بستن

دو جوان اوزی قربانی هیجان موتورسواری

هفت‌برکه (گریشنا): در تصادف دو موتورسیکلت در بلوار رسالت گراش، دو نوجوان هیجده ساله‌ی اوزی کشته شدند.

مرگ تلخ دو جوان اوزی

به گزارش جلال ایزدی، از مرکز اورژانس ۱۱۵ گراش، غروب نهمین روز تابستان، آخرین روز زندگی نیما شمسی و احسان فتوحی، دو نوجوان اوزی بود. آنها به سمت اوز در حال حرکت بودند و نصرالله اسدی همراه با همسرش قصد رد شدن از تقاطع را داشتند که دو موتورسیکلت رو‌به‌روی بوستان یاران و در تقاطع نزدیک سوپر مارکت رهگذر با هم برخورد کردند. ساعت بیست و هشت دقیقه امشب تلفن اورژانس برای گزارش تصادف به صدا در آمد. در این حادثه نیما، راکب موتورسیکلت، به دلیل آسیب به سر بلافاصله و سر صحنه فوت کرد؛ و احسان، سرنشین دیگر موتورسیکلت، در زمان رسیدن نیروهای اورژانس به دلیل جراحات شدید، شکستگی جمجمه و خونریزی داخلی، فاقد علایم حیاتی بود.

با تلاش نیروهای اورژانس و انجام ساکشن و عملیات احیا و CPR نبض بیمار برمی‌گردد و او را به بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش منتقل کردند. در بیمارستان نیز عملیات احیا ادامه پیدا می‌کند و بیمار برای اتاق عمل آماده می‌شود که متاسفانه احسان نیز در اتاق عمل دوام نیاورد و به دلیل خونریزی زیاد حین عمل از دنیا رفت.

بر اساس شنیده‌ها به نظر می‌رسد این دو نوجوان برای تماشای حرکات نمایشی موتورسیکلت‌های سنگین در عصرهای جمعه در جاده گراش- لار به این شهر آمده بودند و در حال برگشتن به اوز بودند که تصادف، آخرین نمایش خود را برای آنان اجرا کرد.

نصرالله اسدی و همسرش، دو شهروند گراشی، در این حادثه آسیب جدی ندیدند و از طریق نیروهای هلال‌ احمر سرپایی درمان شدند.

این حادثه نخستین تصادف منجر به فوت در گراش در سال ۱۳۹۶ بود.

دو موتورسیکلت دیگر نیز ساعتی بعد در میدان شهید برزگران تصادف کردند که تلفات جانی به همراه نداشت، اما یک سارق موتورسیکلت را ناکام گذاشت. (خبر در گریشنا)

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

12 نظر

  1. جوونای الان با موتورای خارجیشون خودشون به پیشواز مرگ و عزراییل میرن اون طفلی یه جا نشسته که به وقتش میاد ولی جوونا مشتاق دیدارش هستن انگار??

  2. روحشون قرین رحمت و آرامش خداوند به خانوادهاشون صبر بده
    جوونا بفکر پدرومادر نیستن . با بی احتیاطی و سرعت غیر مجاز داغ بزرگ رو به دوش خانواده میزارن .
    در جواب دوست عزیزی که گفته خودشون بدرک !!!!
    خواهر یا برادر محترم درسته کار این دوتا جوون اشتباه بوده ولی حرف شما هم قشنگ نیست . بجای اون حرف ایکاش گفته بودی خدا همه جوونا رو هدایت کنه .

  3. اقای فعلی وقتی سرعت و بی احتیاطی باشه کاری به اجل نداره شما یک بعد از ظهر برو جاده لار اونجا رو ببین بعدش قضاوت کن عده ای الاف و بیکار میرن اونجا و گاز موتور میگیرن و تک چرخ میزنن و …. اگه واقعا اینا جرات دارن برن تو مسابقات شرکت کنن نه تو جاده و خیابون فقط گاز موتور بدن گاز دادن هنر نیست مسابقات موتور سواری که در پیست گراش برگزار شد چند نفر گراشی شرکت کردن ؟؟؟ با این همه موتور سوار که تو گراش هست

  4. خداوند به خانواده هاشون صبر بده
    دوستان عزیز برای صبوری دل مادرشون دعا کنید
    احسان فتوحی کوره ای ولی بزرگ شده اوز و تک پسر خانواده فتوحی بوده یک خواهر کوچکتر از خودش داره .خدا میدونه حال اون پدر ومادر با اون داغ سنگین .
    دعا کنید خداوند صبوری بهشون بده .
    حالا تقدیر یا تقصیر هر چی بوده اینا داغدار شدن
    خدا همه جوونا را هدایت کند …آمیین

  5. خدایا تقدیرمان را زیبا بنویس؛مرگمان نیز هم.‌.
    خدا بهشون صبر بده.داغ همه مدله سخته؛چه پیر چه جوون چه بچه?
    کاش این پیست موتور و مسابقه موتور سواری توی دل حاده،توی شلوغی جاده…کلا لغو میشد.خدا همه رو از بلا دور نگه بدارد.الهی امین

  6. ?واقعا غمناکه حالا یکی میگه اینجوری میکرد اینجور نمیشد یا اونجور میکرد اونجور نمیشد .نه,اینا دست تقدیر وقتی سرنوشت نوشته حتما میاد حالا چه زود چه دیر .ولی حیف این دوتا جوون ??خدا رحمتشون کنه و جایشان را بهشت فردوس.خدایا به خانواده و بازماندگان نیما و احسان صبر عنایت بفرما .روحشون شاد یادشون گرامی.??

  7. سلام. این وظیفه نیروی انتظامی است که با جدی گرفتن اقدامات ایمنی جلوی اینگونه حوادث را بگیره. جدی گرفتن گواهینامه رانندگی، کلاه ایمنی، کنترل سرعت…

    1. خدا رحمتشون کنه .
      سام عزیز انسان ابتدا باید خودش رعایت کنه تا خدایی نکرده حادثه ساز نشه بعد عوامل محیطی وغیره چه کار به نیروی انتظامی داره ، اگر نیروی انتظامی سخت بگیره بعضی مردم میگن نیروی انتظامی چقدر گیر الکی میده اگر سخت نگیرن بعضی از مردم میگن مقصر نیروی انتظامیه آخه عزیز دل برادر به کدوم حرف بعضی مردم بسازند این بنده خداها .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top