بستن

چهار نامزد شوراپنجم در روز اول ثبت نام

هفت‌برکه (گریشنا): در اولین روز ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گراش، چهار نفر به فرمانداری آمدند تا نام خود را در ابتدای لیست نامزدها ثبت کنند.

به گزارش هفت‌برکه، محمد راهپیما، مرضیه ده‌بزرگی، محمد ناصری و سعید جعفری، افرادی بودند که امروز سی‌ام اسفند ۱۳۹۵ برای ثبت نام به فرمانداری گراش آمدند، یا مدارکشان را برای ثبت نام فرستادند.

محمد راهپیما اولین کسی بود که نامش را به عنوان نامزد انتخابات شورای پنجم ثبت کرد. (خبر و سوابق در هفت‌برکه)

مرضیه ده‌بزرگی اولین نامزد زن در انتخابات شورای پنجم است. (خبر و سوابق در هفت‌برکه)

محمد ناصری، عضو شورای چهارم، باسابقه‌ترین فردی بود که در روز اول برای ثبت نام برای دوره‌ی پنجم هم اقدام کرد. (خبر و سوابق در هفت‌برکه)

سعید جعفری نیز آخرین ثبت نامی در اولین روز ثبت نام انتخابات شورای پنجم بود. (خبر و سوابق در هفت‌برکه)

داوطلبان نامزدی در انتخابات تا روز یک‌شنبه ششم فروردین ۱۳۹۶ فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند. احتمالا تعداد ثبت نامی‌ها در روزهای پایانی بعد از تعطیلات رسمی نوروز، یعنی شنبه و یک‌شنبه، پنجم و ششم فروردین، بیشتر شود.

برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر، ۳۵ نفر در ابتدای راه ثبت نام کردند، اما ۸ نفر قبل از روز انتخابات انصراف دادند؛ تا هفت‌ نفر اعضای شورای چهارم از بین ۲۸ نامزد انتخاب شود. (اسامی و سوابق نامزدهای دوره چهارم در سایت هفت‌برکه)

خبرهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گراش را با هشتگ #شوراپنجم از سایت هفت‌برکه و کانال تلگرامی گراش دنبال کنید.

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top