بستن

معلم گراشی در جمع برترین‌های فارس

هفت‌برکه (گریشنا): از فوزیه ناصری به عنوان معلم برتر استان فارس در مراسمی با حضور مشاور وزیر آموزش‌ و پروش و استاندار فارس تجلیل شد.

سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در آیین بزرگداشت و تقدیر از معلمان نمونه استان فارس، احمدی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده وزارت آموزش و پرورش و مشاور وزیر؛ سید محمدعلی افشانی، استاندار فارس؛ و آذری، مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس حضور داشتند. در این مراسم، از فوزیه ناصری به عنوان معلم نمونه‌ی استان تجلیل شد. ناصری پیش از این در سال ۹۴ نیز عنوان معلم برتر شهرستان گراش را کسب کرده بود. او در سال تحصیلی گذشته ۹۶ – ۹۵، معاونت پرورشی مدرسه شهید عالمی گراش را به عهده‌ داشته است.

فوزیه ناصری در گفتگو با هفت‌برکه از همراهی مدیریت آموزش و پرورش گراش در این مراسم تشکر می‌کند و می‌گوید: «آقای رضایی، مدیر آموزش و پرورش، می‌خواست من را در این مراسم همراهی کند، اما به خاطر برگزاری مجمع خیرین مدرسه‌ساز مقدور نشد. اما آقایان قادری و کرمی، معاون و مسئول ارزیابی عملکرد اداره، با من به مراسم آمدند.»

ناصری یکی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر گراش است (صفحه‌ی او در هفت‌برکه). او فارغ‌التحصیل رشته تاریخ اسلام در مقطع کارشناسی ارشد است و امسال نیز در آزمون دکتری مجاز به انتخاب رشته شده است. خودش درباره این موضوع می‌گوید: «در رشته تاریخ اسلام مجاز شدم و به دانشگاه‌های تربیت مدرس تهران و الزهرا تهران برای مصاحبه معرفی شده‌ام. البته در دانشگاه‌های آزاد هم مجاز شده بودم، و ممکن است دانشگاه آزاد داراب را نیز انتخاب کنم.» ناصری می‌گوید بعد از اتمام دوره دکتری، دوست دارد مدرک مشاوره هم بگیرد و به کار مشاوره مشغول شود.

او در نهایت روی تشکر از شوهر و والدینش برای حمایت‌های همیشگی‌شان تاکید می‌کند: «شوهرم، آقای رحیمی، مشوق و حامی اصلی من بوده است و از هیچ کمکی به پیشرفت من دریغ نکرده است.»

3 نظر

  1. سلام قولامن رب رحیم
    با آرزوی سلامتی برای این معلم بزرگوارکه موجب درخشیدن نام شهرستان درسطح استان شده است ضمن اینکه به صِرف معلم بودن ،خود حق بزرگی برگردن مردم بخصوص دانش آموزان دارند چراکه امام علی ع بااینهمه معلومات علمی که داشت بازمی فرمود:من علمنی حرفافقدصیرنی عبدا(هرکس بمن کلمه ای بیاموزد مرابنده خودکرده است)
    واماکاستی گزارش اینجاست که به صورت مبرهن تبیین نشده که معیارومبناهای معلم برترشدنشون چه بوده است ؟
    همیشه موید باشید

  2. ضمن تبریک به سرکار خانم ناصری بابت این موفقیت وآرزوی موفقیت روز افزون
    درمصاحبه ایشون گفتن آقای رضایی به دلیل تشکیل مجمع خیرین سلامت نتوانستن همراهی کنن که من فکر کنم منظورشون مجمع خیرین مدرسه ساز بوده ویا شایدم هم گریشنا اشتباه تایپ کرده
    به هرحال خیرین مدرسه ساز درسته
    موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top