بستن

دکتر عبداللهی ریاست دانشکده گراش را به دست گرفت

هفت‌برکه (گریشنا): دکتر احمد عبداللهی که در ده ماه گذشته به عنوان قائم مقام دانشکده علوم پزشکی گراش حضور داشت، از سوی دکتر ایمانیه حکم سرپرستی ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش را دریافت کرد.

به گزارش هفت‌برکه، ۱۱ شهریورماه ۱۳۹۴ دکتر جعفر حسن‌زاده حکم سرپرستی دانشکده علوم پزشکی گراش را به جای دکتر میرزا خلیل بهمنی دریافت کرد. (خبر در هفت‌برکه) در طی ماه‌های گذشته، دکتر حسن‌زاده به دلیل حضور و فعالیت علمی در شیراز، کمتر در دانشکده حضور داشت و بیشتر مسئولیت‌ها بر عهده دکتر عبداللهی قائم مقام دانشکده علوم پزشکی گراش بود. در نهایت از ۲۴ خردادماه، با حکم دکتر ایمانیه، رییس دانشکده علوم پزشکی فارس، و با موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر عبداللهی به عنوان سرپرست ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش در این حکم آمده است: «احتراما با توجه به موافقت وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با عنایت به تجربه و تعهد جنابعالی، بدین‌وسیله به عنوان «سرپرست دانشکده علوم پزشکی گراش» منصوب می‌شوید تا با اتکال به خداوند متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و با همکاری اساتید، کارکنان و دانشجویان گرامی نسبت به پیگیری امور و تلاش جهت ارتقاء سلامت مردم شهرستان گراش و تقویت آموزش و پژوهش اقدام فرمایید. ازخداوند متعال توفیق جنابعالی را خواستارم.»

دکتر احمد عبدالهی فوق تخصص جراحی سرطان و از جراحان شناخته شده در استان فارس است. دکتر عبداللهی به جز سرپرستی دانشکده علوم پزشکی، در کلینک تخصصی سرطان فعالیت درمانی و پژوهشی دارد. دکتر عبداللهی پیش از این به مدت یک سال در سال تحصیلی ۸۹-۱۳۸۸ ریاست دانشکده پیراپزشکی گراش را بر عهده داشت.

Dr Abdollahi

Abdollahi Hasanzadeh (3)

 

24 نظر

  1. عرض ادب ؛
    جناب دکتر عبدالهی ؛ انتصاب و انتخاب شایسته ی شما را به مردم شریف شهرستان تبریک عرض نموده ، امید که در ظل توجهات ائمه اطهار بیش از پیش موفق و سربلند باشید.

    بجاست به عنوان یک شهروند و همشهری از زحمات پروفسور حسن زاده طی این مدت که از مفاخر شهرستان و جزء شریف ترین و نمونه ی بارز از یک انسان با تقوا و خدوم است نهایت تشکر را داشته و دعای خیر، بدرقه ی راهشان نمایم.

  2. جناب آقای دکتر عبداللهی سرپرست محترم دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش
    ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات
    نوید مسرت بخش انتصاب جنابعالی را به عنوان سرپرست محترم دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش که بیانگر تعهد -کارآمدی و لیاقت و شایستگی های بر جسته آن برادر است تبریک و تهنیت عرض می نماید از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت داد . و شکرالله سعیهم .
    محمد منفرد مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گراش

  3. اقای دکتر عبداللهی لایق ترین فرد برای تصدی این عنوان هستند؛ امیدوارم زیر سایه امام زمان (عج) همیشه سالم و سلامت باشند..?

  4. هرکی تخصص داره دلیل نمیشه که تو امر مدیریت موفق باشه
    بنده جناب عبداللهی رو عرض نمیکنم ، مدیرای قبلی این مسئله رو تایید کردن
    برای ایشون آرزوی موفقیت دارم
    امیدوارم روزی برسه که پستای مدیریتی رو به مدیران بدن نه پزشکان ، مهندسان و …

  5. جناب آقای دکتر احمد عبداللهی
    انتصاب جنابعالی به عنوان ریاست دانشکده گراش که نشان از شایستگی و توانمندی شما در عرصه پزشکی و مدیریتی میباشد.
    تبریک ما را پذیرا باشید.

  6. سلام وبا مسرت ان شائالله درمانگاه ارد که مدتهاست ازسوی وزارتخانه ارتقاء به شبانه روزی یافته وبا تعلل مسئولین بهداشتی شهرستان عملی نشده این بزرگواریکه باتوجه به تخصصش ونیاز به تخصص منحصر به فردش درمنطقه حیف است درگیر مسایل روزمره اداری گردند وآخرسر هم مردم ضررکنند

    1. درراستای خدمت رسانی بی منت ورفع مشکل سلامت مردم گام مفید بردارند تا به اصلاح ذهنیت مردم محروم بخش اردکمک شایانی نماید این مهم از این بزرگوار که خودبارهابا افتخار گفته منهم روستازاده ام برآمدنی است

  7. استاد ارجمندم جناب دکتر عبداللهی من از نزدیک شاهد تلاش ها و پیگیری های مداوم شما جهت بهبودی وضعیت دانشگاه و کمک به مردم در امر درمان و پیشگیری هستم شما آینده و خانواده و اوقات خود را صرف خدمت به خلق خدا کردید خدا قوت و سلامت و پایندگی همیشگی به شما عطا کند دستهای شفابخش و دل پاک و مهربانتان را میبوسیم و خسته نباشید میگوییم

  8. جناب دکتر عبدالهی
    ضمن قبولی طاعات و عبادات، انتخاب و انتصاب شایسته ی حضرت عالی را تبریک گفته ، امید که بیش از پیش موفق و سربلند باشید.

    1. ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی گراش
      باعرض سلام و ادب و قبولی طاعات و عبادات شما
      انتصاب شایسته و بجای حضرتعالی به عنوان سرپرست ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده.
      این حکم، لایق و برازنده شخص بزرگواری مثل شماست.
      موفق و سربلند باشید

  9. جناب دکتر عبدالهی ؛ انتصاب و انتخاب شایسته ی شما را به همشریان عزیز و مردم شریف منطقه لارستان تبریک عرض نموده ، امید که در ظل توجهات رسول الله و اهلبیتش صلوات الله علیم اجمعین اطهار بیش از پیش موفق و سربلند باشید.

    بجاست به عنوان یک شهروند و همشهری از زحمات آقای دکترحسن زاده طی این مدت که از مفاخر شهرستان و جزء شریف ترین و نمونه ی بارز از یک انسان با تقوا و خدوم است نهایت تشکر را داشته و دعای خیر، بدرقه ی راهشان باد انشاءاللهز

  10. جناب آقای دکتر احمد عبداللهی سلام علیکم ، انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان ” سرپرست دانشکده علوم پزشکی گراش ” که از مدیران لایق ، دلسوز و فهیم این مجموعه علوم پزشکی می باشید ، چشم انداز روشنی فراسوی دانشگاه وهمکاران دانشگاه گشود تا با اتکال به خداوند متعال وتلاش ومساعی گروهی ، راه را برای دستیابی به اهداف نظام سلامت هموار نمایند . اینجانب ضمن تبریک انتصاب جنابعالی وآرزوی توفیق هرچه بیشتر برای شما ، امیدوارم مجموعه دانشکده علوم پزشکی گراش در ارتقاع سطح سلامت ودستیابی به اهداف آموزشی ، بهداشتی و بویژه پژوهشی در سالهای آتی به موفقیت های هرچه بیشتر دست یابد . محمد کریمیان

  11. استاد بزرگوار پروفسور عبداللهی باید دستان شما را بوسید که از هرطرف خدایی برای مردم کار میکنید وکار خوب کردن برایتان حایز اهمیت می باشد نه یدک کشیدن نام گراشی؛پایدار باشید و شهرمان گراش را بیش از پیش به سوی پیشرفت ببرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 نظر
scroll to top