روی جلد این شماره افسانه گراش به دو خبر اختصاص دارد. «اقتصاد مقاومنی دستور جلسه اول شورای اداری» مروری به نخستین جلسه شورای اداری شهرستان گراش است. «دعای خیر گراشی‌ها بدرقه نماینده قرآنی ایران» به مراسم تقدیر از مجتبی فردفانی اشاره دارد. سرمقاله این شماره نیز مرتبط با همین موضوع است. محمدعلی شامحمدی نوشته است :«حرکت خوبی که با تقدیر از حافط قرآن آغاز شد باید در حوزه‌های دیگر فرهنگی، ورزشی و اجتماعی نیز گسترش پیدا کند هر کدام از این افراد می‌توانند سرمایه‌هایی باشند که شهر ما را به جز جنبه مالی از نظر شخصیتی نیز سرمایه‌دار کنند.»

در شماره چهاردهم افسانه گراش می‌توانید گفتگویی را با دکتر علیرضایی رییس اداره دامپزشکی گراش بخوانید. دکتر علیرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار هفت برکه درباره عملکرد چند سال اخیر اداره دامپزشکی می‌گوید: «از حدود چهارسال پیش که من وارد این اداره شدم کار را با یک نیرو و از صفر شروع کردیم و در حال حاضر دو نیرو در اداره مشغول به کار هستند که یک نیرو در بخش خصوصی و یک نیرو درکشتارگاه به عنوان بازرس بهداشتی زیر نظر اداره فعالیت دارند.» متن کامل این گفتگو فردا در هفت‌برکه منتشر می‌شود.

شماره ۴۶ افسانه گراش را می‌توانید از مطبوعاتی‌ها و فروشگاه‌های معتبر گراش تهیه کنید یا این که از سایت هفته‌برکه آن را دانلود کنید. (+)

Afsaneh46

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top