بستن

دفتر نماینده مجلس در گراش تعطیل شد

هفت‌برکه (گریشنا): دفتر نماینده مجلس در گراش از بدون سر و صدا تعطیل شده است. خلیل غلامی که در دوره‌ی اول نمایندگی جعفرپور در مجلس شورای اسلامی، مدیریت دفتر او را در گراش به عهده داشت، از ابتدای این دوره از سمت خود استعفا داده و هنوز کسی جایگزین او نشده است. این دفتر در خیابان دروازه، جنب مسجد صاحب‌الزمان قرار دارد، و دوازدهم شهریور ۱۳۹۱ افتتاح شده بود (خبر در هفت‌برکه)

غلامی: برای پیگیری درمان‌ام استعفا دادم

در گفتگوی تلفنی با هفت‌برکه، خلیل غلامی درباره دلیل استعفایش می‌گوید: «به خاطر ضعف جسمی و پیگیری درمان و سلامتی‌ام، نمی‌توانستم مدیریت دفتر را در این دوره هم قبول کنم.»

غلامی می‌گوید از چند ماه پیش استعفایش را به جعفرپور اعلام کرده است: «دکتر مایل است که در گراش دفتری داشته باشد، و ما پیگیر پیدا کردن یک نفر برای اداره این دفتر هستیم. البته همچنان اگر موردی باشد، تا پیدا شدن یک نفر دیگر، کاری که از دست‌ام بر می‌آید را انجام خواهم داد.»

غلامی که در دوره‌ی پرتنش قبل، دفتر جعفرپور را تحویل گرفته بود، می‌گوید: «من از همان ابتدا چهار سال پیش هم به دوستان گفتم که تمایلی به کار سیاسی ندارم، اما به اصرار دوستان و به ضرورت این کار را قبول کردم تا شاید بتوانم از این راه، خدمتی به مردم بکنم. هیچ چشم‌داشتی هم نداشتم و ندارم. بدون سر و صدا آمدم و بدون سر و صدا هم رفتم! به همین خاطر وجدان‌ام راحت است. هر کاری از دست‌ام بر می‌آمد برای مردم و مراجعه‌کنندگان انجام دادم. پیگیر کار هر فرد و هر گروهی هم بودم.»

منیری: به زودی تصمیم‌گیری خواهد شد

منیری، از نزدیکان جعفرپور در لار، درباره افتتاح مجدد این دفتر در این دوره جدید نمایندگی به هفت‌برکه می‌گوید: «دنبال راه‌اندازی مجدد این دفتر هستیم و در آینده نزدیک فردی برای مدیریت دفتر انتخاب و معرفی خواهد شد.» او توضیح می‌دهد که در این یک‌ماهه که از شروع مجلس دهم می‌گذرد، دکتر جعفرپور در تهران حضور داشته است و هنوز به منطقه نیامده است تا در مورد راه‌اندازی دفتر در شهرستان‌ها تصمیم‌گیری شود.

Daftar Namayandeh

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

14 نظر

  1. باز هم جلسات تصمیم گیری شهر و نبود جوانان… واقعا متاسفم برای این تفکرات سوخته به اصطلاح بزرگان شهر .. بزرگی به احترام گذاشتن به عقاید و نظرات دیگران است… نه دور هم جمع شدن و یکی از همون تفکرات رو انتخاب کردن…

    1. دقیقا یکی از نقاط ضعف کارگروه انتخابات هم همین عدم حضور جوانان در آنجا بود. با وجود این همه فکر و ایده نو باز هم باید یک عده پیرمرد برای قرن ۲۱ گراش تصمیم بگیرن . اون هم به اتکای این که هیات امنای فلان مسجد هستن.

  2. این همه دکتر و لیسانس و فوق لیسانس جوان تو. این شهر داریم اونوقت یکی رو گذاشتن که … آخه مسولین محترم یه کم همفکری با جوانان هم خوبهبقران همه شما تو قیامت باید جواب پس بدین من کاری به این دفتر و نماینگی بی بخار ندارم بقیه جاها و بقیه مشکلات و میگم

  3. لیاقت گراشی ها همین است . به جای تعامل همواره رویکرد تقابل را برگزیده و دچار خسران شده اند. بهتر است از بین همین جوانان بیکار با مدارک تحصیلی بالا برای تعامل با نماینده محترم مجلس فردی را پیشنهاد دهیم .

  4. چرا بی انصافی می کنید.اتفاقا من مشکل مهمی رو از طریق دفتر نماینده برای خانواده ام حل و فصل کردم.باید دفتر نماینده دوباره راه اندازی شود.

  5. جناب میر باقری عزیز خب بایدنماینده حضور داشته باشه که جوانان بیان نزدیک،جناب جعفرپور باید برنامه ریزی کنه و بیاد جلسه ای بذاره واسه دیدار با نخبگان و جوانان در سطح منطقه

    1. تا جایی که بنده اطلاع دارم دکتر جعفرپور بسیار جوانگرا و طالب همکاری جوانان بوده و هست. متاسفانه برخی گراشی های تند رو و حتی همین تریبون رسانه ای که همواره رویکرد ضد لارستان داشته، سنگ بزرگی جلوی پای شهرستان قرار داده. خوشحالی زایدالوصف رسانه گراشی از تعطیلی یک بازوی قدرتمند توسعه ای که می توانست در ابعاد کوچک و بزرگ کمک رسان فرمانداری باشد بر کسی پوشیده نیست. احتمالا این مطلب منتشر نمی شود.
      به هر صورت بنده هم از این اتفاق متاسفم و امیدوارم با ذهن بازتر گراشی ها و رویکرذ تعاملی به سمت حل مسائل پیش برویم

  6. عرض ادب و احترام؛
    جناب میرباقری؛
    بنده هم به عنوان یک گراشی و هم استانی لازم دیدم مطالبی موجز خدمت شما عرض کنم.
    اینکه تمام صحبتهای شما شخصی و هیچ ارتباطی به مردم شریف شهرستان گراش و لار و… نداشته بر هیچ کس پوشیده نیست ، چراکه مردم شریف و عزتمند دو شهرستان و دیگر شهرستانها و شهرها و روستا ها با وجود پاره ای از اختلافات در بعضی مسائل ، که همانند دیگر مناطق اجتناب ناپذیر است، هیچ وقت و به هیچ طریق ،حاضر به قبول تفرقه و نفاق افکنی … در منطقه نیستند، تا منافع عده ای کاسب از این آب گل آلود فراهم گردد.
    و این تصورات شخصی و بدور از فهم عمیق، در مورد مردم شریف گراش و نسبت دادن بیلیاقتی ، بجای جویا شدن علل و عوامل امر، جز اینکه ادب خود را نشان داده اید مفهوم دیگری نداشته و ندارد، البته با صحبتهای بیان شده ، تعجبی هم ندارد که از کوزه همان برون تراود که در اوست. چرا که در این چنین دلسوزی ها و تاسف های مغرضانه و معنی دار چیز دیگری جز بذر نفاق کشت نمیشود.
    و اما تا جایی که بنده اطلاع دارم و هر خواننده ای که پیگیر روند مسائل منطقه است ، هیگونه تحرک و حرکتی قابل ذکر، از بازوی قدر مندی که از آن سخن به میان آوردید دیده نشده، امیدواریم که در آینده چرخ این بازو با جوانه زدن و نو شدن بیش از این برای کل منطقه به حرکت در آید.
    حال آنکه متولیان علاج این بازوی خشک و پوسیده را در دستور کار قرار داده اند تاسفی نیست ، تا اینکه چماقی باشد برای عده ای قلم بدست که اعتبار و عزت مردم را نشانه رفته اند.
    حرفبافی های مغرضانه و تفرقه افکن جز نشان دادن ماهیت درونی این چنین افرادی به مردم ، سود دیگری نداشته و نخواهد داشت.
    با رویکردی یک طرفه و غیر منطقی به قضاوت نشستن و خود را عاری از عیب دیدن و بازی با کلمات عامه پسند و بدور از تدبیر مطمئنا جز آتش أفروزی که دامن کل منطقه را خواهد گرفت ،نتیجه ای دیگر به بار نمی آورد.
    حال اگر این تأسف ها و دلسوزی ها از سر اخلاص باشد زیبنده تر آن است که یک جانبه و در ابعاد کوچک و خاص نباشد ، چرا که اگر ذهن بازتر و دید وسیع تری بناست برای کل منطقه بوجود آید، شهرستان لار نیز جزئی از آن خواهد بود و آن را مستثنی ندانسته و حل مسائل کل منطقه باید مورد توجه قرار گیرد.
    امیدوارم تمام مسئولین آنچنان که مردم شایسته آنند خدمتی خالصانه و مورد مرضی خداوند متعال را به انجام رسانند.

    1. جناب آقای حاج خلیل غلامی و هیأت امنای محترم مسجد صاحب‌الزمان (عج)
      باعرض سلام و خدا قوت
      از حسن نیت شما و خدمت صادقانه و خالصانه (بدون هیچ چشم‌داشتی) در طول ۴ سال به مردم شهرمان از شما کمال تشکر و سپاسگذاری را داریم. امیدواریم به اهداف والای زندگیتان برسید. موفق و پیروز باشید.
      اجرکم عندالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 نظر
scroll to top