بستن

سارق موتورسیکلت تصادف کرد و فراری شد

هفت‌برکه (گریشنا): بعد از حادثه تلخ تصادف و مرگ دو جوان اوزی در بلوار رسالت (خبر در گریشنا) یک ساعت بعد تصادفی عجیب در سمت دیگر شهر و روبه‌روی شهرداری رخ داد.

تصادف با سارق در میدان شهید برزگران

به گزارش اورژانس ۱۱۵ گراش، یک ساعت و ۲۲ دقیقه بعد از تصادف شدید موتورسیکلت در بلوار رسالت گراش، حادثه‌ای دیگر در تقاطع روبه‌روی شهرداری اتفاق افتاد. میثم و مسعود محمدی که از بلوار معلم قصد رفتن به سمت کمربندی را داشتند، با موتورسیکلت دیگری که به سمت لار در حال حرکت بود برخورد کردند. راکب موتورسیکلتی که به سمت لار در حال حرکت بود، سارق موتورسیکلتی بود که یک خودرو نیز او تعقیب می‌کرد. با تصادف این دو موتورسیکلت روبه‌روی شهرداری، سارق متوقف می‌شود اما به وسیله‌ی همدستش که سوار بر موتورسیکلت دیگری او را همراهی می‌کرد، متواری می‌شود.

ساعت ۲۱:۳۰ این حادثه به نیروهای اورژانس گزارش می‌شود، اما به دلیل این که نیروهای اورژانس در ماموریت دیگری بودند، رسیدگی به این حادثه و رفتن سر صحنه را به نیروهای هلال احمر محول کردند. نیروهای هلال‌ احمر میثم و مسعود محمدی را که در جریان این تصادف آسیب سطحی دیده بودند، به بیمارستان منتقل کردند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

8 نظر

  1. “”با تصادف این دو موتورسیکلت روبه‌روی شهرداری سارق متوقف می‌شود اما به وسیله‌ی همدستش که سوار بر موتورسیکلت دیگری او را همراهی می‌کرد متواری می‌شود.””

    نفهمیدم چی شد…
    بالاخره اقا دزده تصادف کرد یا رفت؟!

    1. سارق سوار موتور سرقتی بوده و تصادف کرده و متوقف شده است، اما به کمک همدستش که با موتور دیگری او را همراهی می‌کرده، فرار کرده است.

    2. با احتساب موتور سیکلت همکار سارق ،سه موتور سیکلت در صحنه حادثه بوده که دو موتور سیکلت باهم برخورد میکند ودر صحنه میماند وسارق وهمکار خود از صحنه خارج میشوند .در مجموع چهار نفر با سه موتور سیکلت صحنه تصادف را رقم زده اند.

  2. از کجا معلوم دزد بودن ؟؟
    چه تاریخی موتور سرقتی اعلام شده ؟؟
    اون دکه پلیس واسه چی پهلوی شهرداری گذاشته شده ؟؟( لابد واسه قشنگی )

    1. برادر عزیز همون لحظه این موتور رو دزدیدن و صاحب موتور میرسه و با ماشین میفته دنبالش که الحمدلله تصادف میکنه و موتور رو میذاره و متواری میشه البته کاش یه مشکلی واسه دزده پیش اومده بود که نمیتونست تکون بخوره و گیر میفتاد اما به کمک همکارش متواری میشه.

  3. برادر عزیز (ا.م)پس اگر صاحب موتور با ماشین دنبال دزد کرده باعث ترس دزد و باعث تصادف شده دراینصورت صاحب موتور مقصره البته اگر با ماشین دنبالش کرده??????

    1. جالبه صاحب موتور که در پی گرفتن موتور خودش بوده مقصره اما اون دزد نامرد که دزدیده و در رفته بیچاره بهش ظلم شده؟؟
      دقیقا شد داستان همون خونه که دزد میره و همه در و همسایه بعدش میان و هر کسی یه نکته و حرفی رو به صاحبخانه میزنه که چرا فلان نکردی و فلان نکردی، بعد صاحب خونه میگه همه اینا درست اما حداقل یه چی به اون دزد نامرد هم بگید.

      من موندم چرا برداشت کردین صاحب موتور مقصره؟?
      در ضمن در سر صحنه هم پلیس میرسه و از هر دو طرف تصادف(صاحب موتور و طرف دیگر تصادف) رضایت میگیره که قضیه از این قرار بوده و این اتفاق افتاده.
      و نکتا آخر هم اینکه موتور دزدیده شده در مسیر خودش مستقیم میرفته اما اون یکی موتور رو بالاخره خدا رسونده که این اتفاق بیفته.

      باتشکر از تحلیل کارشناسانه شما!!?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top