بستن

فرهنگ و ارشاد گراش رسماً اداره شد

هفت‌برکه (گریشنا): نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش به اداره ارتقا یافت و با اختصاص سه پست سازمانی، فعالیت‌های آن گسترش می‌یابد.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش دهم مهرماه ۱۳۹۲ به صورت نمایندگی در محل فرهنگسرای شهرداری کار خود را آغاز کرد. (خبر در گریشنا)‌ محسن نعمت‌اللهی به مدت بیش از یک سال رییس و تنها کارمند فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش بود. از آبان‌ماه ۱۳۹۳ مهدی آیینه‌افروز حکم ریاست گرفت و مدتی بعد با خرید سینما فرهنگ از سوی خیرین و شورای شهر، این اداره به محل جدید منتقل شد. در طی این سال‌ها، درخواست تثبیت چارت سازمانی و ارتقا نمایندگی به اداره بارها مطرح شده بود تا در نهایت در ابتدای سال ۱۳۹۶ این خواسته به نتیجه رسید.

به گزارش محمد هنرپیشه، کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، دکتر مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس طی تماس تلفنی با آیینه‌افروز، رییس اداره شهرستان، خبر ارتقا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش را اعلام کرد و اظهار داشت: «نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سال ۱۳۹۲ در این شهرستان مستقر شده است، برنامه‌های ماندگار و تاثیرگذاری را طی چندین سال انجام داده که از آن جمله می‌توان به برگزاری سه دوره جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کل و راه‌اندازی سینما فرهنگ گراش اشاره کرد. این اداره با سه پست سازمانی؛ مسئول اداره، کارشناس امور فرهنگی مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، و کارشناس امور فرهنگی سینمایی و سمعی و بصری فعالیت جدید خود را شروع خواهد کرد. روند اداری آن نیز به زودی طی خواهد شد.»

عبدالمهدی آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، ضمن تبریک این تحول به اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان، اظهار داشت: «از همان سال‌های ابتدایی استقرار نمایندگی، سعی در ارتقای نمایندگی داشتیم و طی جلسات متعدد با مسئولین استانی و کشوری به­ خصوص با انجام هفت ماموریت به تهران و ملاقات با آقای خسروی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان مختلف، این مهم را پیگیری کردیم، تا سرانجام نتیجه­‌ی مطلوب به دست آمد.»

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش  از زحمات خسروی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ دکتر مریدی، مدیرکل فرهیخته فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛ دکتر جعفرپور، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش؛ فرودی، فرماندار شهرستان گراش؛ و اعضای شورای اسلامی شهر گراش و همچنین همه افرادی که در راه ارتقای اداره با او همکاری داشتند، قدردانی و اظهار امیدواری کرد که به یاری خدا و همت هنرمندان، بعد از این حرکت در مسیر پیشرفت فرهنگ و هنر این خطه، سرعت بیشتری می‌گیرد.

هم‌زمان با خبر ارتقای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، خبر ارتقا نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز به اداره نیز منتشر شد.

8 نظر

  1. سلام قولامن رب رحیم
    درود برعزیزانی که درراستای به ثمررسیدن زحماتشان ازتلاش دست نکشیدند و این وعده خداست که اگرتلاش کنی نتیجه تلاشت خواهی دید:
    وأنّ سعیه سوف یری
    به این نازنینان تبریک میگوییم .
    امیدوارم جناب آقای فرماندارمحترم ودیگرمسئولین ذی ربط جناب اقای دکترنجاتی و… همانند این بزرگواران مجدانه ومصرانه تلاش کنند تا دانشکده قرانی شهرستان که در استانه تعطیلی است بازگشایی شده و پول های خیرشده خیرین ازحیث ساختاری هدرنرود هرچند ازبُعدمعنوی نزدخدا محفوظ می باشد .
    همیشه موید باشید

  2. با سلام
    بی شک توسعه هر شهری نیازمند بهره گیری از نعمت ارزشمند فرهنگ و هنر است.بر خود لازم می دانم تشکیل و تاسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش را به اصحاب فرهنگ و هنر و خبرنگاران فرهیخته آن دیار تبریک و شاد باش گفته موفقیت همه عوامل تاثیر گذار در تحقق این اقدام ارزشمند را از خداوند متعال خواستارم
    علی اکسیر سردبیر نشریه اتحاد هرمزگان

  3. منم به نوبه خودم این موفقییت رو تبریک میگم ویه خسته نباشید میگم به اساتید خودم اقای ایین افروز و اقای زارعی

  4. این ارتقا به همت پیگیری مجدانه آقای آیینه‌افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش هستش که با هزینه شخصی پیگیر این جریان بودن، هر چند برخی از مسوولین استانی و نماینده این ارتقا رو به اسم خودشون تموم می‌کنن، ولی حقیقت این است که تمام مراحل از جمله نامه بردن‌ها و امضا گرفتن‌ها با پیگیری های حضوری در استان و تهران و بصورت تلفنی، این ارتقا محقق شده است.(کار به فشار ایمیلی نکشید)
    هر وقت ارتقا نهادی از شهرستان گراش به اداره کل و نماینده سپرده شده این ارتقا محقق نشده است(سال گذشته یکی از اعضا شورای اسلامی شهر در مورد ارتقا ادارات گراش در فرمانداری از نماینده پرسیدن که ایشان جواب می دهند: دولت نمی‌خواهد فربه شود برای همین نمایندگی ها به اداره ارتقا پیدا نمی کنند که در جواب ایشان می گویند ارتقا ادارات لار به اداره کل و یا معاونت فربه شدن نیست ولی ارتقا نمایندگی های گراش به اداره فربه شدن دولت هستش؟ )، پس این خود دلیلی است بر اینکه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش شخصا آن را پیگیری کرده‌اند و نه شخص دیگری

  5. جناب اقای ائین افروز
    درود برشما برای بنده هم ثابت شده نماینده و بعضی از مسئولین شهرستان یا کار بلد نیستند یا مسئولیت پذیر نیستند یا مهره لار و نماینده هستند از پشت خود می ترسند یا اصلا اوت هستند فقط برای اسم و رسم روی صندلی نشسته اند توصیه میکنم به بقیه نمایندگی ادارات شهرستان گراش بدون اینکه مسئولین شهرستان متوجه شوند و الا مرکز استان و تهران کارها را انجام میدهند بخدا شهر ما مسئول کار بلد و پیگیر خیلی کم هستند. فقط حقوق بیت المال را حیف و میل میکنن.

  6. شهروند ابدیده گل گفتی واقعا حقوقشون سرماه می ریزن دیگه کاری ندارن کار انجام بشه یانه کمتر کاری پیش میادکه بری پیش مسئولین شهروبخوان برات انجام بدن بارها دیده شده که تلاش مسئولین دربه ثمررساندن یک کار ربع تلاش خود شخص هم نیست براشون هم فرقی نداره بشه یانشه چون اونا هم بنده خدادست خودشون نیست حالایک کارمندساده بودی وبعد ازچندسال بدون هیچ تجربه ای میشی معاون وبعد ازچندسال دیگه دوباره بدون هیچ پیشرفت علمی یا عملی میشه رئیس-جناب اقای اینه افروز یکی از زحمت کشان شهرهستند ومنم به نوبه خود به ایشون تبریک میگم وامیدوارم که همیشه پیروز وسربلندباشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top